Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 2 z 2:   1    2  
 
renovace a prestavby dvouventilů
3axap
#21 
Přidané 10.01.2011 18:33

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Vlastimile,to byla samozřejmně obrazná odpověď,na výše uvedené slovo,které ti nic zřejmně, neříkalo.helplesstzv.na blbou otázku blbá odpověďGrinGrin

Tak jak jsem psal,pokuď mi to výjde časově,tak to zajedu očíhnout,pak se uvidíhelplessnebudu laborovat u Netu nad pár fotkama,chytračit,aby se někdo chytal slovíčekSmile
Neshaním HPN,ale tady [img]toto[/img] se MI,tak jak jsem psal,líbí!
Vzhled pro MNE dle foto! je 98%
Cena 50%
A vše další je pouho pouhá domněnkaGrinGrin[/quote]

Opět jsem nepochopil.......helplessVypadá to jako diktát ze zvláštní školy......hilarious
 
stepan
#22 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 10.01.2011 21:50
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
vlastimil napsal:
Vlastimile,to byla samozřejmně obrazná odpověď,na výše uvedené slovo,které ti nic zřejmně, neříkalo.helplesstzv.na blbou otázku blbá odpověďGrinGrin

Tak jak jsem psal,pokuď mi to výjde časově,tak to zajedu očíhnout,pak se uvidíhelplessnebudu laborovat u Netu nad pár fotkama,chytračit,aby se někdo chytal slovíčekSmile
Neshaním HPN,ale tady [img]toto[/img] se MI,tak jak jsem psal,líbí!
Vzhled pro MNE dle foto! je 98%
Cena 50%
A vše další je pouho pouhá domněnkaGrinGrin


Opět jsem nepochopil.......helplessVypadá to jako diktát ze zvláštní školy......hilarious[/quote]

Nápověda Grin
http://www.zpoved...by=pristup
 
http://kouzelnyzivot.cz
vevis
#23 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 10.01.2011 22:12
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Chlapy za slovicka se chytejte ve volny diskuzi!To jak se to tady rádoby vtipne zahnojilo,mi prijde pod uroven dvouventilů!ShockTak se nad sebou zamysleme a pišme k tematu.thumbs up
Upravil vevis dne 11.01.2011 13:34
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3axap
#24 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 17:37

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
vevis napsal:
Chlapy za slovicka se chytejte ve volny diskuzi!To jak se to tady rádoby vtipne zahnojilo,mi prijde pod uroven dvouventilů!ShockTak se nad sebou zamysleme a pišme k tematu.thumbs up


OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuFrownAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.hilariousTakže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........bye
 
vevis
#25 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 17:50
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Radsi mi prosim rekni,jestli v katalogu HPN je cena za ojnici a za pist s valcem uvadena za komplet,nebo za kus.Diky
vevis přiložený následující soubor:
hpnceny.doc
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Remus511
#26 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 17:54
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Proč by někdo uváděl za kus. Vždy za sadu!!! Shock
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
vevis
#27 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 18:03
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tak kdyby to bylo za kus,tak by to byl asi i cenovej nesmysl.ShockU toho pistu a valce mas pravdu,to se prodava jako sada i kdyz si chces predelat 80gs na 100gs.U ty ojnice jsem si ale nebyl jistej.
Takhle je to v katalogu irig.anglicky:
11.306.01 Titanium conrod / piece for engine 247, weight 359g/pc 1.100,00 €
11.307 Cylinder, piston, head gasket, all parts ready to mount 2.200,00 €
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Remus511
#28 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 18:05
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
To maj drhý jako kráva. Kupuju čtyři kované ojnice které vydrží 900hp za 22000kč a sadu čtyř kovaných pístů za 11000kč

Když někdo budete mít zájem, vím kdo vám udělá parádní litinové vložky a kdo vám udělá píst za pár korun...
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
vevis
#29 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 18:14
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
HPN je hodne drahy.Ale budes mit unikat,kterejch asi moc neni.Tady muzes kouknout na celej jejich cenik.http://www.hpn.de...9_engl.pdf
Kdyz si toho dvouventila predelas komplet i s motorem,tak te to bude stat odhadem pul mega.
A budes mit treba neco jako na fotce.
vevis přiložený následující obrázek:


[20.32Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Remus511
#30 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 11.01.2011 19:52
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Tak to si můžu koupit Kátéemku blushing
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
vevis
#31 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 12.01.2011 23:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Remus511 napsal:
Tak to si můžu koupit Kátéemku blushing

Tak jasne,ze se necha koupit nejaka levnejsi(a treba i vykonnejsi)náhražka.Grin
Na druhou stranu,HPN je rarita a trochu i investice.Koukni kolik stoji skoro 30 let starej dvouventil v uprave od HPN.Od 30let stary KTM budes mit jednou v ruce max.doklad o ekologicky likvidaci.Grin
Ale vazne.Pokud mi pujde o jednoduchost,kvalitu a ucelnost a budu shanet motorku na cestu kolem sveta,tak radsi vrazim pul mega do nove udelane stavby HPN,nez do nove KTM.helpless
Ve skutecnosti si myslim,ze tyhle motorky si asi nekonkurujou.Kazda ma jinou skupinu zakazniku.Uznavam,ze HPN ma tu skupinu podstatne mensi,ale jsou to fajnšmekři.clap
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#32 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 13.01.2011 14:27
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
vlastimil napsal:
OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuFrownAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.hilariousTakže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........bye

Samozrejme vime,ze jses jeden z mala kdo na dvouventilu najezdil desitky,mozna vic jak 100tisic km.A taky vim,ze jsi jeden z mala,kdo si na nem temer vse opravi,rozebere a hlavne zase da do kupy.thumbs up
Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.helpless
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.Grin
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3axap
#33 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 13.01.2011 20:23

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Samozrejme vime,ze jses jeden z mala kdo na dvouventilu najezdil desitky,mozna vic jak 100tisic km.A taky vim,ze jsi jeden z mala,kdo si na nem temer vse opravi,rozebere a hlavne zase da do kupy.thumbs up
Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.helpless
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.Grin[/quote]

middle finger
 
vevis
#34 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 13.01.2011 20:25
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Kasak
#35 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 13.01.2011 21:06
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
vevis napsal:
helpless
Sis naběh,bůh neodpouští.Wink
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
jt
#36 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 14.01.2011 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
To Vlastimil: Zase s tebe vypadlo jens3.amazonaws.com/advrider/Topes.gif
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
MARCO
#37 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 15.01.2011 09:16
Avatar člena


Příspěvků: 142
Registrace: 20.12.09
vevis napsal:
vlastimil napsal:
OK,vidím že tupan mého ražení který se nevyzná v tomto "odborném"vlákně by opravdu měl držet hubuFrownAle myslím si že tady píšete jen co někde přečtete a ve skutečnosti většina z vás neví o co jde.hilariousTakže budu pouze číst vaše "odborné"výlevy........bye

Pak je ale skoda,ze se docela dobra diskuze sveze k nesmyslum.Jinak si myslim,ze tema jak poznat mrdku(motorku)neni vubec spatne.Uz vubec ne kdyz kupujes prestavbu,nemas moznost zjistit originalni km atd.Asi bych rozlisil mrdka ve smyslu motorka s hodne km.Ta uz muze zrat vic olej.Muze byt vule v zadnim kole.Budou opotrebovana nejaka loziska.Uniky oleje z motoru bych ani nezminoval,ty bejvaj normalni.
Horsi je asi mrdka ve smyslu praskliny na ramu,pripadne svary tam,kde by byt nemeli,nejak amatersky natahana a zbastlena elektrika.Pouziti dilu,ktere nejsou delane na tuto motorku a jejich amaterske nabastleni na ni atd.Upravovani ramu,bez ohledu na jizdni vlastnosti.helpless
Pokud to vidis jinak,rad si prectu tvuj nazor!Pokud ses tedy opravdu neurazil.Grin
---------------


to Vevis :clapclapclapděkuji...Smile
Teď už to možná,pochopil! Nechtělo se mi,mlátit hod.do klavesnice a stejnak by to možná nemělo smysl....Smile
Jak budete,mít sraz,doufám že nejenom GS,PD tak dorazíme s kámošem,na RTčkáchSmile A tam to s usměvem,v klidu,u Bieeeeru proberem!!

Jinač,k tématu,,renovace a prestavby dvouventilů,,nemám co dodat,téma začalo jinak a pak bylo změněnoFrown

Pro VlatimilaSmile
Přestavby dvouventilu - nemám zkušenost,chci spíš nějakou stavbu koupit viz. 100GS s ,,2B Moto.,,

Renovace -Proč?? Když,BMW vypáda ve 200tis.Km,jak z obchoduCoolSmile
 
slata2
#38 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 16.01.2011 12:42

Příspěvků: 95
Registrace: 11.03.10
vevis napsal:
http://www.bohemi...-r-100-gs/
Motorka pekna,ale cena mi prijde trochu pritazena za vlasy.(Mozna pouze muj nazor.Prodal jsem stejnou,ale v origo zachovalem stavu,s kuframa a orig.prednim plexi za 79000kc.ShockTed vim,ze to bylo asi pod cenou.)Asi puvodne musela byt v dost zubozenem stavu,kdyz pri tech km uz potrebovala renovaci.Ta moje mela 93000 a vypadala zanovne.
Ale hlavne mi neni jasne,proc nezachovali ram v originalni cerne barve?Potom by se to nechalo doladit do puvodniho stavu.To jest dokoupit modre polepy na nadrz,predni stitek a sedlo vymenit za stejne,ale v modrobile kombinaci.
Pak bych tu vysokou cenu bral.Zrenovovana motorka uvedena do puvodniho stavu.Ale takhle mam na to dost rozpacitej nazor.helpless
Podle mne ji meli dostat do stavu na foto.



Sem se dozvěděl,že tuto motorku koupily od kámoše,já jí nepoznal-kdyz jsem se na ní byl kouknout tak vypadala huř,kradší na rámu a dost omlacená.Km nestočily.
 
vevis
#39 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 27.01.2011 18:19
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
MARCO napsal:
to vevis : díky,za infoWink
Uvidím,jak to bude výcházet časově,ten týden jedu na služebku k Holand.hranicím,tak po cestě zpátky,bych tam nadjel,se na to mrknout.

Tak jak,byl jsi se podivat?Nebo uz je snad v garazi?Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#40 
renovace a prestavby dvouventilů
Přidané 28.01.2011 17:47
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tady je myslim dobrej odkaz na renovaci a prestavbu dvouventilu.
http://www.stephe.../dakar.htm
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 40
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.78 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI