jarax napsal:
...no nový transalp je fakt superhumus... Myslím že design minulého modelu byl výrazně, ale výrazně lepší...
bohužel u Trasalpu nejde jen o design, dali dopředu 19 místo 21 a tim to poslali vyloženě na silnici, a těma pár koníkama navíc to už nevylepšej. Jestli maj lidi od Hondy jen kus mozku tak zase začnou dělat Afriku, protože to je legenda, ke který se novým Transalpem a staronovým Varaderem vůbec nepřibližujou.
peet: spis bych rekl, ze tady vubec nejde o rozum, ale o prachy. Proto Skodovka nevyrabi coupe, proto uz vlastne nikdo nevyrabi "sportovni" aute (VW Scirocco, Corrado, Honda CRX) atd. Vidim to u motorek dost podobne.
Vzhledem k tomu,že se ofiko offík může jezdit jen v minimálním počtu zemí a všude dojedeš po silnici, proč by dělali expediční cesťáky,který vydržej hrubý zacházení, pády a jsou opravitelný pomocí kusu drátu a jsou použitelný i mimo polní cesty.
Dneska se hraje na elektroniku,vychytávky,design a parametry na silnici. Tam směřujou všichni - dokonce i zákony(kam jsi dříve mohl vjet už nesmíš, je tam plot nebo minimálně riskuješ pokutu), čili se s tím musíme smířit.
Adventure je Adv. už jen v názvu,ale zase jede jako z praku. Ani Nissan taky už nedělá Patrola,kterej byl schopnej tahat pluh a orat pole.
Mě se novej Tranďák moc líbí. Ale zůstávám u 1100GS -dá se s ní mlátit o zem,vydrží všechno,ale věřím,že na silnici a dálnici jí ten tranďák bude více než konkurovat.
Upravil Hrabe_X dne 07.03.2008 13:27
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
A to je právě přesně důvod proč si svou 1150 nechám i když si časem chci pořídit novou motorku, takovej bazmek už dneska nikdo nevyrobí, možná Indové (ale ta kvalita) Co se týče Transalpu, nelíbí se mi vůbec, ale cena je teda fakt super, ta minulá verze byla podle mě hezčí i když technicky je tohle dál.
já sem byl vždycky trochu magor... Na druhou stranu, podmínky, které jsem dostal jsou tak hifi, že sem skoro nemohl odmítnout. Ale rozhodně než to udělám, tak té motorce dám dávečku tak 10.000 Km a pořádnou sodu - většina věcí co by se mohla vysrat se podle mně projeví v tomto intervalu.
Tak jsem se zrovna vratil...
Z puvodni vystavy se cim dal vice stava stankovy prodej, za chvili tomu muzou rikat nejvetsi motorkarsky trh v republice
800GS zklamalo na prvi pohled i posed, pri zvazovani koupe takoveho typu motorky uz jasne vede KTM 990 S...
Za posledni roky se mi zda, ze Touratech ma cim dal mensi stanek... ale mozna je to spis tim, ze uz me ty vystaveny vychytavky tak neprekvapuji, kdyz je mam vlastne vsechny na motorce...
KTM zklamalo, ze tam meli jen nizkou LC8, oproti Adventure S je to takovej prcek... I kdyz i tady byla posledni "velka" motorka 950 S.
No nakonec mi udelal radost aspon Carservis se stankem Wunderlich, rovnou jsem tam u Zlabka nechal objednavku s vystavni slevou ktera mi bohate vynahradila vstupne
Jojo, taky jsem měl ve výběru na koupi nového moto F800 a KTM 990 a po výstavě má KTM velmi výrazný náskok...bohužel pro BMW...
Fakt jsem se na ni tak těšil, ale takový je život...snad jedině 1200 by to mohla zachránit, ale tam jsou ty mínusy velikosti, váhy a ceny...
Bohužel jsem také nějak nenašel stánek Car servisu... a taky jsem minul Bohemia custom...zkrátka to tam bylo nějak pro mne nepřehledné, pořád jsem se tam motal dokola..
