Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
Dobrá zpráva
Waltr
#21 
Přidané 28.01.2011 20:54
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Podle mě je to držák, a bude. Myslím že větší než 12. ALe to je pořád dokola. Je to tím že je to méně komplikované.
Hicks ano máš pravdu je tam 3,5-4,5 máš ho moc naplý. I když dáš 4,5 tak se šponuje. Nediv se že pořád měníš, ničím jiným řetěz nezničíš. Teda pokud mažeš- řetěz. Výkon to na to nemá.
Schválně si na něj posaď dva lidi a změkči pružinu chyť ho do ruky a ať se zhoupnou. Garantuji že na 3,5 ho našponují.
 
siso
#22 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Ja mám 55tis. km 2 x Rumunsko vo dvojke, 2 x Rumunsko sólo, 1 x Mongolsko sólo, všetko v dosť slušnom teréne + mnoho offroad jázd doma. Spojka zatiaľ drží. Priesak oleja je zanedbateľný a únik chladiacej kvap. mám poriešený. Tak neviem čo tu riešite, 800GS je podla mňa momentálne najuniverzálnejšia motorka na trhu (pomer ceny + spotreby + úžitkovej nosnosti + všestrannosť)thumbs up.
 
hicks
#23 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 21:34
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
jacob napsal:
Pokud se tyka spojky, naprosto vyjimecne souhlasim s Hicksem. Spousta z nas dava 800 na krofky hodne a v terenu, v pousti taky nebyla s Noidem poprve ani naposled a ono dost zalezi, jak spojkujes. A jeste jsem mimo toho jednoho kousku neslysel o problemech, tedy pokud nekdo nemel prilis nasponovane lanko od spojky a nebrousil ji porad.


+ jak uz jsem rikal, NOID byl TOTAL zacatecnik.

Respekt jak to zvladnul, ale jeho spojku bych tedy vazne nebral.

+ jeste Pipo mel problem...
Upravil hicks dne 28.01.2011 21:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#24 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 21:38
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Podle mě je to držák, a bude. Myslím že větší než 12. ALe to je pořád dokola. Je to tím že je to méně komplikované.
Hicks ano máš pravdu je tam 3,5-4,5 máš ho moc naplý. I když dáš 4,5 tak se šponuje. Nediv se že pořád měníš, ničím jiným řetěz nezničíš. Teda pokud mažeš- řetěz. Výkon to na to nemá.
Schválně si na něj posaď dva lidi a změkči pružinu chyť ho do ruky a ať se zhoupnou. Garantuji že na 3,5 ho našponují.


hele Waltre... ja mel trvale vsechny retezy okolo DELSIHO privesu + trochu vic.

Ten novy uz asi 20kkm udrzuji spise pritazeny A MAM ROZHODNE DOJEM, ZE JE V LEPSIM STAVU NEZ TY CO JSEM JEZDIL POVOLENEJSI.

Takze ja mam zkusenost PRESNE opacnou, nez mas ty.

Kolik uz na ni mate najeto a kolikatej retez?

---

ta tolerance 35mm JE U MOTORKY V KLIDU NA BOCAKU.. chapes.. V KLIDU NA BOCAKU, V KLIDU NA BOCAKU.

Nikoho tam nema smysl nakladat, viz manual.

Jo a jeste si predtim dej neutral GrinD
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#25 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 22:16
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
hicks napsal:
Waltr napsal:
Podle mě je to držák, a bude. Myslím že větší než 12. ALe to je pořád dokola. Je to tím že je to méně komplikované.
Hicks ano máš pravdu je tam 3,5-4,5 máš ho moc naplý. I když dáš 4,5 tak se šponuje. Nediv se že pořád měníš, ničím jiným řetěz nezničíš. Teda pokud mažeš- řetěz. Výkon to na to nemá.
Schválně si na něj posaď dva lidi a změkči pružinu chyť ho do ruky a ať se zhoupnou. Garantuji že na 3,5 ho našponují.


hele Waltre... ja mel trvale vsechny retezy okolo DELSIHO privesu + trochu vic.

Ten novy uz asi 20kkm udrzuji spise pritazeny A MAM ROZHODNE DOJEM, ZE JE V LEPSIM STAVU NEZ TY CO JSEM JEZDIL POVOLENEJSI.

Takze ja mam zkusenost PRESNE opacnou, nez mas ty.

Kolik uz na ni mate najeto a kolikatej retez?

