tak jsem koupil Brisk DOR 14LGS. Dneska jsem je namontoval a po 18km se motorka zastavila skubani, cukani, fuuuuuj.
Ale mam dotazek. Po vymontovani je leva svicka na pohled uplne normalni, ale prava je uplne zacouzena ( 18km ) jako by mela za sebou 5 sezon.
A prave, kdyz jsem vracel puvodni NGK, vsiml jsem si, ze je jedna zase krasne cihlova a ta prava taktez ocouzena. Puvodni NGK slapou i nadale.
Nemuze to "ocouzeni" znamenat nejakou zavadu, poruchu, problem????
Hrosik je cerstve po serizeni.
Pan z Brisku ( na MOTOCYKL 2008 ) mi rikal, ze svicky jsou vetsinou indikatorem nejake "nemoci".
Resil nekdo neco podobneho????????
desperado napsal:
tak jsem koupil Brisk DOR 14LGS. Dneska jsem je namontoval a po 18km se motorka zastavila skubani, cukani, fuuuuuj.
Ale mam dotazek. Po vymontovani je leva svicka na pohled uplne normalni, ale prava je uplne zacouzena ( 18km ) jako by mela za sebou 5 sezon.
A prave, kdyz jsem vracel puvodni NGK, vsiml jsem si, ze je jedna zase krasne cihlova a ta prava taktez ocouzena. Puvodni NGK slapou i nadale.
Nemuze to "ocouzeni" znamenat nejakou zavadu, poruchu, problem????
Hrosik je cerstve po serizeni.
Pan z Brisku ( na MOTOCYKL 2008 ) mi rikal, ze svicky jsou vetsinou indikatorem nejake "nemoci".
Resil nekdo neco podobneho????????
desperado napsal:
tak jsem koupil Brisk DOR 14LGS. Dneska jsem je namontoval a po 18km se motorka zastavila skubani, cukani, fuuuuuj.
Ale mam dotazek. Po vymontovani je leva svicka na pohled uplne normalni, ale prava je uplne zacouzena ( 18km ) jako by mela za sebou 5 sezon.
A prave, kdyz jsem vracel puvodni NGK, vsiml jsem si, ze je jedna zase krasne cihlova a ta prava taktez ocouzena. Puvodni NGK slapou i nadale.
.
Resil nekdo neco podobneho????????
NEŘEŠÍM,protože nekupuju BRISK. Do Jawy jsou bobrý,ale na novější motorky prostě někdy nestačí. NIKDY jsem nepoužíval jiný svíčky než NGK nebo DENZO. Nemá cenu šetřit za každou cenu.
Jen si člověk přidělá starosti a ušetří pár korun...
desperado napsal:
tak jsem koupil Brisk DOR 14LGS. Dneska jsem je namontoval a po 18km se motorka zastavila skubani, cukani, fuuuuuj.
Ale mam dotazek. Po vymontovani je leva svicka na pohled uplne normalni, ale prava je uplne zacouzena ( 18km ) jako by mela za sebou 5 sezon.
A prave, kdyz jsem vracel puvodni NGK, vsiml jsem si, ze je jedna zase krasne cihlova a ta prava taktez ocouzena. Puvodni NGK slapou i nadale.
Nemuze to "ocouzeni" znamenat nejakou zavadu, poruchu, problem????
Hrosik je cerstve po serizeni.
Pan z Brisku ( na MOTOCYKL 2008 ) mi rikal, ze svicky jsou vetsinou indikatorem nejake "nemoci".
Resil nekdo neco podobneho????????
Měl jsem stejní problém,práva svíčka (bosh)byla očouzená a levá jak nová najeto 24tis,ale problém jsem žádný neměl asi to je normální.Svíčky jsem dal NGK a po 500km jsem to překontroloval pravá očouzená nebyla, uvidím co to bude dělat po 5tis.Brisk DOR 14LGS jsem nedával nějak jim nevěřím. 1150ADV r.02
NEŘEŠÍM,protože nekupuju BRISK. Do Jawy jsou bobrý,ale na novější motorky prostě někdy nestačí. NIKDY jsem nepoužíval jiný svíčky než NGK nebo DENZO. Nemá cenu šetřit za každou cenu.
Jen si člověk přidělá starosti a ušetří pár korun... [/quote]
neslo mi o to setrit, ale jako "patriot" , chtel jsem dat Brisku sanci. Kdyz jsem daval na VFR retez ČZ (Xkrouzek), borec mi ho v servisu nechtel ani znytovat, ze mi to naliska atd. Ten retez jsem mel 20 000km bez jedinecho problemu a to jsem to neprehanel s mazanim . Pak VFR slo dal do sveta. Tos tak
desperado napsal:
NEŘEŠÍM,protože nekupuju BRISK. Do Jawy jsou bobrý,ale na novější motorky prostě někdy nestačí. NIKDY jsem nepoužíval jiný svíčky než NGK nebo DENZO. Nemá cenu šetřit za každou cenu.
Jen si člověk přidělá starosti a ušetří pár korun...
neslo mi o to setrit, ale jako "patriot" , chtel jsem dat Brisku sanci. Kdyz jsem daval na VFR retez ČZ (Xkrouzek), borec mi ho v servisu nechtel ani znytovat, ze mi to naliska atd. Ten retez jsem mel 20 000km bez jedinecho problemu a to jsem to neprehanel s mazanim . Pak VFR slo dal do sveta. Tos tak[/quote]
Já neříkám,že český věci jsou sračka. To v žádným případě,ale prostě něco je vyzkoušený a tak nemá cenu experimentovat. Proč se tedy dává z výroby do většiny motorek NGK,BOSCHnebo DENZO?
tak nevím ale problemi takového tipu mě nák na štěstí nepodkávají a to na nich jezdím už nekolik sezooon mám 1100gs tak třeba na novějším gs holt nesedí ale já jsem bez jediného problému tak doufám že jsem to nezakřik