Takže já mám na dlouho s výstavou v Praze vybráno, je fakt, že se asi vyplatí zajet na výstavu třeba do Němec, takže příště to tak nejspíš taky udělám...
KTM 1190 Adventure R
Me se 800GS libila akorat to bude potreba poradne zaTouratechovat vsemoznejma krytkama,protoze vsechno je moc na rane.Jinak to sedlo co na ni bylo je snizeny a vypadalo jak vod nejhorsiho calounika v republice.Oproti KTM to asi zatim fakt nema sanci,ale nic bych nehanil.Merim 190cm a zas tak mala neni a posez byl velice prijemnej,zvyseni riditek tomu udela velice dobre a dokazu si predstavit,ze s tim nekde klidne poradne projizdim Albanii nebo Rumunsko.Verim ji a rad se na ni nekdy svezu.Myslim,ze po dlou dobe nekdo vyrobil pekny cestovni Enduro..Jinak dojmy z vystavy jsou takovy,ze to je trochu blesarna hlavne ty pavilony dole.Motorek peknych spousta a devcat taky.Strasne me zklamala Honda ktera se vratila tak o 5 let zpatky.A novy Tenere katastrofa,podvozek uplne na hovno,plasty priserne zpracovany a vyfuky????pripad sam pro sebe.No uvidime v Kvetnu,budu mit moznost testovaci vikendove jizdy tak potom napisu.
Já tam byl ve čtvrtek a jediný negativní byl příjezd zacpanou Letnou.
Jel jsem tam za konkrétníma lidma a motorkama.Potřeboval jsem obměnit hadry a tak jsem naopak přivítal dost výraznou úsporu naší tvrdé měny a možnost na jednom místě vyzkoušet mnoho značek.Lidí bylo únosné množství a z cedulek na Bmw stánku jsem si pramálo dělal a osedlal GS800.Zas tak malý mi nepřipadá,ale s hodnocením si počkám na svezení.Jinak japonce obcházím bez povšimnutí.Jen jsem se zastavil u jakési Yamahy.Byla dost vysoká a měla agresivní design,ale jen jeden válec.Popisku jsem nezaregistroval tak ani nevím co to bylo,soudím nějaký nový XT či XTZ.
Po prozkoumání stránek yamahy jsem zjistil,že to je nová Tenere.Cena je tam až neuvěřitelná.Jsem zvědavej co to vydrží.
Holky taky pěkný,klobása chutná,vše jsem vyřídil.Takže u mě dobrý.
Upravil sadilek dne 08.03.2008 11:33
Jak to tady čtu,takse mi jen potvrzuje,že jsem udělal dobře,že jsem letos nešel. Byl jsem tam vloni na novinářském dnu s holkou.Takže tam bylo volno a poměrně klid. Ale i přes to se to nedalo srovnat s výstavou někde v zahraničí. Třeba v Mnichově je to tak na dva až tři dny,aby se dalo všechno vidět a projít. Chápu,že pro kluky,co jsou zdaleka a nemají ve svém okolí možnost navštívit nějakého prodejce motorek,nebo doplňků to je možnost vidět pohromadě vše,co ho zajímá. Ale já si radši dojdu přes rok někam v klidu a vyberu si co potřebuju. Než abych se nechal vláčet davem a ještě za to platil...
Taky doporučuju ušetřit peníze vynecháním výstavy v Praze a radši se vypravit někam do zahraničí a podívat se jak má vypadat výstava a ne jarmark.
Tohle jsem napsal na foru na m.cz, tak to sem prepostnu:
No ja jsem hrozne spokojenej a premyslim, ze bych sel jeste na jeden den. Nestihnul jsem se totiz stavit vsude, kde bych chtel.
U stanku Touratechu jsem se poinformoval na kufry a zpusob objednani, vyzkousel si pouzdro na moje PDA. Vubec u nich bylo hrozne zajimavych veci. Katalog se hodi, nemusim pro nej jezdit na Opatov nebo kde tedka sidli (budou se stehovat). A zajimavy bylo vyzkouseni te jejich diagnostiky na Tomasove stavbe.
