Muj dakar ma najeto cca12000 a ma 3 roky.Ešte som nemenil a kamarat mechanik mi odporučil okolo 40000 km,tak to budem asi menit za 5 roku než to najazdim
nevím mluvil jsem o topm s kámošem mechanikem a ten povídal, že by neměnil, že kvalita olejů je na super ůrovni,(mám tam legend od motorexu) . a že u aut se taky nemění každej rok a až když mám najeto do 3000 tak at to neřešim. tak nevím
Jak se tu píše,svíčky měnit cca 20tisíc km,když dáš kvalitnější svíčky nemusíš,ale já sebou vozím pro jistotu,náhradní starší.A také se může stát při výměně že i nová svíčka odejde po pár km,nebo je nekvalitní už z výroby,jednou jsem reklamoval a bez problémů vyměnili.s olejem je to určitě lepší i když nenajedeš km po dvou letech vyměnit max.po třech.
"Žij svůj sen"
Oživím tuto starou diskuzi o svíčkách jedním dotazem začátečníka.
Proč se na nových LC mění jen 2 svíčky? Ty spodní (sekundární) se po 20 tisících jen kontrolují? Proč se nevymění rovnou všechny 4?
Ptám se, protže vidím, že v servisních balíčcích jsou vždy jen 2. A teď na servise po 20k km mě na 2017 GSA LC (K51) vyměnili taky jenom 2.
Advik napsal:
Oživím tuto starou diskuzi o svíčkách jedním dotazem začátečníka.
Proč se na nových LC mění jen 2 svíčky? Ty spodní (sekundární) se po 20 tisících jen kontrolují? Proč se nevymění rovnou všechny 4?
Ptám se, protže vidím, že v servisních balíčcích jsou vždy jen 2. A teď na servise po 20k km mě na 2017 GSA LC (K51) vyměnili taky jenom 2.
Advik napsal:
znalosti máš ... ale k jiný motorce
Jak kontroluješ olej, když se neohneš pod válec?
... na druhou stranu věřím, že teď vyběhla polovina majitelů LC přepočítat svíčky, takže si to neber osobně... měl jsi koule se zeptat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak jsme se aspoň pobavili...je to fakt k jiný motorce :-)
https://www.youtube.com/v/xE4HyJNIY4o
Teď abych se minimálně přejmenoval :-) Ke kontrole oleje si lehnu...ale kabely ke svíčkám jsem nezkoumal.