No vypada to na Vitaru, prave i kvuli ten 2.0 motorum.
Jen se mi nedari zjistit jaky ma moznosti prevodu. Redukce? Uzavreka? Stala 4x4 nebo pripinatelna?
To Hrabe_X: Nehaním ho, to všechna čest. Jen ta spotřeba je prostě nesmyslná. Chtěl jsem s tím blbnout na dráze, jezdit na lyže a při sněhové nadílce dojíždět do práce, ale 16-18 při běžném provozu je prostě moc.
Upravil Tomas1200GSA dne 24.11.2010 14:07
to Alda: světlá výška standart 190mm, přiřaditelný pohon přední nápravy do 100km/hod, točivý moment 0/100 - 50/50, redukce 1,82/1
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Alda napsal:
Tomas: mam stejny predstavy o vyuziti, spotrebu neresim ale i tak bych nerad jezdil za 15-18l, to je fakt dost.
Ja jsem si také říkal, ale... před výletem na tankodrom jsem to byl já, kdo musel jet ještě tankovat... Při zvažování pro a proti mi kamarád nabídl z jeho firmy tu zmiňovanou Mazdu, pár projížděk a bylo rozhodnuto. Když jsem jí zkoušel v terénu, tak jedině s lanem...a nikdy jsem ho nepoužil. Jezdí nás blbnout 6, Nissan Patrol - extra úpravy, Land Rover Dicovery - zvedlý, Opel Frontera - originál, Mitsubishi Pajero - téměř originál, Nissan Terano - originál a já(v podstatě SUV). Vyjma Patrola jsme na tom všichni stejně, já lepe na jakýkoli výjezd, protože 200 koní a 1,6 tuny. Oni 2 tuny a vesměs 90 - 110 koní. Mimo brodů - s benzinovým motorem tam nejedu.
Pokud chceš opravdového nefalšovaného off-roada s rámem jako kolejnice, tak za mě Nissan Patrol. Pokud něco 4x4, tak se podívej třeba na tu Mazdu v testech (nepíši to proto, abych ji prodal, mě chleba nežere, ale koupil jsem e91 a pravda, ty pojistky taky nejsou zadarmo)
Ja by som do výberu zaradil aj subaru forester - mám ho uz 10 rokov a bez poruchy je to taká BMW 1200 GS medzi autami. Išiel som na ňom na vrchol zasnezenej zjazdovky s dcerkou v sedačke a pustilo sa za mnou mitsubishi pajero nedostalo sa ani do polovice kým my s Dcerkou sme si na vrchu stavali snehuliakov.pozeral bu som na ročníky medzi 2001 - 2007 a ked chces motor co ta prezije ber 2,0 bez turba - ma to v serii uz aj redukciu. ver mi neolutujes.
...jenže ve výběru aut i motorek - co se týče dostupnosti a průchodnosti záleží PŘEDEVŠÍM na řidiči....ale inak Aldo šťastnou ruku při výběru...
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
to Petrs: podívej se na finanční limit...za ty peníze bude z LandCruiseru holý rám, nebo tomu bude 30 let...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Alda napsal:
Tomas: mam stejny predstavy o vyuziti, spotrebu neresim ale i tak bych nerad jezdil za 15-18l, to je fakt dost.
No vidíš já měl JEEP CHEROKE V6 3L automat a spotřeba začínala na 15L benzínu. Líný to nebylo,ale pak to papalo i jednou tolik. Pán,co mi ho prodával bydlel v jižních Čechách a vyprávěl mi jak jednou spěchal do Prahy a musel dvakrát tankovat...
Takže tohle auto bych ti nedoporučoval i když tvrdíš,že na spotřebě nezáleží. A co se týká spolehlivosti,tak se ho musím zastat. Vždycky nastartovalo a vůbec se tam nic nerozbilo za celý dva roky,co jsem ho měl.
Teď jezdím za 10L nafty a taky nic moc...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
petrs: presne viz vjetrnik. A navic tam neexistuje obsah do 2500ccm v benzinu.
BIGR: kdyz te tu vidim, napr. tvoje Frontera by se mi libila, ale z Opelu mam hroznej strach. Nevim jak je na tom ta tvoje, ale ikdyby skvele, na dalsi skvelou narazit nejde.
Frontera není offroad......to když, tak Monterey...ale s Vitarou si člověk užije více zábavy.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Frontera není offroad......to když, tak Monterey...ale s Vitarou si člověk užije více zábavy.
Montery je větší než Frontera a s offroadem je na tom stejně. Taky nemá uzamykatelnej mezinápravovej diferák. Aspoň pokud vim. Některý Frontery maji aspoň samosvornej zadní diferák. Je to podle výbavy. V zimě jsem vždycky dojel kam jsem potřeboval. Kromě toho kdy se podemnou utrh břeh potoka a já se opřel bokem do stráně. To pak musel nastoupit traktor,ale to asi nebylo autem a s tím by si neporadilo žádný jiný.
Ale je fakt,že už se jich moc nevidí a s dílama to taky neni moc slavný. I když jak co. Já mám tu svojí už 8 let a měnil jsem žhavicí svíčky,trysky vstřiků,oleje,destičky,kotouče,ložisko v napínáku klíňáku,vejfuk,uhlíky v alternátoru,gumy atd. Tedy jen běžný spotřební věci a díly odpovídající stáří. Je to rok 1995...
Před tím jsem měl starší (2,3TD) a to samé. Tak nevim možná to bude zase tím jak s tím člověk zachází a kolik tomu dopřeje.
Záleží taky jak s tím zacházel předešlý majitel. Koupíš vraždu a kdyby jsi se přetrh,tak z toho spolehlivý auto už neuděláš. To platí o všem...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS