Alda napsal:
No ja bych rekl ze zastaralej strep kupujes. Koupit napr. pred rokem BMW rady 5, je to hrozny auto oproti novy 5tce. Urcite to v pripade GS bude stejny (navic kdyz vidim novy GT a GTL).
hele ja tohle tady nemuzu ted rikat.. jsi nevidel ten flame vedle?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dlouho jsem tu nebyl, ale jelikoz mi v garazi zbyl jen velkej skutr a maly enduro, hodlam to pristi rok prohodit. A tak jsem zase tady a sosam informace a naladu
Ta fotka nemuze byt obracene. Klucina pri stani drzi brzdu - pravackou. Takze kardanek bude opacne. Buhviproc...
Jo a jinak vas zdravim z Indie...
Ja neviem.Ako vyzera pekne,ak je to teda skutočna foto,nejakej 1300-ky.No mna trochu štve,že kde vyrobcovia pojdu.Cesťaky beriem.Ved už Bawo ma 1600-ku ale enduro štyl a 1300?Je to potrebne?Ako 1200-ka nestači?
No nič,možno som iny.Treba určite niečo,ako zmenu.Ved GS/GSA je už dlho ten isty model,Maly facelift samosebou,no.Neviem.Nejdem sa nad tym povznašať.
Inač ako som pisal,je pekna,tod vsjo a eto vsjo
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
joo... zase se tesim o neco vic
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vidím správně ? Radiální brzdy ? To vypadá hodně dobře, navíc ty fotky se zdají být docela hodnověrný, opravdu se takhle nějak "maskují" testovací prototypy. Krátké sání taky dobrý, prohozený kardan/výfuk by mohl svědčit o nějaké překopané převodovce. Jsem moc zvědavej, co se z toho nakonec vyklube.
GS 1200 R Adventure
No vypadá to na vodníka,plnění motoru ze zadní strany válce zmizelo,hlava a válec vypadá kompaktněji a žebrování válce taky není tak výrazné,jako na vzducháči.
Dum spiro,spero.
biker755 napsal:
No vypadá to na vodníka,plnění motoru ze zadní strany válce zmizelo,hlava a válec vypadá kompaktněji a žebrování válce taky není tak výrazné,jako na vzducháči.
Souhlas, skoro bych se i vsadil, že je to voda Hlava i válec fakt vypadaj "vodníkovitě", ted ještě kam nastražili chladič
GS 1200 R Adventure
Pokud je to voda,odstraní olej. chladič a nahradí radiatorem s ventilátorem a je to a proudící vzduch taky něco uchladí,přece jenom ty válce vyčnívají.Když to uchladí véčkové motory,tak u boxera to nebude problém.
Dum spiro,spero.
Radiální uchycení třmenů brzdiče na předku,no není to vůbec špatný a řekl bych,že i kotouče jsou o něco větší,takže nějaký koně asi přibili.
Upravil Biker755 dne 20.08.2011 22:25
Dum spiro,spero.
Je to jasný vodník, foto nie je otočené - nápis na kufroch a logo TT , ale prečo tam vôbec je ?!
Vidno aj výduchy od chladiča - podobné ako na 800´gs. Sanie z vrchu - kratšia dopravná cesta a možno aj lepšia brodivosť.
Kardan na druhej strane? Žeby nejaké špeciálnosti v prevodovke alebo so spojkou či spojkami ?
biker755 napsal:
i kotouče jsou o něco větší,takže nějaký koně asi přibili.
Proč a kam by přibíjeli nějaké koně?
Ale vážně(ji):
21.12.2012 nastane ten dlouho očekávaný konec světa, protože BMW na oslavu cca 20 let výroby čtyřventilových vzduchem chlazených boxerů ohlásí boxery-vodníky:
1)
Všichni až na pár zdejších fandů budou nadšeni, hlavně europoslanci, liberální multikulturalisté, PR manažeři výrobce, novináři, redaktoři motoristických plátků a recenzenti, a nejvíce pak ekoteroristi.
2)
S další generací přibude zase další elektroniky a dalších příplatkových nezbytností - spolu s poruchami. Z čehož budou profitovat autorizované servisy a oživí se ekonomika.
