Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
vevis
#21 
Přidané 21.11.2010 18:23
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Pro me za me si kup dozadu kotouc za 48 tisic.Ale neverim tomu,ze to bude vyrazne lepsi nez zadni kotouc na 1100gs.Ja si myslim,ze zadni brzda nefunguje uz tak nejak z principu.Tou si spis pomahas pri maximalnim brzdeni ke zklidneni motorky.Neumim to napsat odborne.Ale aspon na kole jsem od zadni brzdy ocekaval spis zatoceni,nez zabrzdeni.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
FRN
#22 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:34
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 24.03.09
vlastimil napsal:
FRN napsal:
Vevis přece může srovnávat, má doma paralever i monolever.

To vím taky co má domaShockale nevím o tom že by měl dvouventilový paralever s kotoučem vzadu,jestli víš co to asi jeGrin


Jo, viděl jsem nabastlenej paralever z jedenáctky na PD. Ale to se tam dává asi z jiného důvodu než jen kvůli brzdě.
 
3axap
#23 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:49

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
FRN napsal:
vlastimil napsal:
FRN napsal:
Vevis přece může srovnávat, má doma paralever i monolever.

To vím taky co má domaShockale nevím o tom že by měl dvouventilový paralever s kotoučem vzadu,jestli víš co to asi jeGrin


Jo, viděl jsem nabastlenej paralever z jedenáctky na PD. Ale to se tam dává asi z jiného důvodu než jen kvůli brzdě.


Já jsem nepsal o nabastleném paraleveru z jedenáctky,ale o kotoučové brzdě namontované na originál paraleveru a diferáku z dvouventilu GS u firmy Wüdo.Smilejak jsem psal,jestli víš co to asi je.......asi nevíš....hilarious
 
FRN
#24 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 24.03.09
Nevím.
 
FunTomas
#25 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 19:33
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 03.11.07
Zdar Vlasťo, teda já si myslím, že kotoučovka vzadu na 2V je tak akorát ukázka technický zručnosti autora, ale praktickej význam mít nebude. Vždyť tu origo bubnovku přebrzdíš, kdy tě napadne, tak proč chtít víc? To má Vevis pravdu, že rezervy jsou spíš vepředu, tam je druhej kotouč sakra znát.
Co se motoru týče, tak tam není koní a hlavně krouťáku nikdy dost. Zrovna smlouvám se Siebenrockem o té variantě 80 PS a 116 Nm, ale ta cena je děsivá. Pak je to asi o tom, jestli tu motorku hodláš spotřebovat, nebo jestli jí chceš jednou dát vnoučatům...Grin
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 40
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.10 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI