Ahoj Sharki, nic si z těch řečí nedělej jsme přece dost staří na to aby nám bylo jasný že právě ti kteří nejvíc melou tak sami neumí vzít vercajk do ruky. Já vím že to není o chechtákách ale jen o tom něco si sám vyplodit a dokázat že ty ruce právě na rozdíl od těch chytrých něco dokážou. A Vy pánové kteří si myslíte že jen velká fabrika může produkovat výrobky v super kvalitě tak se podívejte na různé stavby motorek, na renovace historických aut a moto které si jednotlivci dělají sami jen třeba proto že je to baví. Mějte se všichni fajn a ať už ta zima trochu poleví aby nám nehrabalo co?
male GS neni nejaka vyhonena zavodnicka, takze zmeny ve vyfukovem potrubi nebudou asi tak patrne, i kdyz je vyfuk pro vykon nejspis dulezitejsi, nez sani. Ale kdyz si neslibujes vyssi vykon, tak asi zklamany nebudes :-)
Jinak, ja mam naradi a material rozstrkane ruzne po motorce, ani nebylo treba neco zasadne menit. Pro zajimavost - obe duse v zadnim kastliku, pumpicku pod plotnou na topcase. Pod sedlem je origo naradi, lepeni, hadr a kombinacky. Na ramu taky pod sedlem plastovymi paskami pridelane montpaky a packy. Do padaku mi presne pasnou dve male textilni tasticky (puvodem na kolo) s imbusy, zarovkami, lekarnou, dratem, zelenou vestou a nejakou tou izolackou.
Nic z toho nesundavam, vozim to furt, hlavne duse a pumpicka se hodi, kdyz nemas nikoho, kdo by te odvezl domu byt jenom 50km.
Vozite jeste neco? Na dovolenou samozrejme navic oleje.
JOSEF GS napsal:
Ahoj Sharki, nic si z těch řečí nedělej jsme přece dost staří na to aby nám bylo jasný že právě ti kteří nejvíc melou tak sami neumí vzít vercajk do ruky. Já vím že to není o chechtákách ale jen o tom něco si sám vyplodit a dokázat že ty ruce právě na rozdíl od těch chytrých něco dokážou. A Vy pánové kteří si myslíte že jen velká fabrika může produkovat výrobky v super kvalitě tak se podívejte na různé stavby motorek, na renovace historických aut a moto které si jednotlivci dělají sami jen třeba proto že je to baví. Mějte se všichni fajn a ať už ta zima trochu poleví aby nám nehrabalo co?
Mýlíš se nikdo se tu nikomu neposmívá (pokud můžu to říct takhle všeobecně)
je tu spousta šikovných lidí a některé vychytávky určitě užitečné ale co se týká nevratných zásahů do agregátů a jejich příslušenství..... , jak jsem už kdysi řekl je každýho svatý právo jak nakládá se svým majetkem ale co se mě týká já bych např takto kutilsky napadenou motorku prostě už nekoupil. (pouze můj subjektivní názor)
...co můžu sám za sebe říct, je dobré si původní stav velice dobře -NEJEN zapamatovat, ale rozměřit udělat si i nějaké měření, v tomhle případě brzda apod., a pak upravit a zase naměřit...protože třebas kdo je technicky zdatnej a rozumí zákonitostem, bez kterých daná věc nemůže (nefunguje tak jak by měla) fungovat, tak mu docvakne CO upravit a CO to ve výsledku ovlivní...a nemusí to být fabrika a miliony peněz a lidí v bílých pláštích s brýlemi intelektuálního vzhledu...."ale jedná se o tu podstatu, aby člověk věděl co čím ovlivní a na základě toho upravoval..." tzn. buď vystudoval obor a už dokáže prodat své teoretické znalosti-po konzultaci s někým zkušeným z oboru, kouknul do knížek apod.....každému přeji úspěch v takových úpravách, aby upravovaná věc měla alespoň nějaký přínos, než jen promarněný čas a navždy doku*vený stroj....
Sharki: neber to prosím tě posměváčkovsky, nebylo to tak myšleno, ale třebas ti to pomůže na samém začátku než začneš upravovat...jestli ještě budeš
Upravil mencas dne 09.01.2011 14:03
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
zima je letos opravdu na nervi jdoucí. o změně výfuku respektive odstranění jedné koncovky nebo její přetvoření v kastlík na vercajk si myslim že je dobrý nápad. často jezdíme s kolegou nezpevněné cesty kde každej kufřík či top case může lechce přijít k ůhoně a vercaj se naopak hodí. takže takovej kastlik by se mi též hodil. takže skoušejme řešme foťme. kdyby nikdo nc neskusil sedíme dneska eště na stromech
Tančící Havran
Chlapi,ruzumím a dokážu se hluboce zamyslet. Jsem na stará kolena furt ten mladas kterej bráchovi kterej šel na vojnu znárodnil fichtla a když přijel na opušťák tak mě málem přerazil KDE JSOU MÉ BLATNÍKY!! Je jiná doba a motorky jsou kus mého života.Já měl ještě hermetik a kus výkresu a kladívko a rozpulit Jawku dát tam jinou kliku a zvednou o pár tisíc otáčky,nebyl problém .Sice jenom chvilku, než se to podělalo.
Mé milované Géeso-GuStav je na konci vývojové řady od fichtla v 1968.Moc si ho předcházím a vůbec neuvažuju o nějakém prodeji. Ještě jsem neosdskoušel motarda,ale ten je tipově od GuStu už jen malinko a tak jsem už usazenej a hlavně SPOKOJENEJ.
bubak
Zdravím , jen jak tady někdo řešil schránku na nářadí u Dakaru . Tak mě to trochu inspirovalo .Mám F 650 rok 96´ a loni jsem si vytvořil něco podobnýho. Mám tam opravnou sadu na kola i s nářadím, plus nějaký drobnosti navíc. Jinak je to obyčejná skříňka na klíče ze železářství.
Mahy přiložený následující obrázek: