zetor napsal:
Nightbrakery prodávám víc než 3 roky mám je tu samou dobu v autě i kolegove a pohoda.....jednou mi praskla,ale to bylo tím,že se mi do světla dostala voda.....za 3 roky a x prodaných kusů byly v reklamaci asi 2 sady.....myslím že to ale nebyla chyba žárovek,ale auta.Teď jsem je vrazil taky do motorky a svítí to fakt pěkně....a trochu do běla.....za mě....
Nightbreakery dlouho nevydrzi, vyrobce uvadi mensi nez polovicni zivostnost, co si pamatuju z obalu.
Ted ale prisli s Nightbreakery II a ty maji mit udajne cca dvojnasobnou zivotnost proti prvni generaci.
---
jinak ja rocne dam cca 50-60 000 km na vsem moznym, rocne kupuju asi 3-5 nightbreakery.. neprijde mi, ze by meli tragickou vydrz, ale ani nijak zazracnou.
jsem zvedavy na ty Mk. II -- zatim mam jedny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Nightbrakery prodávám víc než 3 roky mám je tu samou dobu v autě i kolegove a pohoda.....jednou mi praskla,ale to bylo tím,že se mi do světla dostala voda.....za 3 roky a x prodaných kusů byly v reklamaci asi 2 sady.....myslím že to ale nebyla chyba žárovek,ale auta.Teď jsem je vrazil taky do motorky a svítí to fakt pěkně....a trochu do běla.....za mě....
Nightbreakery dlouho nevydrzi, vyrobce uvadi mensi nez polovicni zivostnost, co si pamatuju z obalu.
Ted ale prisli s Nightbreakery II a ty maji mit udajne cca dvojnasobnou zivotnost proti prvni generaci.
---
jinak ja rocne dam cca 50-60 000 km na vsem moznym, rocne kupuju asi 3-5 nightbreakery.. neprijde mi, ze by meli tragickou vydrz, ale ani nijak zazracnou.
jsem zvedavy na ty Mk. II -- zatim mam jedny.
Na obalu Nightbreakerů je skutečně označena poloviční životnost oproti klasickým žárovkám. Na autě jsem to poznal, když mi praskly znatelně dříve, než normální a s rozestupem asi jednoho týdne obě dvě, takže to asi nebyla náhoda.
Je to ale opravdu dost znát, i když s xenonama se to srovnávat určitě nedá.
Přesně táák ten osram Nightbraker je dobrej ale prd, vydrží ted mám v T5 nějaký od Philipsu a už tam jsou přes 2 roky a svítěj uplně luxusně bíle!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Přesně táák ten osram Nightbraker je dobrej ale prd, vydrží ted mám v T5 nějaký od Philipsu a už tam jsou přes 2 roky a svítěj uplně luxusně bíle!
ty nejdrazsi 55W Phillipsy mi take moc nevydrzely... a to staly v paru snad temer litr...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
stepan napsal:
Na obalu Nightbreakerů je skutečně označena poloviční životnost oproti klasickým žárovkám. Na autě jsem to poznal, když mi praskly znatelně dříve, než normální a s rozestupem asi jednoho týdne obě dvě, takže to asi nebyla náhoda.
Je to ale opravdu dost znát, i když s xenonama se to srovnávat určitě nedá.
jo... od te doby, co jde koupit sada Nightbreakeru okolo 450,- bez DPH uz tu zivotnost tolik neresim...
jsem zvedavy jak mi dlouho vydrzi ty nove..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nevíte něco o těchto žárovkách? OSRAM NIGHT RACER H4 cca 522kč/pár, uvádí že jsou přímo pro motorky... tak teď váhám jestli OSRAM NIGHT RACER nebo ty NIGHT BREAKER PLUS 360kč/pár u obou je uvedeno o 90% více světla, o 10% bělejší a u tech NIGHT BREAKER PLUS o 50% životnosti navíc...
jinak tady... http://tuning.autodoplnky.cz/zarovky-osram/smid-99/
Upravil SHREK JAN dne 18.03.2011 17:50
Jezdím tak, jak umím...
Pravda....poslední cca. rok prodávám nightbraker plus což je nová generace a s tou je naprostá spokojenost (žádná reklamace).....teď jsem je do mašiny taky namontoval tak uvidíme časem....
Hele ja bych byl skepticky, k podobnym udajum o 90% lepsi svitivosti. To, ze to svitili lip je asi jasne, ale to, ze by to bylo o 90%. Halogenova zarovka ma cca 28% uccinost. Tzn., ze 72% se premeni na teplo. HID (xenon) ma ucinnost kolem 85%, LEDky cca 94%.
