Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 2 z 2:   1    2  
 
LC4
Fanos Rusicka
#21 
Přidané 09.03.2011 14:45

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
V terénu si užiješ i s F800GS jen do ní budeš muset trošku nasypat aby byla použitelná.Na různých amatérských soutěžích s náma jezdí několik F8 a se i umisťujouthumbs up,ale mají to dost překopaný.
 
MikiberG
#22 
LC4
Přidané 09.03.2011 15:18

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
To haus1:
lehká je vždy na servis náročnější ale vhodnou volbou se dá dosáhnou i několikanásobně výš než máš zažito thumbs up. Např interval na olej cca 20hod, ventily 50hod, píst 15-20tis, větší servis určitých částí motoru 150 hod.
Je to častěji ale zase je to na čas zlomkově náročný.... je fakt že to není pro každého, ale ta zábava se nedá rovnat. Taky se nedají rovnat případný škody při stejným zacházení, kde u lehký nic nejde prakticky rozbít a na velký... jak kdy Smile.
Dakar 650, HusaberG
 
Vjetrnik
#23 
LC4
Přidané 09.03.2011 16:19
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Petrs: pak stačí vzít vosmikilo, dopředu dát jinou vidlici, dozadu jiný tlumič, místo zadní 17" dát 18"ku, dopředu nový ráfek, na řetězovce dát dopředu o zub menší kolečko, dozadu o dva zuby větší rozetu, namontovat desierto, šusplech předpokládám máš no a pak už vosmikilo bude za něco stát Wink
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
MikiberG
#24 
LC4
Přidané 09.03.2011 17:31

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
.....seřídit ruce, ....vypnout mozek .... a nelitovat to...
Dakar 650, HusaberG
 
haus1
#25 
LC4
Přidané 09.03.2011 19:46
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
MikiberG napsal:
To haus1:
lehká je vždy na servis náročnější ale vhodnou volbou se dá dosáhnou i několikanásobně výš než máš zažito thumbs up. Např interval na olej cca 20hod, ventily 50hod, píst 15-20tis, větší servis určitých částí motoru 150 hod.
Je to častěji ale zase je to na čas zlomkově náročný.... je fakt že to není pro každého, ale ta zábava se nedá rovnat. Taky se nedají rovnat případný škody při stejným zacházení, kde u lehký nic nejde prakticky rozbít a na velký... jak kdy Smile.


Nojo ale tys na svém FE najel na jeden píst jako ještě nikdy nikdo Grin
Většina lidí z jakéhosi pudu sebezáchovy např ten píst okolo 200mth raději vymění a když už to maj rozdělaný tak i další věci se znaky většího opotřebení..
 
petrs
#26 
LC4
Přidané 09.03.2011 19:53
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Vjetrnik napsal:
to Petrs: pak stačí vzít vosmikilo, dopředu dát jinou vidlici, dozadu jiný tlumič, místo zadní 17" dát 18"ku, dopředu nový ráfek, na řetězovce dát dopředu o zub menší kolečko, dozadu o dva zuby větší rozetu, namontovat desierto, šusplech předpokládám máš no a pak už vosmikilo bude za něco stát Wink

A bude i neco stat... Ta 690R by byla zajimava hlavne tim, ze tam uz to vse je, a navic i s rally kitem by to nestalo vic, nez bych dostal za F8....
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 93
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI