Ja mam dakara 07 a meriam 171 cm.tlmič mam nastaveni uplne hore.ked zastavim tak stojim na špičkach.spotreba pri 90 km 3,1 a priemer do 3,5.ber dakara a ani nerozmišlaj na malem gs
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 14.01.2011 09:30
Příspěvků: 45 Registrace: 11.01.11
kim napsal:
Mažu suchým, nejezdím terén(max polňačky) ,asi dvakrát za rok zdemontuju řetěz ,vyperu vyfoukám pořádně luftem,nastříkám dry lube,mezitím asi tak po 600km pravidelně přemáznu,mám na řetězovce 15t km a musím se moc dobře podívat abych poznal opotřebení ale věnuju tomu možná až moc péče to je fakt.
Jak ten retez sundavas,kdyz je bez spojky?Samozrejme kazdej retez,co nema spojku se da riznout flexou a znovu-po zkraceni o 2 clanky znovu snytovat,ale to bys ho musel mit uz dost vytahanej,abys ho zkracoval a navic bys musel mit drahy nytovaci kleste ...Nebo se da i na bezspojkovej retez pouzit spojka,ale to je dojezdova nouzovka ...
Chlapi,kolik se do malyho GS vejde oleje,jak drahej olej tam patri a po kolika km se meni?A svice?
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 14.01.2011 10:21
Příspěvků: 546 Registrace: 11.04.07
No k tý spotřebě jednou sem naloženej zajel i pod 3 snad to bylo někde kolem 2.7l ... to když sem včas nenatankoval a najel sem na rezervu přes 150km do další čerpačky /podle litrů tam ještě něco zbylo/. Pak se mě mladá ptala proč sem jel za těma náklaďákama, když to s náma tak hrozně házelo .... njn... to je tak když člověk včas nenatankuje a benzínky nejsou po 30km jako u nás...
No a když sem naposled ofroudil tak sem spálil snad k 7l na 100 /možná víc/ ale to je daň za KW/m - prostě to není perpetu mobile ale "jen" hodně povedený motor.
Řetěz neřeším... na silnici musí tech 15k vydržet ale jak se jezdí OFF tak je na 6K KO - a to mám aut. mazání... bláto a sračky nemažou ale brousí *pissed* - řetěz neřeším když je po něm tak ho měním (nečistím ho jen ho občas domažu - starat se o něj kvůli 300,- za rok nebudu - víc se na tom neušetří).
Dakar 650, HusaberG
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 14.01.2011 10:21
Příspěvků: 6489 Registrace: 13.10.08
Nejtovačka mě stála asi 450kč oleje sou necelý tři litry. Castrol GPS 10W40 mění se po 10tkm ale lepší je už po cca 7tkm -je to znát na řazení. Svíčky tuší¨m že 20tkm ale tim si nejsem uplně jistej.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 15.01.2011 13:07
Příspěvků: 2503 Registrace: 12.10.08
Patrik68Dux napsal:
kim napsal:
Mažu suchým, nejezdím terén(max polňačky) ,asi dvakrát za rok zdemontuju řetěz ,vyperu vyfoukám pořádně luftem,nastříkám dry lube,mezitím asi tak po 600km pravidelně přemáznu,mám na řetězovce 15t km a musím se moc dobře podívat abych poznal opotřebení ale věnuju tomu možná až moc péče to je fakt.
Jak ten retez sundavas,kdyz je bez spojky?Samozrejme kazdej retez,co nema spojku se da riznout flexou a znovu-po zkraceni o 2 clanky znovu snytovat,ale to bys ho musel mit uz dost vytahanej,abys ho zkracoval a navic bys musel mit drahy nytovaci kleste ...Nebo se da i na bezspojkovej retez pouzit spojka,ale to je dojezdova nouzovka ...
Chlapi,kolik se do malyho GS vejde oleje,jak drahej olej tam patri a po kolika km se meni?A svice?
Hned jak jsem dával novou sadu tak jsem použil sponu,nikdy sem s ní neměl problém tak nevidím důvod proč ji nepoužívat a můžu řetěz kdykoli jednoduše sundat.
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 15.01.2011 13:22
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
TOLI napsal:
Nejtovačka mě stála asi 450kč oleje sou necelý tři litry. Castrol GPS 10W40 mění se po 10tkm ale lepší je už po cca 7tkm -je to znát na řazení. Svíčky tuší¨m že 20tkm ale tim si nejsem uplně jistej.
Castrol 2,3l a ty svíčky,jak říkáš po 20ti.S tím řazením,to je fakt
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 11:16
Příspěvků: 45 Registrace: 11.01.11
Mate tuseni,jaky je procentni podil mezi tim min zravym typem a tim,co zere vic?resp.kolik procent tech zravejsich jezdi po silnici ...Da se rict obecne,ze treba ty dvousvicaky zerou min,nez 1 svicaky?
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 20:12
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Tak to OK!Já myslel,že to bylo až od dvousvíčáků 04.V každým případě u dvousvíček je to tutovka a nic řešit nemusíš
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 20:20
Příspěvků: 45 Registrace: 11.01.11
Uz jsem domluveny s kamaradem,co koupil velky GS a prodava svy maly GS-Dakara.Ma jednosvici 2002 a jezdil pod 4l.
Ted se chci zeptat na teoretickou zivotnost motoru-kolik asi km? Ten jeho-brzy muj-Dakarek uz ma najeto 40.000km...
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 20:22
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Teoreticky tě to klidně přežije.Se zeptej Toliho.Ten má namotáno už přes 100
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 20:40
Příspěvků: 45 Registrace: 11.01.11
Tak to je husty-pres 100.000km,to bych cekal jen u nejakyho 4valce-ten jednobuch musi nutne trpet vic-hlavne klika.GS ma pomerne vysokou kompresi...To na svy(jeste bude moje tak 2 tydny,dnes jsme si s kupcem v podstate placli ...)CB 750 mam kompresi jen 8.6 ...
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 18.01.2011 20:53
Příspěvků: 6489 Registrace: 13.10.08
U čtyřválce máš zase hrozný otáčky , jednoválcovej rotax je prostě kvalitka-ne nadarmo se vyrábí už skoro 20let téměř beze změn. Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 02:46
Příspěvků: 624 Registrace: 29.11.09
Ohledně toho žravého typu,první gs byli už na konci roku 99,prodej byl až od 2000 a do roku 02,ty cdi byli o něco žravější(pozná se to dle cdi)nějaké číslo a myslím že R13 už byli od 02 do 04 kde je lepší palivová mapa,dokonce lze jen vyměnit cdi a žere opravdu méně o (0,5-0,7litru)od 04,kdy jsou dvousvíčky je to ještě o malou deci mín a motor má lepší průběh,a dá se s tím opravdu jet i za 3l na sto.Ještě větší vliv na spotřebu,má ale vaše váha+spolujezdec+zavazadla a typ pneumatik i jak jsou nafoukané,a pak to,jak bereš za plyn a jestli jedeš dálnici nebo terén.Když jí máš rád,tak to tolik neřešíš,prostě natankuješ a jezdíš dokud nesvítí rezerva.Ideální otáčky pro tento motor je 4-5tisíc při5tce a jedeš 100-130.prostě pohoda,když budeš jezdit,furt7tisíc a víc,kontroluj častěji olej,bude si trochu přimazávat,jestli máš ten motor rád a chceš aby něco vydržel i přes 100tisíckm,jezdi rozumně.
"Žij svůj sen"
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 08:24
Příspěvků: 2503 Registrace: 12.10.08
TOLI napsal:
U čtyřválce máš zase hrozný otáčky , jednoválcovej rotax je prostě kvalitka-ne nadarmo se vyrábí už skoro 20let téměř beze změn.
Tak tuto řadu soutěžních Jaw z 80tých let považuju za vzhledově nejkrásnější motorky do dnes vzpomínám jak když jsem jezdil vlakem do učení jsem si kupoval na nádraží svět motorů a kochali jsme se na intru pohledem na tyto překrásné stroje.
Upravil kim dne 19.01.2011 08:26