Vyhřívany hefty, ABS, to by už spiš měla byt základní výbava, ESU jsem nemel a nejakým pocit nutnosti podvozek stale nastavovat jsem nemel, a to jsem si off obcas dopral, ASC jsem taky nemel, kamos co ho na stejny motce tak si myslim ze na blate vyjel vic a je tam moznost vypnout... ostatní veci jako cidla jsou uz spis fajnovosti, bez kterych se da obejit a vyhnout se nakladum na jejich udrzbu, servis.....
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
milan enduroskola napsal:
...
ale zas třeba výměna tlumičů za lepší je bez esa mnohem jednodušší
za mě k tlumičům s ESA - mám ADV rok a půl, najel jsem 40 000km a celkem dost off, ale potřebu je měnit za jiné rozhodně nemám
ESA je bozi.
dvanacku bez ESA ani omylem.
To same vyhrivane gripy, ABS, pocitac, TCS.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a proc Ohlins nevyrabi obdobu ESA, napr. jako (tusim) Wilbers?
nastavit si motorku dle aktualni potreby je super... do mesta das mekci, na zatoceny okresky sport. Zrovna tohle bych pouzil denne.
Jednou jedes sam, podruhe ne....
---
ESA totiz neni jen o tlumici, ale i o PRUZINE (imho).
Upravil hicks dne 20.12.2010 15:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kazdopadne trochu to vypada, jakoby Ohlins zaspal s elektronikou?
http://www.wilber...a/wesa.php17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jinak osobně řeším do budoucna dilema. Ohlins bych moc rád, ale velmi často měním zatížení a nedá se říct že by mně bavilo podvozek štelovat, případně na to i většinou zapomenu, takže pak jezdím sám "na tvrdo", nebo naopak ve dvou do první zastávky houpeme... Ty WP se mi docela líbí, ale zase mi vzadu nějaký hlas šeptá, že Ohlins je Ohlins (i když na GS jsem s ním zatím neměl tu čest).
Maiali nel Fango!
Aha, to jsem zapomněl... Každopádně ve mně stejně budí WP přeci jen větší důvěru než Wilbers...
ANO.
uz jenom ten nazev
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ahoj,resil jsem dlouho to same a kdyz prisel triple, bylo rozhodnuto. Osobne jsem po zvazeni vsech veci, precteni spousty zkusenosti a hlavne po zapujceni GS2010 v inveltu a pokecu se rozhodl takto:
GS 1200 triple black + ABS + vyhrivane hefty + kryty rukou + ESA. Kufry a padaky dokoupim mimo. Kufry asi begr/trex a nebo touratech (prijde mi zbytecne vyhazovat 5tacu za logo GS, kdyz to leze ze stejneho pasu), padaky + kryt motoru Hepco (lepsi funkcnost,cena). Prokluz nikdy.Funguje to podle sebe a nikdy presne nevis, co si to vymysli. Dalsi elektronika navic.
Mam bmw R1200S a tedy uz bych nechtel alarm /palubni pocitac (dojezd uvidis i bez toho a je to spousta info, ktere potrebuji spousty snimacu a toho se bojim). Zvyzoval jsem dlouho ABS, protoze na eSku je uplne na pikacu a furt jsem ho musel vypinat. Ale na GS s ohledem na vyuziti na prasnych cestach a hodne nalozenemu biku, jsem nakonec kyvnul.
ESA je bomba a co se demontaze tyce, tak pokud se to vysere, tak vzdycky dojedes (co jsem slysel, tak se to vetsinou zasekne v nejakem modu a to zas nejni takovej trabl) vymena je bez problemu.ESA je vicemene moturek pridelany na tlumic, ktery za Tebe toci sroubky ;o) a tlumic je furt jen tlumic. Takze tak, alespon za me! ;o)
Upravil johnyboy1979 dne 20.12.2010 17:22
johnyboy1979 napsal:
ahoj,resil jsem dlouho to same a kdyz prisel triple, bylo rozhodnuto. Osobne jsem po zvazeni vsech veci, precteni spousty zkusenosti a hlavne po zapujceni GS2010 v inveltu a pokecu se rozhodl takto:
GS 1200 triple black + ABS + vyhrivane hefty + kryty rukou + ESA. Kufry a padaky dokoupim mimo. Kufry asi bergr a nebo touratech (prijde mi zbytecne vyhazovat 5tacu za logo GS, kdyz to leze ze stejneho pasu), padaky + kryt motoru Hepco (lepsi funkcnost,cena). Prokluz nikdy.Funguje to podle sebe a nikdy presne nevis, co si to vymysli. Dalsi elektronika navic.
