Díky za názory, tzv. poruchový cívky tohodle ročníku nejsou skutečně žádnej problém, protože sou tuplovaný a duál s posilovačem funguje bez problémů,z pohledu majitelů těhle strojů...
Opačnýho názoru sou majitelé jednosvíček bez duálu, dělat z komára velblouda je blbost a jestli de vo závist je mi fakt jedno..., jenom je potřeba svoje názory trochu, trošku, trošíčku víc podložit.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Včera jsem se na toto téma trošku mimo mísu zamyslel:
Majitelé PD pro nespolehlivost odsuzují vše novější.
Majitelé 1100 zase odsuzují nespolehlivost PD i novější typy GS.
Majitelé 1150 odsuzují starší i novější modely + změny u svého typu
Majitelé 1200 odsuzují všechny starší motorky a u svého typu nevěří starším ročníkům kvůli jejich nedotažené elektrice a ty novější maj zase hodně novejch hejblat a elektro serepetiček.
Ve výsledku půl milionu km najedeš s každou z uvedených motorek. Záleží jak dlouho si jí chceš nechat a co vše do ní chceš investovat.
Upřímě si myslím, že každé novější GS je prostě lepší už kvůli jízdním vlastnostem, vzhledu, spotřebě, vybavení, ochraně před větrem atd...
Zas tedy platí pravidlo, novější = lepší. A vyloženě nespolehlivý ročník GS asi neexistuje.
Sám mám 1100GS ročník 1996 - u ročníku 93-97 se údajně vysypali převodovky každých 40tis km. Mám 120tis km a neznám nikoho s tímto ročníkem, který by tuhle závadu měl.
Upravil Hrabe_X dne 11.02.2011 08:09
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Vodnik napsal:
Díky za názory, tzv. poruchový cívky tohodle ročníku nejsou skutečně žádnej problém, protože sou tuplovaný a duál s posilovačem funguje bez problémů,z pohledu majitelů těhle strojů...
Opačnýho názoru sou majitelé jednosvíček bez duálu, dělat z komára velblouda je blbost a jestli de vo závist je mi fakt jedno..., jenom je potřeba svoje názory trochu, trošku, trošíčku víc podložit.
Sa*kra Vodniku,ale ve skutecnosti ti ty civky a dual nedaj spat co?
Kamos ma 2003,92000km a ty civky ma puvodni.Pouze jednou mu odesli spodni svycky.Muzeto bejt kus od kusu.Ten posilovac bych neresil.Ale je pravda,ze jsem jednou kamaradovi odstrkaval z mirneho kopce motorku a kdyz jsem vzal za brzdu,tak me vydesilo,ze to chcipli skoro nebrzdi. Ale s tim uz majitele asi pocitaj.
Upravil vevis dne 11.02.2011 08:16
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jen dodám k převodovce 1100GS ročník 1996: měl jsem tuto motorku, vše bylo ok. Po prodeji a najetí snad 20tKm následujícím majitelem se mu vysypala (snad v 80tKm). Tuším, že jen na trojku dojel odněkud z Německa. Bohužel ji pak prodal, koupil 1200GS a na ní se zabil.
Upravil Milos dne 11.02.2011 08:24
Jen dodám k převodovce 1100GS ročník 1996: měl jsem tuto motorku, vše bylo ok. Po prodeji a najetí snad 20tKm následujícím majitelem se mu vysypala (snad v 80tKm). Tuším, že jen na trojku dojel odněkud z Německa. Bohužel ji pak prodal, koupil 1200GS a na ní se zabil.
Smutnej pribeh.
Ale nemusela se vysypat prevodovka.Takhle letos jel Milosch taky z Nemecka a ten uz ma myslim tu novejsi.Problem ale byl tusim v rozsypanem spojkovem valecku.
Upravil vevis dne 11.02.2011 08:29
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No a pak se taky každý nejvíc fundovaně vyjadřuje k tomu, co nemá.
Mj. stejně tak jako bych já jako majitel 1150GSA nechtěl přemodernizovanou R200GSA plnou nespolehlivé elektroniky, což je taky povrchní názor opírající se o pár případů a "jedna paní povídala". Fakt je, že mám zatím opravdu radši 1150 ale z jiných důvodů.
Vodnik napsal:
Díky za názory, tzv. poruchový cívky tohodle ročníku nejsou skutečně žádnej problém, protože sou tuplovaný a duál s posilovačem funguje bez problémů,z pohledu majitelů těhle strojů...
Opačnýho názoru sou majitelé jednosvíček bez duálu, dělat z komára velblouda je blbost a jestli de vo závist je mi fakt jedno..., jenom je potřeba svoje názory trochu, trošku, trošíčku víc podložit.
tuplovany? myslis tou druhou svickou co je dole vyhod ty hlavni a zjistis ze na ty spodni svicky to ani nechytne natos aby to jelo za me:civky preventivne vymenit a je klid a posilovac me odesel a jinej davat nebudu a znam i par dalsich lidi co meli ten samej problem takze asi na tom neco bude spis me sere postoj fabriky ze se tomu nejak neostavily i kdyz o problemu vedeli(civky + modul)
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jen dodám k převodovce 1100GS ročník 1996: měl jsem tuto motorku, vše bylo ok. Po prodeji a najetí snad 20tKm následujícím majitelem se mu vysypala (snad v 80tKm). Tuším, že jen na trojku dojel odněkud z Německa. Bohužel ji pak prodal, koupil 1200GS a na ní se zabil.
Smutnej pribeh.
Ale nemusela se vysypat prevodovka.Takhle letos jel Milosch taky z Nemecka a ten uz ma myslim tu novejsi.Problem ale byl tusim v rozsypanem spojkovem valecku.
Tady se skoro nic neutají Jen abych to uvedl na pravou míru. Dojel jsem z Rakouska asi 50km na dvojku. Docela vopruz, ale lepší než 1000km od baráku. Příčinou bylo opravdu vysypaný spojkový ložisko Čumím Vevis jak to víš.
Ivan napsal:
Když mi odcházely cívky, nevěděl jsem o co jde a zkoušel chod motoru jen na horní nebo spodní svíčky - a na spodní to šlo normálně...
jo me to taky jelo na spodni ale kdyz sem to chtel druhej den nastartovat tak uz ani h*ovn*o a to byla jedna v prdeli a druha jen krapet nacata ale este trochu fungovala bohuzel spodni normalne hazely jiskru(vsechny sem mel novy)ale studeny to proste na ne nechytlo dal sem novou civku a chytlo to na tuk dneska uz mam obe davno novy a jednu vozim do rezervy
Upravil zmijon dne 11.02.2011 10:39
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Milosch napsal:
Tady se skoro nic neutají Jen abych to uvedl na pravou míru. Dojel jsem z Rakouska asi 50km na dvojku. Docela vopruz, ale lepší než 1000km od baráku. Příčinou bylo opravdu vysypaný spojkový ložisko Čumím Vevis jak to víš.
Za prve jsi kvuli tomu chybel na nejakym srazu.A nekdo rikal,ze ti odesla spojka.
A ted jsem byl nedavno u Tondy,tak mi prave rikal,ze to lozisko preventivne kontroluje u vsech motorek,kde se dela spojka.A prave mi rikal,ze to byla pricina tve zavady.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Přesně jak píše zmijon - u twinsparků, když sundáš obě hlavní cívky, tak motor na ty spodní nechytne ani omylem. Když sundáš jednu, tak chytne, ale běží nepravidelně, hrozně vibruje a studenej nechce držet ani volnoběh - prostě skoro jako by jel jen na jeden válec - ta spodní svíčka to "neutáhne". Jízda s jednou vadnou hlavní cívkou je utrpení Jinak to samosebou není důvod model s twinsparkem nekupovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tondo, vážím si tvých zkušeností, ale můj osobní zážitek ukazuje, že ani v tomto případě nelze generalizovat. GsA 2003 jsem koupil dovezené z Belgie. Po Hondě Transalp mi připadal zátah neskutečný, motorka chytala normálně a že mi nejdou horní-hlavní svíčky jsem přišel až když jsem hledal příčinu nepravidelnýho chodu, střílení, pravý výf. koleno do ruda... - jak jinak nežli nakonec vyhozenej bowden od plynu . Svíce neházely jiskru ani po výměně, Honza Žlábek říká -No jasně, budou to nejspíš cívky, přivez to. Přijedu, cívky se přehodily - a nic. Jel jsem dom masnou tyčí..., odpoledne telefon z Car Servisu - záhada vysvětlena, ve stroji nalezeno nepatřičné CDI - sice z Bmw, leč podle typ. označení z "S"ka - jednosvíce! Těžko už se někdy dozvím, kdo a proč řídící jednotku přehodil a byla dost velká starost sehnat to, co tam patří, nechtělo se mi dávat myslím kolem 9.000,-Kc za novou, P. Janáček z Mělníka nakonec dovezl z Reichu použité za polovic.. To už není tak důležitý, jen chci říci, že moje motorka jezdila na ty pomocný svíčky docela normálně
Tak to čumím, ale opravdu mi nikdy žádnej twinspark bez obou hlavních cívek nechytnul - jen to škytalo, jako že by třeba chtěla naskočit, ale nenaskočila . S jednou vyndanou ano, ale jak jsem psal, nepravidelně a s vibracema.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Při vší úctě k Tondovi souhlasím s Jardou:-). Když jsem tehdy bádal nad chodem motoru (nic moc přechody, volnoběh, občas to na volnoběh zhaslo), tak jsem dospěl k tomu, že když vyndám horní fajfky/cívky, motor jde lépe. Na základě toho kamarád odhadl vadné cívky, já dojel 250 km na sraz jen na spodní svíčky. Tam to píchnul na diagnostiku, potvrdil cívky, které zrovna přivezl nové, dali jsme je tam, seřídili a motorka jela jako nová.
Může záležet na stavu svíček. Teď si nevzpomenu jestli horní nebo spodní, ale jedny z nich jsou origo Bosch a ty prý za nic nestojí. Já dal v rámci bádání všechny 4 nové, takže byly v super stavu a fungovalo to na ně.
Ahoj Ivane. Když jsi tu motorku tehdy startoval, tak jsi ji startoval studenou s vyndanejma hlavníma cívkama nebo jsi je vyndal až za chodu motoru? Vesměs ty cívky neodejdou obě úplně, ale jedna je třeba KO a druhá ještě úplně v pohodě nebo jen nějak "načatá". V tomto případě motor vždy naskočil. Až dneska dojedu domů a půjdu do dílny (má se za mnou zastavit Joe), tak jen tak ze zajímavosti to vyzkoušíme - mám tam teď dvě motorky z twinsparkem, tak vyhodím hlavní cívky a uvidím. Odpoledne dám vědět, jak pokus dopadl Je ale fakt možné, že bude dost záležet na teplotě a na tom, v jakým stavu spodní svíčky jsou (ani na jedné z těch motorek nebyly měněny - jsou tam 10000km), tak jak jsi zmínil v předchozím příspěvku.
Upravil Tonda dne 11.02.2011 14:08
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...