Vlastimile,to byla samozřejmně obrazná odpověď,na výše uvedené slovo,které ti nic zřejmně, neříkalo.tzv.na blbou otázku blbá odpověď
Tak jak jsem psal,pokuď mi to výjde časově,tak to zajedu očíhnout,pak se uvidínebudu laborovat u Netu nad pár fotkama,chytračit,aby se někdo chytal slovíček
Neshaním HPN,ale tady [img]toto[/img] se MI,tak jak jsem psal,líbí!
Vzhled pro MNE dle foto! je 98%
Cena 50%
A vše další je pouho pouhá domněnka[/quote]
Opět jsem nepochopil.......Vypadá to jako diktát ze zvláštní školy......
vlastimil napsal:
Vlastimile,to byla samozřejmně obrazná odpověď,na výše uvedené slovo,které ti nic zřejmně, neříkalo.tzv.na blbou otázku blbá odpověď
Tak jak jsem psal,pokuď mi to výjde časově,tak to zajedu očíhnout,pak se uvidínebudu laborovat u Netu nad pár fotkama,chytračit,aby se někdo chytal slovíček
Neshaním HPN,ale tady [img]toto[/img] se MI,tak jak jsem psal,líbí!
Vzhled pro MNE dle foto! je 98%
Cena 50%
A vše další je pouho pouhá domněnka
Opět jsem nepochopil.......Vypadá to jako diktát ze zvláštní školy......[/quote]
Chlapy za slovicka se chytejte ve volny diskuzi!To jak se to tady rádoby vtipne zahnojilo,mi prijde pod uroven dvouventilů!Tak se nad sebou zamysleme a pišme k tematu.
Upravil vevis dne 11.01.2011 13:34
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Chlapy za slovicka se chytejte ve volny diskuzi!To jak se to tady rádoby vtipne zahnojilo,mi prijde pod uroven dvouventilů!Tak se nad sebou zamysleme a pišme k tematu.
OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.Takže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........
Radsi mi prosim rekni,jestli v katalogu HPN je cena za ojnici a za pist s valcem uvadena za komplet,nebo za kus.Diky
vevis přiložený následující soubor: hpnceny.docTeoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak kdyby to bylo za kus,tak by to byl asi i cenovej nesmysl.U toho pistu a valce mas pravdu,to se prodava jako sada i kdyz si chces predelat 80gs na 100gs.U ty ojnice jsem si ale nebyl jistej.
Takhle je to v katalogu irig.anglicky:
11.306.01 Titanium conrod / piece for engine 247, weight 359g/pc 1.100,00 €
11.307 Cylinder, piston, head gasket, all parts ready to mount 2.200,00 €
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To maj drhý jako kráva. Kupuju čtyři kované ojnice které vydrží 900hp za 22000kč a sadu čtyř kovaných pístů za 11000kč
Když někdo budete mít zájem, vím kdo vám udělá parádní litinové vložky a kdo vám udělá píst za pár korun...
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
HPN je hodne drahy.Ale budes mit unikat,kterejch asi moc neni.Tady muzes kouknout na celej jejich cenik.http://www.hpn.de...9_engl.pdf
Kdyz si toho dvouventila predelas komplet i s motorem,tak te to bude stat odhadem pul mega.
A budes mit treba neco jako na fotce.
vevis přiložený následující obrázek:
[20.32Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak jasne,ze se necha koupit nejaka levnejsi(a treba i vykonnejsi)náhražka.
Na druhou stranu,HPN je rarita a trochu i investice.Koukni kolik stoji skoro 30 let starej dvouventil v uprave od HPN.Od 30let stary KTM budes mit jednou v ruce max.doklad o ekologicky likvidaci.
Ale vazne.Pokud mi pujde o jednoduchost,kvalitu a ucelnost a budu shanet motorku na cestu kolem sveta,tak radsi vrazim pul mega do nove udelane stavby HPN,nez do nove KTM.
Ve skutecnosti si myslim,ze tyhle motorky si asi nekonkurujou.Kazda ma jinou skupinu zakazniku.Uznavam,ze HPN ma tu skupinu podstatne mensi,ale jsou to fajnšmekři.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vlastimil napsal:
OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.Takže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........
Samozrejme vime,ze jses jeden z mala kdo na dvouventilu najezdil desitky,mozna vic jak 100tisic km.A taky vim,ze jsi jeden z mala,kdo si na nem temer vse opravi,rozebere a hlavne zase da do kupy.
Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Samozrejme vime,ze jses jeden z mala kdo na dvouventilu najezdil desitky,mozna vic jak 100tisic km.A taky vim,ze jsi jeden z mala,kdo si na nem temer vse opravi,rozebere a hlavne zase da do kupy.
Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.[/quote]
vlastimil napsal:
OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.Takže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........
Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.
---------------
to Vevis :děkuji...
Teď už to možná,pochopil! Nechtělo se mi,mlátit hod.do klavesnice a stejnak by to možná nemělo smysl....
Jak budete,mít sraz,doufám že nejenom GS,PD tak dorazíme s kámošem,na RTčkách A tam to s usměvem,v klidu,u Bieeeeru proberem!!
Jinač,k tématu,,renovace a prestavby dvouventilů,,nemám co dodat,téma začalo jinak a pak bylo změněno
Pro Vlatimila
Přestavby dvouventilu - nemám zkušenost,chci spíš nějakou stavbu koupit viz. 100GS s ,,2B Moto.,,
Renovace -Proč?? Když,BMW vypáda ve 200tis.Km,jak z obchodu
vevis napsal: http://www.bohemi...-r-100-gs/
Motorka pekna,ale cena mi prijde trochu pritazena za vlasy.(Mozna pouze muj nazor.Prodal jsem stejnou,ale v origo zachovalem stavu,s kuframa a orig.prednim plexi za 79000kc.Ted vim,ze to bylo asi pod cenou.)Asi puvodne musela byt v dost zubozenem stavu,kdyz pri tech km uz potrebovala renovaci.Ta moje mela 93000 a vypadala zanovne.
Ale hlavne mi neni jasne,proc nezachovali ram v originalni cerne barve?Potom by se to nechalo doladit do puvodniho stavu.To jest dokoupit modre polepy na nadrz,predni stitek a sedlo vymenit za stejne,ale v modrobile kombinaci.
Pak bych tu vysokou cenu bral.Zrenovovana motorka uvedena do puvodniho stavu.Ale takhle mam na to dost rozpacitej nazor.
Podle mne ji meli dostat do stavu na foto.
Sem se dozvěděl,že tuto motorku koupily od kámoše,já jí nepoznal-kdyz jsem se na ní byl kouknout tak vypadala huř,kradší na rámu a dost omlacená.Km nestočily.
MARCO napsal:
to vevis : díky,za info
Uvidím,jak to bude výcházet časově,ten týden jedu na služebku k Holand.hranicím,tak po cestě zpátky,bych tam nadjel,se na to mrknout.
Tak jak,byl jsi se podivat?Nebo uz je snad v garazi?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tady je myslim dobrej odkaz na renovaci a prestavbu dvouventilu. http://www.stephe.../dakar.htmTeoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!