Mam bmw R1200S a tedy uz bych nechtel alarm /palubni pocitac (dojezd uvidis i bez toho a je to spousta info, ktere potrebuji spousty snimacu a toho se bojim). Zvyzoval jsem dlouho ABS, protoze na eSku je uplne na pikacu a furt jsem ho musel vypinat. Ale na GS s ohledem na vyuziti na prasnych cestach a hodne nalozenemu biku, jsem nakonec kyvnul.
ESA je bomba a co se demontaze tyce, tak pokud se to vysere, tak vzdycky dojedes (co jsem slysel, tak se to vetsinou zasekne v nejakem modu a to zas nejni takovej trabl) vymena je bez problemu.ESA je vicemene moturek pridelany na tlumic, ktery za Tebe toci sroubky ;o) a tlumic je furt jen tlumic. Takze tak, alespon za me! ;o)
pozor.
systemove kufry mas na 1 klic -- zvlast u topcase pomerne dulezite myslim.
Zegy pro na tom budou vypadat pekne.
Upravil hicks dne 20.12.2010 17:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jojo,to vim,ale z ohledem na obcasne problemy (pad,bordel apod), co jsem si precetl, to chci stejne s visacim zamkem...nehlede i k vlastnim problemum se ztratou klicu se pak lepe dostanu pres visaci zamek, nez klicovej ;o))
Upravil johnyboy1979 dne 20.12.2010 17:15
johnyboy1979 napsal:
ahoj,resil jsem dlouho to same a kdyz prisel triple, bylo rozhodnuto. Osobne jsem po zvazeni vsech veci, precteni spousty zkusenosti a hlavne po zapujceni GS2010 v inveltu a pokecu se rozhodl takto:
GS 1200 triple black + ABS + vyhrivane hefty + kryty rukou + ESA. Kufry a padaky dokoupim mimo. Kufry asi begr/trex a nebo touratech (prijde mi zbytecne vyhazovat 5tacu za logo GS, kdyz to leze ze stejneho pasu), padaky + kryt motoru Hepco (lepsi funkcnost,cena). Prokluz nikdy.Funguje to podle sebe a nikdy presne nevis, co si to vymysli. Dalsi elektronika navic.
Mam bmw R1200S a tedy uz bych nechtel alarm /palubni pocitac (dojezd uvidis i bez toho a je to spousta info, ktere potrebuji spousty snimacu a toho se bojim). Zvyzoval jsem dlouho ABS, protoze na eSku je uplne na pikacu a furt jsem ho musel vypinat. Ale na GS s ohledem na vyuziti na prasnych cestach a hodne nalozenemu biku, jsem nakonec kyvnul.
ESA je bomba a co se demontaze tyce, tak pokud se to vysere, tak vzdycky dojedes (co jsem slysel, tak se to vetsinou zasekne v nejakem modu a to zas nejni takovej trabl) vymena je bez problemu.ESA je vicemene moturek pridelany na tlumic, ktery za Tebe toci sroubky ;o) a tlumic je furt jen tlumic. Takze tak, alespon za me! ;o)
Tak tahle verze je mi zatím nejbližší.
TripleBlacka už máš tedy objednaného?Jaká je čekací doba?
.......diky, resim to uz vice, nez rok.....nejhorsi bylo se rozhodnout, zda GS1150 nebo 12tku. Ale diky motoru v modelu 2010 uz nebylo, co resit! ;o) A do toho Triple black! Uz vibec nebylo, co resit! ;o)) Jdu to resit hned po Novem roce. Cekal jsem, az prodam R1200eSko. Rad bych si ho byl nechal, ale bohuzel toliko penez nejni ;o( eSko je uz sice pryc, ale mam ted trosku jine starosti, takze bych to videl behem ledna 2011. Predbezne jsem uz mluvil se Zdenkem Subrtem z Inveltu a na nejaky velky cekacky to tehdy nevypadalo, tak uvidime. Co Ty? Resis to tady nebo z venku?