petrs napsal:
Je to Rotax z Ciny. Ale to vubec nic neznamena.... Dulezite je, jak moc Rotax/ BMW dohlizeji na kvalitu produkce a ja verim tomu, ze dohlizeji....
podle mych informaci ROZHODNE NENI V 800 ROTAX Z CINY.
Delaji se tam motory do nejakych G-ckovych modelu.... pripadne cele nove Xcountry?
Resilo se to tu kdysi... jeden novinar (tusim idnes) o tom vypustil kachnu.
---
Rotax je rakouska znacka. A jak se rika.. nejlepsi je nemec s rakouskym srdcem
Upravil hicks dne 12.04.2011 07:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Mmt, takže ono se to jako neví jistě, co je v osmikilu za motor? To jsem teda dost překvapenej.
Vi, akorat uz k tomu nemam puvodni podklady a nemam, co bych konkretne citoval.
Pokud ma nekdo cas, mohl by na to udelat resersi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Mmt, takže ono se to jako neví jistě, co je v osmikilu za motor? To jsem teda dost překvapenej.
Ale ví se to jiste http://www.rotax....Models.htm
Niektorým prezradím aj daľšie tajomstvo:
Vôbec to nie je nemecká motorka, je to česko, slovinsko, madarsko, taliansko, španielsko, poľský zlepenec, ocukrovaný teraz si nepametám či honkongským a taiwanským materiálom
p.s. Globalizácii zdar a zaslepenci nech aj nadalej veria, že práve ich moto je "čistokrvný žrebec"...
Snít o rasové čistotě mě nenapadlo ani náhodou. Naopak si dovedu velmi živě přestavit příjemný sex s mulatkou, či jinou míšenkou (a klidně i se Slovenkou, Polkou či Maďarkou). Jinak díky.
A neni fakt jedno, kde se dily na f8 delaji? Apple, Boeing, Airbus, Skoda, Toyota, atd., atd. Vsichni dovazeji dily z Ciny. A je to uplne jedno. Protoze at je dostanou odkukoliv, dily projdou kontrolou kvality dle potreby a potom splnuji co maji.
A navic, kdo z vas by byl ochotny zaplatit za motorku treba pul milionu, jenb kvuli tomu, ze je "vyrobena v Nemecku, z nemeckych dilu"? Asi nikdo. Kazdy sahne po motorce levnejsi, se znackou BMW, s dily vyrobenymi treba v Africe...
petrs napsal:
A navic, kdo z vas by byl ochotny zaplatit za motorku treba pul milionu, jenb kvuli tomu, ze je "vyrobena v Nemecku, z nemeckych dilu"? Asi nikdo. Kazdy sahne po motorce levnejsi, se znackou BMW, s dily vyrobenymi treba v Africe...
Akorát že zrovna BMW k těm levnějším výrobkům moc nepatří (stejně tak Apple). Naopak cenově to vypadá, jakoby se dělala v Německu od ráfku po ráfek.
Kdyby se delala komplet v Nemecku, tak bude stat zhruba o 30% vic.... Ted jen tipuju, ale myslim, ze uz ani 12ka neni z necinskych dilu.... Tak jako vetsina motorek vyrabenych v Japonsku. Globalizace vladne svetem....
Loss napsal:
Snít o rasové čistotě mě nenapadlo ani náhodou. Naopak si dovedu velmi živě přestavit příjemný sex s mulatkou, či jinou míšenkou (a klidně i se Slovenkou, Polkou či Maďarkou). Jinak díky.
mulatky se mi vetsinou nelibi, ale nektere (polo)arabky ci berberky VELMI ANO
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
A neni fakt jedno, kde se dily na f8 delaji? Apple, Boeing, Airbus, Skoda, Toyota, atd., atd. Vsichni dovazeji dily z Ciny. A je to uplne jedno. Protoze at je dostanou odkukoliv, dily projdou kontrolou kvality dle potreby a potom splnuji co maji.
no kazdopadne, ten Rotax z te (nechvalne zname) cinske linky podle mych informaci NENI.