---

ta tolerance 35mm JE U MOTORKY V KLIDU NA BOCAKU.. chapes.. V KLIDU NA BOCAKU, V KLIDU NA BOCAKU.

Nikoho tam nema smysl nakladat, viz manual.

Jo a jeste si predtim dej neutral GrinD


Ty seš vocas!On tím nemyslel,aby jsi měřil pruvěs se zatíženou motorkou,ale aby sis vyzkoušel jestli ho nešponuješ při propružení.Ten řetěz se nesmí napnout ani při tlumiči na doraz,aby jsi ho nepřetrhl...chápeš-NEPŘETRHL-NEPŘETRHL tongue
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#26 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 00:30
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Ty seš vocas!On tím nemyslel,aby jsi měřil pruvěs se zatíženou motorkou,ale aby sis vyzkoušel jestli ho nešponuješ při propružení.Ten řetěz se nesmí napnout ani při tlumiči na doraz,aby jsi ho nepřetrhl...chápeš-NEPŘETRHL-NEPŘETRHL tongue


hele vy dva wocasove Grin

- nemci pisou, ze se to meri pri NEZATIZENE motorce na bocaku

z toho vyplyva, ze POCITAJI s napnutim pri propruzeni.

Takze dokud nemate tu zadni kyvku vohlou nebo PRILIS kleslou motorku, je to vsechno v poradku.

+ to kompenzujes predpetim pruziny.

Experimentoval jsem s retezem na osmikile fakt hoodne dlouho.. Morabo potvrdi. Zkousel jsem leccos, vcetne ruzneho mazani.

A secteno podtrzeno.. povoleny retez se mi NEOSVEDCIL.

Mazat vnitrni cast + cistit + mit napnute.

tot vse.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Waltr
#27 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 07:10
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
MR GS- nech ho. Grin My máme 20t a pořád původní ve velmi dobrém stavu. Ale jinak jsi mě evidentně pochopil.
Víš Hicksi, ono je to samozřejmě na bočáku bez zatížení, jenže já ti na tom bočáku postavím jednou tak že bude o 2 cm níž než podruhé. Wink Stačí jinak nastaveny ružiny a nebo jen způsob opření motorky. Taky třeba borci nechají kvalt, a zase je to jiné.Grin
Prostě poropružení ti pomůže jen ,,zjistit" zdali někde nedochází k přepnutí.
Ale to jen tak.
Maž, napínej, zkoumej, měň.
 
Lainen
#28 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 07:36
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
No já teda jezdím z 90% v terénu, takže mi řetězovka vydrží asi 7-8tis km.
Osobně tvrdím že je lepší mít řetěz volnější, rozhodně je to menší zlo než jej přešponovat... Ono se to navíc jednomu v garáži těžko zkoumá, myslím zasednout motorku a kontrolovat napnutí...
 
petrs
#29 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 08:17
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Ja teda mam obcas pocit, ze se v CR prodavaji uplne jine 800ky nez tady. Olej mi z toho nikde netece, retez - CZ mam puvodni, rafky jsem jeste taky nestacil bouchnout.... Mam najeto 19000km. Je pravda, ze retez mam spis volnejsi. Ale zase totalne seru na mazani a cisteni. Je to tak 2000km, co jsem ho tak nejak poprve za zivot motorky vycistil a lip namazal. Asi ten prach obalil o-krouzky a tim je chrani.... Grin
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
hicks
#30 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 09:00
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
MR GS- nech ho. Grin My máme 20t a pořád původní ve velmi dobrém stavu. Ale jinak jsi mě evidentně pochopil.
Víš Hicksi, ono je to samozřejmě na bočáku bez zatížení, jenže já ti na tom bočáku postavím jednou tak že bude o 2 cm níž než podruhé. Wink Stačí jinak nastaveny ružiny a nebo jen způsob opření motorky. Taky třeba borci nechají kvalt, a zase je to jiné.Grin
Prostě poropružení ti pomůže jen ,,zjistit" zdali někde nedochází k přepnutí.
Ale to jen tak.
Maž, napínej, zkoumej, měň.


jako kdyby ty 2 cm hraly pro napnuti retezu nejakou zasadni roli Grin

zpusob opreni motorky je irelevantni, pokud jses na rovine a mas neutral.

20k na retez? a co jako? posledni DID jsem menil v tusim 36 000.. ten byl teds uz dost dead.

Ted mam origo uz tusim 20 000km a zatim vypada perfektne.