Vyse uvadene zarovky jsou porad halogen, pouze maji plynovou napln, aby vlakno mohlo horet za vyssi teploty a tedy vic svitit. Presto se uccinost nezvisi o 90%....to by pak ucinost byla 118%. Velky vliv na pocit z vice svetla ma barva. Bila sviti pocitove lip, nez zluta barva halogenu.
Tak tak, ale podle komunistu by tech 118% bylo reálný... Jestli se nepletu, ti plnili plany na 120% mě nešlo ani tak o ty procenta, ja se ptal spíš na srovnání NIGHT BREAKER PLUS a NIGHT RACER, jestli někdo neví, jinak je pro mě OSRAM jasná volba...
Jezdím tak, jak umím...
petrs napsal:
Hele ja bych byl skepticky, k podobnym udajum o 90% lepsi svitivosti. To, ze to svitili lip je asi jasne, ale to, ze by to bylo o 90%. Halogenova zarovka ma cca 28% uccinost. Tzn., ze 72% se premeni na teplo. HID (xenon) ma ucinnost kolem 85%, LEDky cca 94%.
Vyse uvadene zarovky jsou porad halogen, pouze maji plynovou napln, aby vlakno mohlo horet za vyssi teploty a tedy vic svitit. Presto se uccinost nezvisi o 90%....to by pak ucinost byla 118%. Velky vliv na pocit z vice svetla ma barva. Bila sviti pocitove lip, nez zluta barva halogenu.
Kdyby to skutečně svítilo o 90% víc, tak by se zvýšil dosvit asi o 15m.
O 15m se mi asi osobně dosvit nezvýšil (možná na dálkový), ale i tak to svítí znatelně dál, vzdálenost jsem ale neměřil.
Ta změna barvy tomu samozřejmě také pomáhá.
Upravil stepan dne 18.03.2011 22:17
petrs napsal:
Hele ja bych byl skepticky, k podobnym udajum o 90% lepsi svitivosti. To, ze to svitili lip je asi jasne, ale to, ze by to bylo o 90%. Halogenova zarovka ma cca 28% uccinost. Tzn., ze 72% se premeni na teplo. HID (xenon) ma ucinnost kolem 85%, LEDky cca 94%.
Vyse uvadene zarovky jsou porad halogen, pouze maji plynovou napln, aby vlakno mohlo horet za vyssi teploty a tedy vic svitit. Presto se uccinost nezvisi o 90%....to by pak ucinost byla 118%. Velky vliv na pocit z vice svetla ma barva. Bila sviti pocitove lip, nez zluta barva halogenu.
Jakékoliv značkové nadopované halogenové žárovky jsou sice lepší než standartní, ale zdaleka né tolik kolik se uvádí. Příklad je na přiloženém obrázku. Výrobci pouze optimalizují tvar zdroje světla (tvar spirálky, která svítí) a mění zabarvení víc do studených odstínů(modrá baňka). To se pak oku jeví jako víc světla.
Dá se říci, že výrobci pouze posunou parametry žárovky na hranici tolerančního pole povoleného pro homologovaný zdroj světla které činí například pro H7 při 12V světelný tok z žárovky podle normy 1100lm +-10%. A ty modré barvičky jsou pak bonus pro tunery....
Poměr cena výkon si každý musí porovnat sám podle své kapsy.
paja1 přiložený následující obrázek:
4300 neber to je skoro stejná barva jako normální žárovka, 6000k je lepší.. víc už je zase moc modrý -- tunerský.. tata má na 12gsa 6000k ..vidí a je viděn suprově..
Upravil lako dne 12.04.2011 09:10
Over than 250k km on BMW GS bikes
někdo by si měl asi zopakovat procenta ze základní školy... vezmu-li v potaz tvůj výpočet:
Halogenova zarovka ma cca 28% uccinost.
Night breaker má až o 90% větší udávanou účinnost:
tzn že mají účinnost až 53,2%.
HonzaGS-SV napsal:
někdo by si měl asi zopakovat procenta ze základní školy... vezmu-li v potaz tvůj výpočet:
Halogenova zarovka ma cca 28% uccinost.
Night breaker má až o 90% větší udávanou účinnost:
tzn že mají účinnost až 53,2%.
bavíme se o barvě ta se udává v kelvinech
Upravil lako dne 12.04.2011 09:13
Over than 250k km on BMW GS bikes