Tak jsi to opravil...už jsem chtěl chytračit.
Jo za ty prachy jsem to vzal, protože mi to přijde docela rozumná cena na zkoušku.
Remus- normální internetový nákup, platba přes PayPal. Poštovné zdarma. Obchod je celkem profláklý - tudiž ověřen. Možná to není takový luxus jako F4 ale co už.
To:Remus511 Pořídil jsem Starcom1 digital. Takže používám navigace Zumo 550, radiostanice Motorola TLKR 7, telefon E66 Nokia, MP3 noname .spolujezdec má možnost připojení svého mobilu i své MP3. http://www.sensor...z/starcom/
Těch palubních interkomů je plno, myslím, že i v Polu a u Louise mají také nějaké varianty intercomu.
Dorik přiložený následující obrázek:
měl jsem možnost zakoupit a testovat tento intercom, nedá se to s f4 porovnat ani trochu, pokud by měl někdo zájem rád to za jakoukoli cenu prodám
Upravil milan enduroskola dne 09.01.2011 22:41
milan enduroskola: a ktery máš. lebo su dva druhy. starší a novší. líšia sa tým ze jeden ma 3tlačítka a druhy 5tlačítok. ktory maš?
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
měl jsem možnost zakoupit a testovat tento intercom, nedá se to s f4 porovnat ani trochu, pokud by měl někdo zájem rád to za jakoukoli cenu prodám
Konkrétně?
Už jsem našel jinde
,,je to strašný, koupil jsem a namontoval, vyhozenejch 200 usd
zápory
blbý repráky
konektor do jednotky je jack, není to vodotěsný
ten silikovovej držák moc nedrží, jedna jednotka nám někde upadla.
klady
dosah min 300 metrů
dá se přepínat mezi třema lidma, ale ne 3 najednou
výdrž baterie"
Nemohu soudit držák, neměl jsem jiný a repráky se mi zdají dostačující. Nejsou to Kossy které normálně používám v MP3 ale myslel jsem že budou horší.
200 dolarů je co? Prodává se za 50 dolarů. Sada 100. A to si myslím je vzhledem ke kvalitě dobré.
Ano byly problémy s vodou, asi přes jack. Lidi to lakují.
Baterie má luxusní výdrž, a vzdálenost pro komunikaci je dle testů lidí kolem 1km.
Nezmínil jsi opravdu jedinou nevýhodu (vzhledem k ceně) záruku. Ta je defakto nemyslitelná.
Určitě je F4 lepší, určitě je dražší.
Otázka priorit a movitosti.
Upravil Waltr dne 10.01.2011 08:01
Děkuji za dosavadní tipy, zatím v hodnocení vede F4, ale budu rád za další tipy. Preferuji kvalitu funkce komunikace mezi motorkami - co největší vzdálenost, čistý příjem, když vypadne, ať se zase spáruje apod.
Ale když už jsem viděl tu vysílačku - není na pouhou komunikaci (oželím li hlasovou navigaci, telefonování a MP3) mezi motorkami tohle řešení ideální??? Jaké s tím máte zkušenosti? Jako nevýhodu vidím velikost zařízení, jako výhodu asi výdrž na baterky a používání i mimo motocykl. Díky.
Ivan napsal:
Děkuji za dosavadní tipy, zatím v hodnocení vede F4, ale budu rád za další tipy. Preferuji kvalitu funkce komunikace mezi motorkami - co největší vzdálenost, čistý příjem, když vypadne, ať se zase spáruje apod.
Ale když už jsem viděl tu vysílačku - není na pouhou komunikaci (oželím li hlasovou navigaci, telefonování a MP3) mezi motorkami tohle řešení ideální??? Jaké s tím máte zkušenosti? Jako nevýhodu vidím velikost zařízení, jako výhodu asi výdrž na baterky a používání i mimo motocykl. Díky.
k F4: když se rozpojí (vlivem vzdálenosti), tak je zase musíš sepnout tlačítkem, neproběhne to automaticky
k vysílačkám: velká nevýhoda je klíčovací tlačítko - jeden mluví, druhý poslouchá nebo naopak, vysílačka nefunguje jako interkom současně obousměrně
měl jsem možnost zakoupit a testovat tento intercom, nedá se to s f4 porovnat ani trochu, pokud by měl někdo zájem rád to za jakoukoli cenu prodám
vždy je to otázkou priorit, cena se taky s F4 nedá porovnat. Za 50 USD nemůžeš očekávat zázraky, vodotěsnost, kvalitu, dosah, záruku,... Pokazí se - vyhodíš ji
Někdy se ani nepokazí a taky ji vyhodíš
Upravil 3X dne 10.01.2011 10:07
Dorik napsal:
To:Remus511 Pořídil jsem Starcom1 digital. Takže používám navigace Zumo 550, radiostanice Motorola TLKR 7, telefon E66 Nokia, MP3 noname .spolujezdec má možnost připojení svého mobilu i své MP3. http://www.sensor...z/starcom/
Těch palubních interkomů je plno, myslím, že i v Polu a u Louise mají také nějaké varianty intercomu.
Zajímavá věcička. Pochopitelně kvalita něco stojí.
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Samotná radiostanice se sadou do helmy není vhodná, protože nedokáže odrušit všechny ty vzniklé ruchy v přilbě.
Klíčovací tlačítko bych jako nevýhodu neviděl, protože když zakleji, nebo si zanadávám na dopravní situaci tak to nemusí všichni slyšet. Další výhoda je že se dá s klíčovacím tlačítkem oddělit komunikace se spolujezdcem a ostatními. Nechci aby celá skupina slyšela co se bavíme s manželkou během jízdy.
Dorik: psal jsem Ti PM, ale vlastně jsi odpověděl. Ale přesto - proč mikrofon od vysílačky nedokáže odrušit zvuky v helmě a např. F4 ano?
Tlačítko mi také nevadí, dá se vytáhnout na řídítka. Navíc dnes mají vysílačky i spínání hlasem, ne?
Ivan napsal:
Dorik: psal jsem Ti PM, ale vlastně jsi odpověděl. Ale přesto - proč mikrofon od vysílačky nedokáže odrušit zvuky v helmě a např. F4 ano?
Tlačítko mi také nevadí, dá se vytáhnout na řídítka. Navíc dnes mají vysílačky i spínání hlasem, ne?
Ono to odrušení není jen v mikrofonu ale i v tom interkomu. Ať už je to F4 nebo jiný systém. Standardní vysílačky to neřeší, protože nepočítají s tak velkým rušením jako je v přilbě.
Prodávají se vysílačky pro motorkáře se sadou do helmy. Měl jsem možnost to zkusit, ale s F4 nebo Starcomem se to nedá srovnávat. Na motorkářích si to i někdo chválil, ale asi to neumím používat. Mě to přišlo při jízdě nepoužitelné.
Blíží se rozhodnutí a uvažuji o sadě Interphone F4 Plus Twin. Jen jsem se nedočetl, jaká nabíječka je obsahem balení - síťová, auto nebo obě? Taky by mne zajímalo, zda lze autonabíječkou dobíjet ze zásuvky za jízdy a zda přitom zařízení funguje.
Omlouvám se za tupost, ale nepochopil jsem pojmy jako "master" a jak funguje komunikace mezi dvěma motocykly a zároveň poslouchání hudby, telefonování či navigace a přepínání mezi těmito režimy. Chci to s přítelkyní na dvě motorky. Oba máme mobily a může se stát, že nám za jízdy někdo zavolá. Oba si chceme za jízdy ze svých mobilů či GPS poslouchat MP3. Ale taky spolu chceme mluvit. Jak je tohle u F4 možné zkloubit, může mi to někdo OPRAVDU POLOPATICKY vysvětlit?
Ahoj,
nabíječka je tuším v sdě jen síťová.
Nabíjet a současně interkom používat nejde kvůli společnému konektoru pro nabíjení a sluchátko, ale výdrž i při neustále zapnutém obousměrném provozu je cca 8 hodin a o pauzách na cigárko či kafčo můžeš nabíjet, když pojedeš dýl.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Já mám do Schberth C3 vestavěný BT interkom od Airohu (Stilo 1,5BT) a je to perfektní. Vše plně integrováno do přilby, nikde nic po povrchu přilby. Ovládání jednoduché na levé straně uvnitř přilby (u lícní kosti). Velká výdrž baterky. Spojení s navigací, telefonem a druhou přilbou (baťůžka) žádný problém. Interkom se zapne a nautomaticky se spáruje. Přehrávání MP3 super. Pouze jsem vyměnil sluchátka. Dal jsem tam Senheisery a hraje to jako koncertní sál. Komunikace mezi motorkami řeším pomocí BT PMR vysílačky. Vše odzkoušeno během třech sezón.
Jinak Schuberth pro C2 i C3 vyrábí origo BT interkom. Je dobrý, má pár vychytávek (pro MP3 jdou i posunovat skladby) a umožňuje víc kanálů a rádio s RDS. Taky odzkoušeno a funguje dobře. Ale komunikuje pouze s BT Schuberth. S jiným BT interkomem nejde spárovat (přilba-přilba).