servisak napsal:
ja ti nevím ale za mě je prostě jednička klasika! Stějně nato nalepíš pár samolepek a je to!! Nebo nedej bože když s tím spadneš!! Takhle to mám já a zame jedna!!
Už mám hrubou představu, nebude toho moc a jen polepy. Nicméně do realizace to chvíli potrvá a díky za každou inspiraci:-)
Ta krevní skupina na motorce či přilbě není špatná. Ono to sice neznamená, že Ti tuhle skupinu hned pustí do žil, ale je to vodítko, které může urychlit testy jakou skupinu máš... (aspoň tak mi to řekl zdravotník).
To byl jen vtip.
Osobně bych zase spíše půjčil přilbu, než motorku...
Ale na takové věci mám erární přilbu z choppráckého období...
Když je vůle, cesta se najde
Ivan napsal:
Jezdím s hliníkovými kufry mnoho let...
tos ošidil počítačem... máš přeci lepší obrázek
lepší obrázky,možná i kufry
koukam, ze experimentujes.. to je dobre!
Za mne osobne bych zapracoval na detailech typu zamek a horni drzaky.
Oproti Zegam Pro to porad vypada levne...
Kdyz dokazes vyrobit takovehle tvary, zvladnes i tohle?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A protože jste mi nikdo neporadil, zatím jsem šel cestou nejmenšího odporu... Ale kupodivu to v reálu vypadá hezky, jak říká 9 z 10-ti motorkářů co to viděli, ještě asi trochu přitlačím...:-):-)
Ivan přiložený následující obrázek:
Ivan napsal:
A protože jste mi nikdo neporadil, zatím jsem šel cestou nejmenšího odporu... Ale kupodivu to v reálu vypadá hezky, jak říká 9 z 10-ti motorkářů co to viděli, ještě asi trochu přitlačím...:-):-)
to je vyssi origo topcase?
krasny!
jinak ty zadni loga GS na bocacich nic moc.. vypada to tam nasilne, neoriginalne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vím že se topcase dělaly dvě varianty ale netuším, která je tohle...
Polepy je věc vkusu, neoriginálně vypadají všechny nové neoriginální designové prvky, některé jsou vkusné více, jiné méně, tohle mi v reálu sedí a zatím to tam nechám. Na všech svých motorkách co jsem je měl rád, jsem si hrál, mimochodem moje Kalaharka byla první GS v republice s kufry atd. v barvě motorky...:-):-)
Ivan přiložený následující obrázek:
Míš to moc pěkný Ivane já to te´d řeším taky ale nějak se mi nedaří sehnat ty dané polepy co bych chtěl a tak začínám vymýšlet náhradní plán :-) až to budu mít tak pak přihodím taky fotky
Tak to se těším. Ještě jedna fotka ze zajímavé perspektivy...:-). Jo, a to jsem na kufry nechal udělat 3D miniloga BMW o průměru 2 cm do prolisů, kde mají být...:-).
Teď už jen pár drobností a asi nechat upravit sedlo - zvýšit snížené:-):-):-). A zase mám problém s jeho barvami - ale bude asi jako originál nebo hodně podobné....
Ivan přiložený následující obrázek:
Opravdu moc hezké:-) nevíte náhodou kde by se dali sehnat třeba i reflexní samolepky co mají většinou kamiony na přívesu na pravé straně značku jednosměrky v protisměru a na levé straně přikázaný směr jízdy??
Týýýjóóó, Bystřo, kolik jsi jich dal před tím, hež Ti z těch kufrů vyšlo tohle...
sem šikovnej,nákres na karton jak asi a pak hned dohotova s plechem,no problemo
Hiksi,možná něco vypadá levně,ale je to funkční a voto de
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
magoss> folie daybright zde http://www.trucke...polep-aut/
už trošku pozměnili web, ale mám a doporučuji (nejlépe stříbrnou, ta fakt svítí)
Upravil Thymallus dne 31.03.2011 07:33
Když je vůle, cesta se najde
Ivan napsal:
Tak to se těším. Ještě jedna fotka ze zajímavé perspektivy...:-). Jo, a to jsem na kufry nechal udělat 3D miniloga BMW o průměru 2 cm do prolisů, kde mají být...:-).
Teď už jen pár drobností a asi nechat upravit sedlo - zvýšit snížené:-):-):-). A zase mám problém s jeho barvami - ale bude asi jako originál nebo hodně podobné....
Proc zvysovat snizene sedlo? Je to nepohodlne? Diky.
To ne, už jsem na něm kdysi jezdil. Vysoké je pohodlnější a je příjemnější posaz, s nízkým se dobře manipuluje na místě. Pro spolujezdce jsou obě horší než dvoudílné sedlo 1100/1150. Už si jen vymýšlím a "ladím detaily" - říkám si, že by pro mne byla ideální střední výška a s tím by se udělala i drobná úprava pro pohodlí spolujezdce. To sedlo jsem sehnal levně a hlavně mi zůstává originál vysoké, takže motorku nijak neznehodnocuju...