Oproti modelům 2004 - 2009 se v modelech 2010 velké ložisko "koupe" v oleji. A (tuším) od 4. měsíce 2010 přibylo ještě odvětrání rozvodovky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
vevis napsal:
Sakra chlapy,vy bud jezdite rocne sileny km,nebo tomu davate hroznej kour.Ale kdyz tady ctu,ze rocniky 07,08 z maj vymenu loziska za sebou,tak to asi neni uplne normalni?
Možná slabší kusy, já mám ročník 2005, přes 70 tisíc km a ložiska původní. Ťuk, ťuk, ťuk...
Muj znamy ma 2005 se 120k na tachometru a taky puvodni loziska.Do srpna 2006 totiz byla lip vyresena ochrana loziska taliroveho kola,na unaseci kola je totiz nalitek,ktery funguje jako labyrintove tesneni,bohuzel od srpna 2006 je tam jenom plechova prachovka ktera je na nic a lozisko trpi korozi.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Pepa napsal:
1200 GS, rv 07, najeto 30000 km a velké ožisko odešlo (vyrezlo). Dle mého soudě špatně konstrukčně vyřešeno. Že je ložisko 2RS neznamená absolutní imunitu proti vodě a nečistotám. Uvidíme jestli pozitivní přínos byl velké ložisko schovat za gufero do oleje rozvodovky za cenu částečného zvýšení zatížení.
Myslíš které ložisko ten axiál co je za kolem-to snad není ani omyl nýbž parodie nééé
Jestli myslíš tu jehlovou objímku, sloužící k uchycení konc. převodu ke kyvce, tak musíš její okolí ohřát a "vyklepnout" ji ven. Mám na to vysoustružený "vyrážeč" (přípravek). Opačným postupem osadíš novou objímku zpět.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Jestli myslíš tu jehlovou objímku, sloužící k uchycení konc. převodu ke kyvce, tak musíš její okolí ohřát a "vyklepnout" ji ven. Mám na to vysoustružený "vyrážeč" (přípravek). Opačným postupem osadíš novou objímku zpět.
Aha, díky. Nahřeji to horkovzduškou a udělám nějaký forichtung na vytlačení
Over than 250k km on BMW GS bikes
Ahoj, včera se mi objevil zajímavý problém. Zastavil jsem po asi 130km jízdy ve dvou. Když jsem se vrátil k motorce viděl jsem že mi vyteklo z hrušky trochu oleje (podotýkám vyteklo - ne že by se orosila). Utřel jsem to hadrou, vysušil a pak ujel dalších cca 50km ve dvou a hruška suchá!
Co to do.rdele je?
Napadlo mě jestli tam nemám špatné gufero za tou jehlovou objímkou..
Má tam být 59,8x75x8 nebo 60x75x8 (nějak se v tom manuálu ztrácím..)
Over than 250k km on BMW GS bikes
tak se nediv že ti to fouklo.Tohle mi fakt hlava nebere nalejt paramo do motorky ja bych to nenalil ani do motoru . vylej to dej tam co tam má bejt a maš klid a příště prosímtě nešetři tam kde nemáš jo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tady to máš vše v jednom,vyber si jaký chceš,myslím že 500kč není až taková raketa za litr,který ti vyjde do koncáku i do převodů a máš vystaráno.
Tonda napsal: Do koncového převodu nemá smysl laborovat - s některými oleji jiných značek se potom dost hřejí (i když ty oleje splňují specifikaci - stejnou jako má doporučený olej Castrol SAF XO 75W90).
Mám mimo SAF XO odzkoušené od CASTROLu Syntrax Limited Slip 75W140 , MTX 75W140, SAF X 75W140. Od SHELLu Spirax ASX 75W-90. Od MOTOREXu PENTA LS 75W-140 - s těmito všemi naprosto v pohodě.Dum spiro,spero.
Chápu že Vám dělá radost z někoho dělat trotla že šetří na oleji (btw: měl jsem ho doma, tak ho nebudu lejt do kanálu) nicméně tata má olej z té stejné pixle v ADV už několik sezon a bordel mu to nedělá!
Upravil lako dne 05.05.2013 19:42
Over than 250k km on BMW GS bikes