V terénu si užiješ i s F800GS jen do ní budeš muset trošku nasypat aby byla použitelná.Na různých amatérských soutěžích s náma jezdí několik F8 a se i umisťujou,ale mají to dost překopaný.
To haus1:
lehká je vždy na servis náročnější ale vhodnou volbou se dá dosáhnou i několikanásobně výš než máš zažito . Např interval na olej cca 20hod, ventily 50hod, píst 15-20tis, větší servis určitých částí motoru 150 hod.
Je to častěji ale zase je to na čas zlomkově náročný.... je fakt že to není pro každého, ale ta zábava se nedá rovnat. Taky se nedají rovnat případný škody při stejným zacházení, kde u lehký nic nejde prakticky rozbít a na velký... jak kdy .
Dakar 650, HusaberG
to Petrs: pak stačí vzít vosmikilo, dopředu dát jinou vidlici, dozadu jiný tlumič, místo zadní 17" dát 18"ku, dopředu nový ráfek, na řetězovce dát dopředu o zub menší kolečko, dozadu o dva zuby větší rozetu, namontovat desierto, šusplech předpokládám máš no a pak už vosmikilo bude za něco stát
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
MikiberG napsal:
To haus1:
lehká je vždy na servis náročnější ale vhodnou volbou se dá dosáhnou i několikanásobně výš než máš zažito . Např interval na olej cca 20hod, ventily 50hod, píst 15-20tis, větší servis určitých částí motoru 150 hod.
Je to častěji ale zase je to na čas zlomkově náročný.... je fakt že to není pro každého, ale ta zábava se nedá rovnat. Taky se nedají rovnat případný škody při stejným zacházení, kde u lehký nic nejde prakticky rozbít a na velký... jak kdy .
Nojo ale tys na svém FE najel na jeden píst jako ještě nikdy nikdo
Většina lidí z jakéhosi pudu sebezáchovy např ten píst okolo 200mth raději vymění a když už to maj rozdělaný tak i další věci se znaky většího opotřebení..
Vjetrnik napsal:
to Petrs: pak stačí vzít vosmikilo, dopředu dát jinou vidlici, dozadu jiný tlumič, místo zadní 17" dát 18"ku, dopředu nový ráfek, na řetězovce dát dopředu o zub menší kolečko, dozadu o dva zuby větší rozetu, namontovat desierto, šusplech předpokládám máš no a pak už vosmikilo bude za něco stát
A bude i neco stat... Ta 690R by byla zajimava hlavne tim, ze tam uz to vse je, a navic i s rally kitem by to nestalo vic, nez bych dostal za F8....