---
btw: mistama jses horsi, nez Vjetrnik
Upravil hicks dne 12.04.2011 12:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vratim tema ke spotrebe... po mesici v maroku a ceste tam i zpet mam odzkousene vsechny podminky a spotreba se pohybuje takto:
3.8l = pokud vim, ze pravdepodobne nedojedu k dalsi benzince a snazim se co to jde
4.8l = pokud si uzivam jizdu horskymi zatackami
6.1l = pokud to palim po dalnici 140-160km/h
8l = pokud jedu brutal megamoc kamenitej ulet trek pres atlas skoro celou cestu na jednicku :-)
Mam v celku podobne skusenosti, co se spotreby tyce... Vim, ze pokud mam mezi benzinkami 300km, musim po silnici maximalne 110km/h, kdy mi spotreba vychazi kolem 5.8l, pri nalozene motce.
Ale promenliva spotreba je normal ne? Austa jsou na tom stejne. Landcruiser mi po silnici jezdi kolem 14l, v pisku treba i pres 30l....
Holt je potreba mit skusenosti s motorkou a vedet co to tak bude papat v zavislosti na podminkach a dle toho i pripadne upravit styl jizdy, pokud musim resit spotrebu.... F8 ukazuje preci prumernou a okamzitou spotrebu a z toho se necha vychzet (vis, kolik vezes paliva) pro spocteni dojezdu...
Jo, ja ale mluvim o tom spojeni s ukazatelem paliva, kterej ukazuje az od pulky nadrze.
Dvakrat se mi stalo, ze ukazatel ukazuje 190+ a ty si myslis, ze mas jeste 3/4 nadrze. Takze bez mysleni na problem odbocis na pistu dlouhou 120km a po par kilometrech se prehoupnes pres pulku a diky offroad ti to klesne na dojezd 100km a ty pak jak **** balancujes celou cestu se spotrebou misto abys radil, jak potrebujes.
Vubec test v Marokku mi ukazal, ceho vseho je osmikilo schopne. Z par veci co jsem projel i s bagazi bych mel respekt i na me 250EXC-F. Sice pomalu ale preci. Jedina neduha na takove cesty je prave ten dojezd. Vzhledem k tomu, ze jsem ztratil z kufru hned prvni dny rezervni kanistr, tak jsem to resil furt. Kdybych chtel jet kolem sveta nebo jet celou afriku, tak urcite poridim vetsi nadrz.
Ja prave na ukazetel dojezdu moc nespoleham. Proste mam okamzitou a prumernou spotrebu, plus ujete km od natankovani. Tak nejak mi to zatim vychazi.
Velka nadrz je super jen na neco (asfalt, nebo hooodne opatrnou jizdu offroad). Pouziti limituje offroad schopnosti 800 a to tak ze dost. I bez teto nadrze je 8stofka dost tezka na predek. Ta obrovska nadrz tomu rozhodne nepomuze. Mel jsem asi na 50km pujcenou 8stofku s TT nadrzi a po teto zkusenosti je to presne to, co nechci. A navic za tu cenu nejsem magor... Asi nejlepsi reseni by pro mne osobne bylo, kdyby nekdo vymyslel a udelal nejaky drzak na kanistry misto zadnich stupacek (nebo neco, co se na ne pridela nebo nasune), idealne tak, aby to slo pouzit i s kufry. Nevim, jak jsi pridelaval kanistr ke kufru. Ja jsem takhle najel hezkejch par tisic offroad a kandak se ani nehnul...
Skoda ze BMW neudelalo rovnou nejakou vetsi nadrz pod sedlem, co jsem tak koukal, nejakych 5-6 litru by se v pohode veslo navic...
pipo napsal:
Jo, ja ale mluvim o tom spojeni s ukazatelem paliva, kterej ukazuje az od pulky nadrze.
Dvakrat se mi stalo, ze ukazatel ukazuje 190+ a ty si myslis, ze mas jeste 3/4 nadrze. Takze bez mysleni na problem odbocis na pistu dlouhou 120km a po par kilometrech se prehoupnes pres pulku a diky offroad ti to klesne na dojezd 100km a ty pak jak **** balancujes celou cestu se spotrebou misto abys radil, jak potrebujes.
Vubec test v Marokku mi ukazal, ceho vseho je osmikilo schopne. Z par veci co jsem projel i s bagazi bych mel respekt i na me 250EXC-F. Sice pomalu ale preci. Jedina neduha na takove cesty je prave ten dojezd. Vzhledem k tomu, ze jsem ztratil z kufru hned prvni dny rezervni kanistr, tak jsem to resil furt. Kdybych chtel jet kolem sveta nebo jet celou afriku, tak urcite poridim vetsi nadrz.
Máš tam originál povozek, nebo jsi vyměnil předek i zadek?