U stanku Mitasu jsem si postezoval panovi, ze gumy maj sice pekny, ale ve spatnych velikostech - prozradil, ze uz maj formy na 140 a 150 by nemel byt problem, ze budou. No snad je to pravda.
U Brisku jsme probrali svicky DOR 14 LGS. Zjistili v cem asi bude problem dost rozdilnych zkusenosti a jak jsou s nima lidi spokojeni. Asi se vypravime do Tabora.
Sima je borec! Ten jeho oblecek nemel chybu.
U KTM me prakvapili kluci slovensti. No kazdopadne na predvadecky se objednat u dealera. Ale asi je jeste budu kontaktovat ohledne akce na Babe. Meli vystavenou LC8 jenom v "nizke" verzi, dosahnul jsem v pohode. A to dokonce i na nove LC4 (na spicky), uz aby byla verze adventure. Pry do dvou let, vic rict nechteli. Ee, bude tak nejpozdejs za rok.
BMW zajimavy. Ta nova 800 je moc hezka, ale proste ji neco chybi. Asi 5 veci a krytu, na ktery se aspon muze zamerit TT. Zbytek me moc neoslovil, 12ADV je hezkej hroch, ale to je tak vse.
Zkouknul jsem i neco sportu. Honda CBR 6 super, vsechno moc prijemne umisteny, no zajel bych si. Naproti tomu u Kawy mi ta sestka moc nesedla. Ale svezl bych se stejne. Jo a potkal jsem tam Suzuki (v Kawasaki), ale to jsem tam byl jeste s par lidma a nechtel jsem zdrzovat - tak byl jsem to ja, priste se uz nezamlcim. Jak byl novej Faros na fotkach divnej, v realu je fakt peknej. Kawa 10 jakbysmet, jenom ty zrcatka by teda sly hnedka pryc. I ten novej "velkej" Hornet ma neco do sebe. Ale co me u Hondy naprosto dostalo a nekolik minut jsem jenom tupe ziral, byly vystaveny ty naaadherky kousky uplne vzadu - NRko, potom VFR RC30 a RC45, VTR SP a pak asi 6 nebo 10 RR, to uz me tak nezajimalo. Nadhera. Fakt super. Z tech VFR jsem byl uplne paf. Jednou si je musim sehnat aspon ve 400 ccm.
No a kde jsem stravil hromadu casu? Nebylo to vyjimecne v restauraci, ale na stanku Motorkari.cz. Potkal jsem tam stary i novy tvare, probrali prechod na novej web, neco veci do budoucna, postezoval jsem si i pochvalil. Ani se mi nakonec nechtelo domu, ale Filip zavelel k praci a to byl padny duvod se rozloucit.
Tak a to je jenom cast toho, co je na vystave k videni. Tohle mi nejvic utkvelo v pameti. Hodne bych toho mohl napsat o vybaveni, treba o te nove vyklapeci Sharkce, jak jsem byl zklamanej z neucasti Uvexu, hledani Oxtaru. Potkal jsem v davu hodne znamych, bohuzel jsem se vsema nemohl pokecat. Domluvilo se nekolik vyjizdek a spolecnych akci. Nestihl jsem se stavit a pokecat u SW Motechu. Dokonce jsem si ani nic nekoupil (neni mozny). Proste sel bych tam jeste jednou.
koukám že chlapi z Mitasu každýmu vykládaj něco jinýho. Mně říkali tohle: prý nemaj na nové stroje, co by dokázaly vyrobit rozměr 150. Vedení Mitasu se do divize motopneumatik nechce investovat, teď totiž frčí hlavně v agrovýrobě (traktory, blablabla). Prý by radši dělali v všech provozech agro, ale divizi motopneumatik v Mitasu zatím mlčky trpí, protože si na sebe prý dokážou vydělat... Tak nevím, mně to přijde dost trapný...