---

jinak prekvapuje mne, ze jsi pri sve megainformovanosti zapomel na zpusob POUZITI motorky.

Pochybuju, ze Tvoje zenska s tim jezdi Prahu + nalozena se vsim ve 2.

+ asi taky uplne extra moc nevazi (nebo joo? Grin

takze... co jsi chtel vlastne rict?

Mate na tom nalitano tolik, co by standardni retez mel vydrzet, asi ji nedavate tolik do tela neustalym rozjizdenim a zastavovanim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#31 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 09:02
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
hicks napsal:
Mr GS napsal:
Ty seš vocas!On tím nemyslel,aby jsi měřil pruvěs se zatíženou motorkou,ale aby sis vyzkoušel jestli ho nešponuješ při propružení.Ten řetěz se nesmí napnout ani při tlumiči na doraz,aby jsi ho nepřetrhl...chápeš-NEPŘETRHL-NEPŘETRHL tongue


hele vy dva wocasove Grin

- nemci pisou, ze se to meri pri NEZATIZENE motorce na bocaku

z toho vyplyva, ze POCITAJI s napnutim pri propruzeni.


No,oni s tím počítají,nebo by aspoň měli,ale asi se moc nedopočítali,nebo to berou jen na takový to běžný poježdění.
Když jsem měl dakara,tak jsem tam nechával vůli 5cm i trochu víc a pak jsem jednou zajel do Carservisu,tam mi řekli,že je to moc našponovaný a já argumentoval jako ty,že je to podle manuálu a ještě možná volnější.Tak si sedl jeden statnější chlápek na sedlo spolujezdce a řekl,tak si na to šáhni a řetěz byl jak struna.Pomale na něj šlo zabrnkat.Proto poradil,že lepší je si motorku zatížit na max,nastavit řetěz podle toho,pak odlehčit a změřit průvěs(tak jak říkáš na bočáku)a podle toho se řídit a udržovat tuhle vůli.Ono když jedeš sám a nějak normálně,tak k tomu nedojde,ale když ji trochu naložíž a ještě vezmeš někoho za sebe,pak přejedeš ten velkej retardér trochu svižněji,tak ti to může i prdnout a to ani neopustíš silniciCool Wink
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#32 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
petrs napsal:
Ja teda mam obcas pocit, ze se v CR prodavaji uplne jine 800ky nez tady. Olej mi z toho nikde netece, retez - CZ mam puvodni, rafky jsem jeste taky nestacil bouchnout.... Mam najeto 19000km. Je pravda, ze retez mam spis volnejsi. Ale zase totalne seru na mazani a cisteni. Je to tak 2000km, co jsem ho tak nejak poprve za zivot motorky vycistil a lip namazal. Asi ten prach obalil o-krouzky a tim je chrani.... Grin


no ja bych videl spis za zarazejici ze na te motorce NECITIS, jak ti kvuli tomu zaneradenymu retezu cuka.... Cool

Pokud chce clovek opravdu hladky chod, o retez se starat proste musi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#33 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 09:08
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
hicks napsal:
Mr GS napsal:
Ty seš vocas!On tím nemyslel,aby jsi měřil pruvěs se zatíženou motorkou,ale aby sis vyzkoušel jestli ho nešponuješ při propružení.Ten řetěz se nesmí napnout ani při tlumiči na doraz,aby jsi ho nepřetrhl...chápeš-NEPŘETRHL-NEPŘETRHL tongue


hele vy dva wocasove Grin

- nemci pisou, ze se to meri pri NEZATIZENE motorce na bocaku

z toho vyplyva, ze POCITAJI s napnutim pri propruzeni.

No,oni s tím počítají,nebo by aspoň měli,ale asi se moc nedopočítali,nebo to berou jen na takový to běžný poježdění.
Když jsem měl dakara,tak jsem tam nechával vůli 5cm i trochu víc a pak jsem jednou zajel do Carservisu,tam mi řekli,že je to moc našponovaný a já argumentoval jako ty,že je to podle manuálu a ještě možná volnější.Tak si sedl jeden statnější chlápek na sedlo spolujezdce a řekl,tak si na to šáhni a řetěz byl jak struna.Pomale na něj šlo zabrnkat.Proto poradil,že lepší je si motorku zatížit na max,nastavit řetěz podle toho,pak odlehčit a změřit průvěs(tak jak říkáš na bočáku)a podle toho se řídit a udržovat tuhle vůli.Ono když jedeš sám a nějak normálně,tak k tomu nedojde,ale když ji trochu naložíž a ještě vezmeš někoho za sebe,pak přejedeš ten velkej retardér trochu svižněji,tak ti to může i prdnout a to ani neopustíš silniciCool Wink


uprimne -- neverim tomu.

Neverim, ze by vyrobce do manualu uvedl hodnoty, ktere te mohou tak snadno ohrozit, potencialne zabit.

Myslim, ze je cas to zkonzultovat bud s BMW, nebo advriderem, ci obema. Prijde mi to jako "jedna pani povidala".

---

osmikilo s povolenym retezem o dost vic cuka a retez se snadneji NEPRAVIDELNE vytahuje.

---

navic pozor... pokud mas do sisata sjetou rozetu + nepravidelnej retez, ty... hrube receno amplitudy... se SCITAJI.

Takze mas retez ok, pak pootocis kolem o pul otacky a je prepnutej.

Tohle je neco co ja osobne doporucuji hlidat v prvni rade.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#34 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 09:39
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Vím co to je nepravidelně vytahanej řetěz a myslím,že i v Carservisu to ví.A pokud jsem jedna paní,tak teda povídámthumbs up
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#35 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:00
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Vím co to je nepravidelně vytahanej řetěz a myslím,že i v Carservisu to ví.A pokud jsem jedna paní,tak teda povídámthumbs up


ja nemyslim tebe, myslim Carservis.

Rozhodne to overim.

Prijde mi podivne, ze (ac neznackovy) servis ti rekne takhle odlisne veci, nez jsou v manualu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#36 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:05
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Kdybych to neviděl na vlastní oči,tak bych měl taky pochybnosti,ale jak říkám-byl jsem u toho.Netvrdím,že to tak bude i u 800,ale nejvěrohodnější bude,když si vezmeš metr,dva vypasený kamarády,zajdeš do garáže posadíš je na mašnu a zkusíš si to sám,ne?Grin
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Vjetrnik
#37 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:06
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
siso napsal:
.....800GS je podla mňa momentálne najuniverzálnejšia motorka na trhu (pomer ceny + spotreby + úžitkovej nosnosti + všestrannosť).


Není....zapoměl jsi na Tigera Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#38 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:40
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Kdybych to neviděl na vlastní oči,tak bych měl taky pochybnosti,ale jak říkám-byl jsem u toho.Netvrdím,že to tak bude i u 800,ale nejvěrohodnější bude,když si vezmeš metr,dva vypasený kamarády,zajdeš do garáže posadíš je na mašnu a zkusíš si to sám,ne?Grin


ale kdo rikal, ze je takove napnuti retezu za jizdy spatne?

Zatim jsem toho nazoru, ze BMW to ma MOC dobre propocitane.

Kdo rikal, ze retez nema byt za jizdy napnuty?

V tovarne si zmenu delky rozeta-kolecko pri propruzeni mohou spocitat velmi snadno.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#39 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:41
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
siso napsal:
.....800GS je podla mňa momentálne najuniverzálnejšia motorka na trhu (pomer ceny + spotreby + úžitkovej nosnosti + všestrannosť).


Není....zapoměl jsi na Tigera Grin


tim jen potvrzujes sve silenstvi PfftGrin

..ale jsem rad, ze to rikas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#40 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 10:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
hicks napsal:
Mr GS napsal:
Kdybych to neviděl na vlastní oči,tak bych měl taky pochybnosti,ale jak říkám-byl jsem u toho.Netvrdím,že to tak bude i u 800,ale nejvěrohodnější bude,když si vezmeš metr,dva vypasený kamarády,zajdeš do garáže posadíš je na mašnu a zkusíš si to sám,ne?Grin


ale kdo rikal, ze je takove napnuti retezu za jizdy spatne?

Zatim jsem toho nazoru, ze BMW to ma MOC dobre propocitane.

Kdo rikal, ze retez nema byt za jizdy napnuty?

V tovarne si zmenu delky rozeta-kolecko pri propruzeni mohou spocitat velmi snadno.


No,to je pravda.Taky jsem ještě neslyšel o nikom,komu by řetěz praskl z tohoto důvodu.Jen mě přijde,ze selkýho rozumu logický,že by k napnutí na max dojít nemělo,ale oni jsou inženýři thumbs up
Upravil Mr GS dne 29.01.2011 10:52
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 55
Členové on-line: 1
Suky

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.53 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI