Radicka mi original nevadi, a to ani v enduro botach. Vozim origo nahradni, kdybych ji nekde urazil.
Co mi chybi, a je skoda, ze to nikdo na F8 nedela je seriditelna packa brzdy, aby sla posouvat nahoru a dolu. Tahle packa mi pri jizde ve stupackach opravu nevyhovuje, protoze brzdit pro mne se znamena kroutit jak paragraf....
Nemám žial čas hľadať tie fotky, ale tu som o tom písal -
http://motoride.sk/c/3293/uprava-bmw-f-800-gs-k-svojmu-obrazu.html
A mám pocit že aj na tomto fóre bola o uchytení radičky oceľovým lankom reč, mne sa to osvedčilo.
Pavel GS vyletnik napsal:
Chci vás upozornit na možný problém při výměně origo řadičky za lepší Touratech.
Původní plechová je taková měkká - ohybací. To je schválně aby se při pádu nebo zachycení o něco ohnula řadička a nezmordoval vnitřek převodovky.
Při osazení řadičkou Touratech která je bytelná se v případě pádu nebo tak ( původní by se ohnula ) se neohne a v lepším případě poničí vnitřek.V horším ulomí taky uložení ve víku.
Ten lepší případ se nám stal teď v Maroku. Ohnula se řadicí tyčka a hooodně blbě to řadilo. Spravila to až doma výměna tyčky s posouvátkem řazení - cca 1500.-
V Inveltu tento problém údajně znají ( i s ulomením víka )a moc tyto řadičky proto nedoporučují.
mam full touratech, a to co pises su kraviny.
dalej to ani nebudem vysvetlovat...nema vyznam pre mna ...len aby to nevyznelo jednostranne a demagogicky na ostatnych userov ...
Pavel GS vyletnik napsal:
Chci vás upozornit na možný problém při výměně origo řadičky za lepší Touratech.
Původní plechová je taková měkká - ohybací. To je schválně aby se při pádu nebo zachycení o něco ohnula řadička a nezmordoval vnitřek převodovky.
Při osazení řadičkou Touratech která je bytelná se v případě pádu nebo tak ( původní by se ohnula ) se neohne a v lepším případě poničí vnitřek.V horším ulomí taky uložení ve víku.
Ten lepší případ se nám stal teď v Maroku. Ohnula se řadicí tyčka a hooodně blbě to řadilo. Spravila to až doma výměna tyčky s posouvátkem řazení - cca 1500.-
V Inveltu tento problém údajně znají ( i s ulomením víka )a moc tyto řadičky proto nedoporučují.
mam full touratech, a to co pises su kraviny.
dalej to ani nebudem vysvetlovat...nema vyznam pre mna ...len aby to nevyznelo jednostranne a demagogicky na ostatnych userov ...
Se svolením majitele pochroumaného 800.
P.
Ano ty přece víš, že mu nikdo nic takového neřekl a on rozumně nechtěl uvěřit jednomu názoru a proto se tu zeptal. Nevím proč sem vůbec něco píšeš když to pro tebe cituji: "nemá význam".
Pavel GS vyletnik napsal:
Chci vás upozornit na možný problém při výměně origo řadičky za lepší Touratech.
Původní plechová je taková měkká - ohybací. To je schválně aby se při pádu nebo zachycení o něco ohnula řadička a nezmordoval vnitřek převodovky.
Při osazení řadičkou Touratech která je bytelná se v případě pádu nebo tak ( původní by se ohnula ) se neohne a v lepším případě poničí vnitřek.V horším ulomí taky uložení ve víku.
Ten lepší případ se nám stal teď v Maroku. Ohnula se řadicí tyčka a hooodně blbě to řadilo. Spravila to až doma výměna tyčky s posouvátkem řazení - cca 1500.-
V Inveltu tento problém údajně znají ( i s ulomením víka )a moc tyto řadičky proto nedoporučují.
mam full touratech, a to co pises su kraviny.
dalej to ani nebudem vysvetlovat...nema vyznam pre mna ...len aby to nevyznelo jednostranne a demagogicky na ostatnych userov ...
Se svolením majitele pochroumaného 800.
P.
Ano ty přece víš, že mu nikdo nic takového neřekl a on rozumně nechtěl uvěřit jednomu názoru a proto se tu zeptal. Nevím proč sem vůbec něco píšeš když to pro tebe cituji: "nemá význam".
lebo sa pyta hovadinu, chapes to uz? proste radicka je OK .
paul ty si asi madar, citam celu diskusiu
moju odpoved je tu a za nou si stojim aj v realite, nie len nai internete ako ty
lebo sa pyta hovadinu, chapes to uz? proste radicka je OK .
Většina lidí mi po světě říkala, že vypadám jako rus, ale maďar ještě ne to seš první gratuluju . Tohle už dávno není o řadičce, ale o tom, že akorát kritizuješ a nepřidal si jediný užitečný příspěvek, který by něčím pomohl nebo poradil. Kdyby bylo vše v pořádku a dokonalý tak by se tady o ničem nemluvilo .
No nic napíšeme pánovi varování a když to nepomůže se s ním rozloučíme.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
A to by byla zase skoda, ne? Alespon vnese nejaky zivot do osmistofkove sekce a provetra zapadla vlakna... :-)
A zas tak moc neurazi. Na to tu jsou jini experti a tem to prochazi....
petrs napsal:
A to by byla zase skoda, ne? Alespon vnese nejaky zivot do osmistofkove sekce a provetra zapadla vlakna... :-)
A zas tak moc neurazi. Na to tu jsou jini experti a tem to prochazi....
petrs napsal:
A to by byla zase skoda, ne? Alespon vnese nejaky zivot do osmistofkove sekce a provetra zapadla vlakna... :-)
A zas tak moc neurazi. Na to tu jsou jini experti a tem to prochazi....
Sice neuráží, ale je to hrozně otravný, když se těšíš na nové příspěvky a je tam od něj z 99% nějaká kravina ve všech vláknech. To že jsem nucen proklikat spousty vláken, mi jako vnesení života nepřipadá. Spíš je to pruda. Možná to nemyslí zle a jen si tu svou otravnost neuvědomuje.
kola12345 napsal:
ok:)
aj v hokeji ste lepsi, uznavam.
Nechtěl jsem tě urazit. Rozhodně to není o nějakém poměřování, kdo je lepší a kdo horší. Prostě si zkus někdy ty svoje příspěvky projet a uznej, že jsou většinou dost bezpředmětný. Nebo neuznej, no, mně je to jedno. Každopádně pokud jsi ukecanej (kdo z nás není, že) tak to házej do klasických kecacích vláken a ne že projedeš všechny tématický vlákna a jen něco plácneš. Dík.
No, to nemas za co teda.... Protoze diky tem tvejm kecum totalne mimo, mi moc nesedis.... Ale zrovnatak mi nesedi cenzura. A jak jsem psal, krom toho, ze opravdu pises zcesty, nikoho moc neurazis. Na druhou stranu tech lidi, co tu pise kraviny ke kazdemu vlaknu a jeste urazi vsechny okolo je tu taky spousta, akorat na rozdil od tebe to dafkuji tak nejak postupne. Ty nam to tu "vysmahnes" vse najednou za jednu noc a pak zase na mesic "usnes"....
Pavel GS vyletnik napsal:
Chci vás upozornit na možný problém při výměně origo řadičky za lepší Touratech.
Původní plechová je taková měkká - ohybací. To je schválně aby se při pádu nebo zachycení o něco ohnula řadička a nezmordoval vnitřek převodovky.
Při osazení řadičkou Touratech která je bytelná se v případě pádu nebo tak ( původní by se ohnula ) se neohne a v lepším případě poničí vnitřek.V horším ulomí taky uložení ve víku.
Ja vcera nouzove dobrzdoval polozenim moto na bok a polohovaci radicku od TT jsem krasne ohnul nahoru. Sla normalne dal pouzivat a ja jen musel zvedat nohu. Takze nevim, proc takovy vylev...