3)
První 3-4 roky od příchodu strojů nové generace budou i běžné modely R 1300 GS označovány za Adventure, neboť jejich majitelé budou na cestách zažívat to pravé dobrodružství - budou jezdit v neustálém napětí, jestli se podaří uchladit motor i v létě na cestách necestách, zda ve městech a v kolonách ten stále běžící větrák nevybije baterku a hlavně zda vodní pumpa (už 3x měněná v rámci svolávaček) zase nevypoví službu v nejméně vhodnou dobu.
4)
Odměnou za ještě o 100 tisíc korun větší cenu vodníka oproti vzducháči bude to, že cestovní enduro bude i s kuframa a manželkou schopno jezdit po dálnici rychlostí přes 200 km/h (moc potřebná věc - čas jsou peníze a žijeme jen jednou) a bude zrychlovat z nuly na 100 už ne za 5 vteřin, ale za 4 vteřiny (taky moc dobrá věc), takže na zadní se to samo zvedne nejenom na jedničku a dvojku, ale nyní už i na trojku - samozřejmě když si pilot deaktivuje AWS (Anti Wheelie System).
5)
Současné modely R 1200 GS(A), při svém příchodu označované jako plastové, (polo)čínské a plné cingrlátek a poruchové elektroniky, budou rázem velebeny jako superspolehlivé stroje ještě ze staré školy - poctivá to kovářská práce
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
biker755 napsal:
i kotouče jsou o něco větší,takže nějaký koně asi přibili.
Proč a kam by přibíjeli nějaké koně?
Ale vážně(ji):
21.12.2012 nastane ten dlouho očekávaný konec světa, protože BMW na oslavu cca 20 let výroby čtyřventilových vzduchem chlazených boxerů ohlásí boxery-vodníky:
1)
Všichni až na pár zdejších fandů budou nadšeni, hlavně europoslanci, liberální multikulturalisté, PR manažeři výrobce, novináři, redaktoři motoristických plátků a recenzenti, a nejvíce pak ekoteroristi.
2)
S další generací přibude zase další elektroniky a dalších příplatkových nezbytností - spolu s poruchami. Z čehož budou profitovat autorizované servisy a oživí se ekonomika.
3)
První 3-4 roky od příchodu strojů nové generace budou i běžné modely R 1300 GS označovány za Adventure, neboť jejich majitelé budou na cestách zažívat to pravé dobrodružství - budou jezdit v neustálém napětí, jestli se podaří uchladit motor i v létě na cestách necestách, zda ve městech a v kolonách ten stále běžící větrák nevybije baterku a hlavně zda vodní pumpa (už 3x měněná v rámci svolávaček) zase nevypoví službu v nejméně vhodnou dobu.
4)
Odměnou za ještě o 100 tisíc korun větší cenu vodníka oproti vzducháči bude to, že cestovní enduro bude i s kuframa a manželkou schopno jezdit po dálnici rychlostí přes 200 km/h (moc potřebná věc - čas jsou peníze a žijeme jen jednou) a bude zrychlovat z nuly na 100 už ne za 5 vteřin, ale za 4 vteřiny (taky moc dobrá věc), takže na zadní se to samo zvedne nejenom na jedničku a dvojku, ale nyní už i na trojku - samozřejmě když si pilot deaktivuje AWS (Anti Wheelie System).
5)
Současné modely R 1200 GS(A), při svém příchodu označované jako plastové, (polo)čínské a plné cingrlátek a poruchové elektroniky, budou rázem velebeny jako superspolehlivé stroje ještě ze staré školy - poctivá to kovářská práce
Chlazeni vodou je totiz v roce 2011 NAPROSTO NEZVLADNUTA technologie, ktera zustava domenou supersportu jak u aut, tak motorek
To same s elektronikou... k cemu hromada cidel a senzoru, zlate ceske rucicky se zlatym uchem a zlatym fonendoskopem odhali jakoukoliv zavadu do 15ti sekund.
--
Ne vazne panove.. dokud jsme to nevideli, jsou to ciste spekulace. Branit se v dnesni dobe elektronice mi prijde dost ujety. Cemu bych se branil ja, JE NEODLADENE, NEVYZKOUSENE COKOLIV, vcetne eletroniky... NEKVALITNI materialy.
Navic jestli tam budou ty adaptivni tlumice, nebo jak se tomu rika, bude to bomba! Zvlast pro ty, co za to obcas trochu tahaj...
Upravil hicks dne 21.08.2011 09:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2