škoda že nejni vidět, jak kdo hlasoval...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Tak to se ti Miloši povedlo. Super anketní otázka. Jsem zvědav jak to dopadne. Pivosi, bude vidět kdo jak hlasoval až anketa skončí. Musíš vydržet.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Kluci pomoc,chtel bych taky pridat hlas do anketni otazky,ale kdyz nejsem prihlaseny tak jde jedna nebo druha moznost oznacit,ale jakmile se prihlasim tak tam jsou videt akorat 2 grafy a nejde s tim nic delat. Jak na to poradte.Diky
Upravil tomino dne 12.03.2008 20:30
Měl bych hloupý návrh:
Otázka:
Co si představujujete pod pojmem -ADVENTURE motorka
A:2ventil -opravitelný kdekoliv -i za nelidských podmíndek
B:11 a115(do r.v.2003) dělníci na cestách-Samo mají své mouchy
C:1150_: od r.v.2003_super model ,ale ale
D:1200 Krásná holka
E:KTM a Ti druzí
Upravil smazak73 dne 18.11.2010 22:04
pak by mohla být dobrá otázka - kolik máte nalítáno kilometrů za letošní sezonu?
anebo do jakých vzdáleností od domova se vrháte (myslím cestování, ne nedělní vyjížďky..)
Over than 250k km on BMW GS bikes
smažák : Díky ,ale nesmí se to domáknout Remus a Hrabě
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak v Avii mam najeto odhadem 100t.km.A to v nekolika typech.Ctyrkvalt pod volantem,petikvalt pod volantem,ctyrkvalt na podlaze,petikvalt na podlaze,obraceny ctyrkvalt atd.Jednou mi tusim vybehla klikovka z motoru.Ale jinak jsem vzdy dojel a jakoukoli zavadu jsem odstranil diky mechanikovi na telefonu.Takze vlastne pohoda.
Pak jsem jezdil v te novejsi,uz to bylo na pul daewoo.Sice to bylo asi lepsi,ale jiz spousta dilu od bosch.Kdyz mi odeslo cerpadlo,tak jsem jiz neopravil nic.Proste jsem cekal,dokud mi ho neprijeli vymenit.A ten pocit dobrodruzstvi se taky vytratil.
Takze ta anketni otazka neni tak spatna.Ja na jezdeni v avii vzpominam rad.Nikde jsem nezustal kvuli elektrice a slabyny kazdej znal.A ze jsi to v zime musel mit dany na vyhrejvani,to byla samozrejmost.Ale to ti spousta motorek taky nenastartuje.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis : Vyčerpávajícé odpověď... tímto bych mou anketní otázku považoval za zcela vyčerpávájicně odpovězenou a uzavřenou
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
smažák : Díky ,ale nesmí se to domáknout Remus a Hrabě
Kubrte, jsi "mrtvý muž"
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
vevis napsal:
Tak v Avii mam najeto odhadem 100t.km.A to v nekolika typech.Ctyrkvalt pod volantem,petikvalt pod volantem,ctyrkvalt na podlaze,petikvalt na podlaze,obraceny ctyrkvalt atd.Jednou mi tusim vybehla klikovka z motoru.Ale jinak jsem vzdy dojel a jakoukoli zavadu jsem odstranil diky mechanikovi na telefonu.Takze vlastne pohoda.
Pak jsem jezdil v te novejsi,uz to bylo na pul daewoo.Sice to bylo asi lepsi,ale jiz spousta dilu od bosch.Kdyz mi odeslo cerpadlo,tak jsem jiz neopravil nic.Proste jsem cekal,dokud mi ho neprijeli vymenit.A ten pocit dobrodruzstvi se taky vytratil.
Takze ta anketni otazka neni tak spatna.Ja na jezdeni v avii vzpominam rad.Nikde jsem nezustal kvuli elektrice a slabyny kazdej znal.A ze jsi to v zime musel mit dany na vyhrejvani,to byla samozrejmost.Ale to ti spousta motorek taky nenastartuje.
Tedy Vevis, jak jsem na tebe koukal, nepřišel jsi mě jako trpajzlík Jakákoliv cesta s jakoukoliv Avií byla a je pro mě utrpením. S klikou od blázince pod volantem jsem vždycky musel roztáhnout nohy jako barová sexuální pracovnice při řazení k sobě a při řazení dolů (polohově) Trochu se to zlepšilo klackem u sedačky, ale to jsem jenom poposedal, bo mám řiť jako pivovarskej valach. Na kalhotách oblý pruh od volantu, protože tam je stavitelný akorát řidič. Na výměnu alternátoru a nebo startéru dodnes vzpomínám se slzou v oku a cítím nutkavou potřebu ohebných kloubů - nejlépe chapadel, dětské ručky a síly medvěda. Klasické zimní radovánky - po ránu se natočí a nafouká stařičká Tatra, za ní se na tyč pověsí Avie a hurá na několikakilometrové kolečko, než se to rozkejchá. Takhle tolikrát, kolik je těch hrůz potřeba uvést do chodu. Topení závislé na venovní teplotě, při +5 již potřebuješ PB bombu a kožich........a hlavně cool faktor - Avie je všude vždy první. Hlavně na silnici. Je to vždycky lokomotiva dlouhého vláčku, zvlášť oblíbená u dlouhých stoupání proti větru No, taky netuším, kdo vymyslel "náklaďák" s výkonným motorem z prehistorického auta slabší střední třídy. Na adrenalinové zážitky byla lepší Praga V3S a nebo S5T, případně Tatra 111. Tam jsem měl alepoň vždycky pocit, že to už opravdu musíš umět řídit a přežít.Samostatnou kapitolou je Avie a cokoliv jiného než asfalt, nejlépe po dešti. Měl jsem tu čest projet se téměř se vším, co náš pozdněbolševický stát umožňoval. Od Czepelu, přes T111, hakla, T34, T55,OT64, Robur, MT6, Liaz,Tatry od 138 po 815 včetně tahačů, mixů.........autobus RTO, ŠL, Karosa ....málem bych zapomněl na Ifu a sortiment Pragy. Mezery ve vzdělání mám u traktorů a nikdy jsem nejel s Romanem, ale Avie? Na tu vzpomínám s opravdovou slzou v oku Máš můj obdiv.
A srovnání s 1100? Tam se vejdu, jede to, v zimě jsem to natočil a Kubrt je vlastně už mrtvej, jenom o tom ještě neví
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik : taky dobrý,moc dobrý a s tím mrtvým mužem,přítelíčku,kdo by živil ženu a moje fakany?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
lako napsal:
pak by mohla být dobrá otázka - kolik máte nalítáno kilometrů za letošní sezonu?
anebo do jakých vzdáleností od domova se vrháte (myslím cestování, ne nedělní vyjížďky..)
to bylo uz loni.
letos prosim Milose o oddelenou moznost "40 000km a vice"
dekuji
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
lako napsal:
pak by mohla být dobrá otázka - kolik máte nalítáno kilometrů za letošní sezonu?
anebo do jakých vzdáleností od domova se vrháte (myslím cestování, ne nedělní vyjížďky..)
to bylo uz loni.
letos prosim Milose o oddelenou moznost "40 000km a vice"
dekuji
Jo, tuto anketní otázku opakuji každý rok, tak ji můžete čekat po novém roce. Snad na tebe Hicksi nezapomenu, ale min. rok měli více jak 40000 km najeto jen 3 z vás.