a když zase někdo namítne: "ale co když to nevyjedu?!"
odpověď je lehká: "no a co, tak se otočíš a vrátíš!"
YouTube Video Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ale... mezi náma.... pokud vám tenhle kámoš nabídne v neděli "Hele, nejdem si zablbnout?!"
vždycky se můžete vymluvit na chřipku, tlumiče, gumy, pohřeb v rodině a jiné rychlé výmluvy, co máte po ruce....
YouTube Video Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Vite kdy ktm udelalo prvni motorku s dvouvalcem?Az v roce 2000.Podle me stejne jenom okopirovali BMW HPN,pridali tomu na vykonu,kardan ten nezvladli,tak dali retez a pojali to jako rozpoctovku.
A taky predbehli ČSSD a pouzili oranzovou.
vevis přiložený následující obrázek:
[20.32Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Vite kdy ktm udelalo prvni motorku s dvouvalcem?Az v roce 2000.Podle me stejne jenom okopirovali BMW HPN,pridali tomu na vykonu,kardan ten nezvladli,tak dali retez a pojali to jako rozpoctovku.
A taky predbehli ČSSD a pouzili oranzovou.
S tou oranžovou to souhlasí .Naslibujou hory doly a pak skutek utek.Teda vlastně ojnice uteče a těsnění foukne.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Fanos Rusicka napsal:
Jarda 900-protože neumijo jezdit v terénu tak jim to stačí.A je to **** dobrá Image mít Bawora
tak kdyby KTMka umela vyrobit reprezentativni stroj, tak byste take mohli resit image, nehlede na teren ci neteren.
Ale... ale oni to proste neumi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Jarda 900-protože neumijo jezdit v terénu tak jim to stačí.A je to **** dobrá Image mít Bawora
tak kdyby KTMka umela vyrobit reprezentativni stroj, tak byste take mohli resit image, nehlede na teren ci neteren.
Ale... ale oni to proste neumi
upřímně..., já považuji za pravověrné GSa pouze vzduchem chlazený boxery, páč ty 800 mají podobnou nectnost jako KTM- řetěz a vodou chlazený motůreček!
Fanos Rusicka napsal:
Jarda 900-protože neumijo jezdit v terénu tak jim to stačí.A je to **** dobrá Image mít Bawora
tak kdyby KTMka umela vyrobit reprezentativni stroj, tak byste take mohli resit image, nehlede na teren ci neteren.
Ale... ale oni to proste neumi
upřímně..., já považuji za pravověrné GSa pouze vzduchem chlazený boxery, páč ty 800 mají podobnou nectnost jako KTM- řetěz a vodou chlazený motůreček!
ja myslim, ze na tady na foru jsou casto slyset jeste uchylnejsi argumenty nez tohle, takze jestli jsi chtel trhnout rekord...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Jarda 900-protože neumijo jezdit v terénu tak jim to stačí.A je to **** dobrá Image mít Bawora
tak kdyby KTMka umela vyrobit reprezentativni stroj, tak byste take mohli resit image, nehlede na teren ci neteren.
Ale... ale oni to proste neumi
upřímně..., já považuji za pravověrné GSa pouze vzduchem chlazený boxery, páč ty 800 mají podobnou nectnost jako KTM- řetěz a vodou chlazený motůreček!
ja myslim, ze na tady na foru jsou casto slyset jeste uchylnejsi argumenty nez tohle, takze jestli jsi chtel trhnout rekord...?
člověče chtěl, ale nevím, zda-li se zadařilo! jaká je odměna?
xavier napsal:
Kazdopadne 990 je vic reprezentativni nez GS800,to se neda svitit.
zapomel jsi dodat "podle tveho nazoru".
Podle mne je to tak nastejno,.. nektere barevne kombinace 990ky jsou fakt pekne, ale kokpit je slabsi a znacku krome insideru skoro nikdo nezna.
Navic KTM nevyrabi nic extra hadry ani helmy, takze to nemuzes tak dobre zkombinovat....
Upravil hicks dne 10.02.2011 20:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Kazdopadne 990 je vic reprezentativni nez GS800,to se neda svitit.
zapomel jsi dodat "podle tveho nazoru".
Podle mne je to tak nastejno,.. nektere barevne kombinace 990ky jsou fakt pekne, ale kokpit je slabsi a znacku krome insideru skoro nikdo nezna.
Navic KTM nevyrabi nic extra hadry ani helmy, takze to nemuzes tak dobre zkombinovat....
no s touto kombinací fotek se ti to Hiksíku moc nepovedlo. Páč když na to koukám, tak se oblékám do mikiny oranžové barvy . Jinak na úvodní otázku, snadná odpověď. Páč BMW GS JE NEJ hlavně ty 1150 Gs jsou fakt suprový