The image below is of the throttle quadrant on the side of the inlet tract. It shows the two position for the placement of the throttle cable nipple for restricted (the lower path) and unrestricted (the upper path circled in red)
Have a look at yours and you'll soon be able to tell. It's under the rear of the 'faux' tank.
tak tímto se ti Jardo částečně omlouvám já mám asi novější model a tam je to udělany jinak.. na té čené kolíbce je nálitek a to Lko mi nedovolí otočit víc, když bych ho sundal můžu otočit tak daleko než dojdu na na další doraz kterej je pro 50 koníků
Over than 250k km on BMW GS bikes
lako napsal:
tak tímto se ti Jardo částečně omlouvám já mám asi novější model a tam je to udělany jinak.. na té čené kolíbce je nálitek a to Lko mi nedovolí otočit víc, když bych ho sundal můžu otočit tak daleko než dojdu na na další doraz kterej je pro 50 koníků
V pohodě, hlavně že se to vysvětlilo.
jardajerman@seznam.cz
díky moc za rady. Zapoměl jsem upřesnit, že mám 2006. Zvýšení výkonu se asi odrazí na spotřebě (samozřemě když to budu honit) a taky asi na životnosti motoru co?
Ten motor je stavěnej na těch 37 kw a 25 je jenom úprava. Ale pravda je že s 25 se ti nikdy nepodaří jet na plnej plyn...*pissed* . Ale neboj se to otevřít, podivej co má TOLI napsáno pod každým příspěvkem a ten určitě zavřeno nemá...
jardajerman@seznam.cz