Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Waltr
#21 
Přidané 27.02.2011 07:40
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Přenastaví se ti čas motorky, v softu hlídající čas a km pro servisní kontrolu. Bude mít něco jako 1.1.2099. Takže jsi automaticky za intervalem.
Jde jen o info číslo.
 
begy
#22 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 11
Registrace: 13.02.11
mě naštěstí do garáže svítí slunce, takže mám na sedačce položenou solární nabíječku.
No... nabíječku... ona je to spíš "udržovačka" a po odstávce přes celou zimu nemám žádný problém to natočit.

YAMAHA TDM850
 
http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php
hicks
#23 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 10:33
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Begy napsal:
mě naštěstí do garáže svítí slunce, takže mám na sedačce položenou solární nabíječku.
No... nabíječku... ona je to spíš "udržovačka" a po odstávce přes celou zimu nemám žádný problém to natočit.


no to slunce v garazi je hotovy poklad Grin ja myslel, ze to pred slunickem schovavame.... (a zvlast sedlo)
Upravil hicks dne 27.02.2011 10:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
begy
#24 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 10:37
Avatar člena


Příspěvků: 11
Registrace: 13.02.11
njn ty abys neměl poslední slovo žejo Grin

jinak ano, motka je pod plachtou a slunce tam svítí oknem Wink
YAMAHA TDM850
 
http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php
siso
#25 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 12:14
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
No z môjho odpozorovania, sa vymaže len km interval servisu,dátum nasledovného servisu (1rok) sa tuším nevymazal. Ja som jazdil z chybovou hláškou po odpojení baterky (SERVIS) od konca marca do polovičky mája. Potom to Majo z TT-SK vymazal a nastavil servisný interval aký som potreboval.
 
horac
#26 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 14:05

Příspěvků: 205
Registrace: 20.07.07
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.
 
hicks
#27 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
horac napsal:
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.


5-6 mesicu je myslim i na vyndanou baterii hodne.. ja bych to dele nez 2-3 mesice nenechaval bez dobiti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
horac
#28 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 14:12

Příspěvků: 205
Registrace: 20.07.07
Sak a co som napisal??? Ze aj ked je bateria vyndana , aj tak ju treba dobijat.


hicks napsal:
horac napsal:
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.


5-6 mesicu je myslim i na vyndanou baterii hodne.. ja bych to dele nez 2-3 mesice nenechaval bez dobiti...
 
VasekPraha
#29 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 14:30
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
a BMW nemá nějakou verzi motocyklů pro Indii? ČZ a Jawa pro ně měli varianty bez baterií Grin
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
siso
#30 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 27.02.2011 18:50
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Ja mám podobnú nabíjačku z Lidla za pár šupov, Funguje dobre Grin.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 60
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI