LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.
Zadní ano, přední ne, ale mám ji obutou bez duše a zatím drží. Určitě dojde k tomu, že i předek bude bezdušový. Při nazouvání předku krásně sedla na patky a nebylo třeba ji podlepovat. Samotného mne překvapilo, že je to dušovka.Berte to tak, že je to vývojovka a ne finální verze.
Bude i přední v našem rozměru?
Upravil stepan dne 26.03.2011 15:14
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.
Zadní ano, přední ne, ale mám ji obutou bez duše a zatím drží. Určitě dojde k tomu, že i předek bude bezdušový. Při nazouvání předku krásně sedla na patky a nebylo třeba ji podlepovat. Samotného mne překvapilo, že je to dušovka.Berte to tak, že je to vývojovka a ne finální verze.
easyrider : nemůžu sem nějak dostat ty fotky tkc, jen tak pro ukázku,
v pátek a v něděli jsem na nich drandil.....poslal jsem ti to emailem.
ale na 07 se těším
Upravil pepanek1150 dne 30.03.2011 21:57
všude dobře.....doma GSA
Sema napsal:
Joe>Jako i v prodeji? Já nikde 110/80-19 nevidím, ani na stránkách Mitasu. Nebo blbě koukám?
Já jezdím rozměr 100/90/19 a ten je normálně v prodeji. V případě zájmu např. Chárasport pneu(t.č.602620447 p. Vondráček, BestDrive)
V rozměru 110/80/19 bude, forma je ve výrobě.
Upravil joe dne 31.03.2011 18:50
Joe napsal:
Dnes jsem poprvé obul E-07 s novou směsí v našem rozměru (zadní 150). Najel jsem zatím 50 km. Již dlouhodobě jsem testoval E-10. Uvedu zde první dojmy:
E-07 mne prvně zaujmula oproti 10 tím, že se jí nějak nechce do náklonu a motorka se jakoby napřimuje sama, je to dáno konstrukcí pneu (není tak kulatá jako 10). Při extremním brzdění v přímém směru po vyřazení ABS drží a motorka ve smyku zastavuje v původním směru. Pči běžném brzdění se zapnutým ABS se guma chová klidně a zbytečně nespíná blokovací systém. V zatáčce se vede již od začátku po nazutí vcelku klidně bez pocitu ztráty adheze. Při akceleraci na výjezdu ze zatáčky nedochází k utržení. Tak jak byla E-10 neklidná ve vyšších rychlostech (nad 160), tak E-07 je to vcelku jedno a nereaguje ani tak nervozně na podélné nerovnosti jako 10.
E-07 jsou hlučnějš. Teď už jen aby zapršelo a mohla se provést zkouška na mokru.
Včera jsem provedl první měření po 1000km. Na zadní úbytek 0,5 mm a to se k ní chovám jinek než jako běžný cestovatel. Předpokládaný nájez na zadku při cestovatelském tempu 12 až 14 tkm(zatím jenom odhad).Odzkoušeno i mimo asfalt, chování je asi všeobecně známo. Drží se i na trávě(ne na mokru). Jedna perlička. V průběhu testu jsem asi ve 100 km rychlosti předjížděl dodávku PPL. Když jsem byl asi v polovině auta, tak ten **** začal předjíždět auto před ním. Zamozřejmě v úrovni jeho dvěří se potkalo moje řídítko s jeho klikou dveří. Asi ve 120 jsem opustil silnici přes strouhu mezi stromem a patníkem. Na strouze jsem přidal plyn, stisknul motorku a přistál v rozbahněném poli na kolech. Ve stupačkách jsem ujel pod plynem asi 150 metrů než se mi podařilo pomalu otočit a vrátit na slinici. A pak. že E-07 nejsou do bláta
Joe napsal: Jedna perlička. V průběhu testu jsem asi ve 100 km rychlosti předjížděl dodávku PPL. Když jsem byl asi v polovině auta, tak ten **** začal předjíždět auto před ním. Zamozřejmě v úrovni jeho dvěří se potkalo moje řídítko s jeho klikou dveří. Asi ve 120 jsem opustil silnici přes strouhu mezi stromem a patníkem. Na strouze jsem přidal plyn, stisknul motorku a přistál v rozbahněném poli na kolech. Ve stupačkách jsem ujel pod plynem asi 150 metrů než se mi podařilo pomalu otočit a vrátit na slinici. A pak. že E-07 nejsou do bláta
UAU! Tak to jsi měl Rudo ku.va štěstí, že jsi trefil tu mezeru mezi stromem a patníkem! Nechybělo moc a mohl jsi nechat motorku stříkat znova.
zní to pěkně, rád bych zkusil Mitasy, ale ohlasy na E-10 nic moc a chci legální rozměr
PS: měl jsem kdysi na vyzkoušení ojetý tkc + e-09 zadek, to byla jízda! Sice v bahně to tkc šlo rychle pryč (jinam než jsem chtěl já), ale narozdíl od Anakee 2 těm gumám absolutně nevadily rozpálený ty lepící proužky na silnicích, Anakee na tom klouže jak bejk
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
zní to pěkně, rád bych zkusil Mitasy, ale ohlasy na E-10 nic moc a chci legální rozměr
PS: měl jsem kdysi na vyzkoušení ojetý tkc + e-09 zadek, to byla jízda! Sice v bahně to tkc šlo rychle pryč (jinam než jsem chtěl já), ale narozdíl od Anakee 2 těm gumám absolutně nevadily rozpálený ty lepící proužky na silnicích, Anakee na tom klouže jak bejk
Mitas E 10 jsou srovnatelné s TKC 80 a to platí i ohledně nájezdu, chování na hladkém asfaltu (opravách) je taktéž bez připomínek. V průběhu testu mi E-07 vychází docela dobře. Na květen a odjezd do Albánie bude připravená E 07 a E 10 v provedení Dakar, tedy odolnější proti průrazu, žádal jsem o přitvrzení směsi. Tak jsem na to zvědav. Samozřejmě je všechno ve fázi zkoušek, zatím
Upravil joe dne 01.05.2011 18:36
E-10 jsou OK velmi podobná pneu TKC 80. Vím o porodních bolestech této gumy, viz zdejší forum, ale ted už si myslím je vše jak má být. Očistil jsem pořádně pro jistotu prřední patky a zatím klid a pohoda. Zkuste je teď a uvidíte? Na E-07 jsem zvědav chci je vzít na výlet po jižní americe, tak snad tady porodní polesti nebudou??
Upravil easyrider dne 01.05.2011 18:37
Také se připojím k této debatě: byl jsem měsíc na cestě po Maroku, Mauritánii a Senegalu. Jel jsem s Jardou Šímou a on mě před jízdou přesvědčil, abych obul do nových MITAS E-07 (mám R1200GS). On si je vzal také a měli jsme za úkol měřit vzorek po 2 000km. Cesta po Evropě klasicky po asfaltu, potom po Africe něco štěrk, něco pista, něco písek, zbytek asfalt. Ujeto celkem 14 000 km (tedy asi bez 50km). Počítám, že tak 1500km bylo mimo asfalt, zbytek po asfaltu. Jarda jel na své 800 a sám, já jel s přítelkyní a zavazadly (motorka měla necelých 500kg).
Ze začátku měl Jarda strach z toho, že asi na nových pneu nedojedeme domů, protože po ujetých 2 000km šel zadek o 1 mm dolů. Ale vychvaloval si je, protože daleko lépe drží v zatáčkách (měkčí směs), nežli předešlé 07 - ale to napíše určitě někde pro Mitas on. Já nemám s čím srovnávat...
Jen tedy napíši, že se potom ojezd pneumatiky zpomalil až zastavil a po návratu jsem měl vzadu 6mm a v předu 5mm (nová zadní 12mm a přední 6mm)!!! Mám zapsané přesně milimetry pro předek i zadek po 2000km, ale to je pro info pro Jardu a asi pro Mitas a je zbytečné to sem psát.
Ještě rozměr zadku na 1200 je ten, co má být, na předek se zatím ve 110 19'' nedělá, ale napasovali jsme tam rozměr trošku jiný (100) a v pohodě. Obě pneu mají duše.
Upravil maser dne 09.06.2011 17:38
Trošičku bych upravil info k rozměrům. Přední je samozřejmě 19, ale ne 110, jenom 100. K úpravě na formě by již mělo dojít tak, aby 110 byla. Já provádím test na dušovce, ale drží a vůbec ji nedofukuji(mám ji obutou bez duše). Zadek je již samozřejmě bezdušovka v rozměru 150, bez problému. Mám zatím najeto 4 tkm, jezdím ostřejším tempem, aby info nebylo zkreslené. Pneu se chová ve všech režimech dobře. Na písku a štěrku na silnici není nervozní. Voda- lepší jak Tourance, TKC. E-08 a E-10. Pilotní seríe vyběhne začátkem června a zkoupí ji distributoři. Pravděpodobně největší část dostane Chárasport. Jak budu vědět víc napíšu. Pokud by jste měli zájem o návštěvu fabriky Mitas a zjištění info ohledně nové výroby, tak se ozvěte pře PM. Já to domluvím. V loňském roce již tato akce proběhla.
V sobotu jsem se vrátil z tripu v Albánii, BiH, Monte****o.j Na zkušebních E-07 v současné době najeto bezmála 7500 km. Na vodě drží a v šotolinách a kamenech albánských cest neměli problém. Žádný průraz. V současné době jsem dostal zprávu, že chára.sport má na skladě 25 ks těchto pneu. Pokud máte zájem kontaktujte pana Vondráčka t.č.602620447
Myslim, ze ji dukladne otestuji teprve ja, pokud teda na me zbyla (diky Joe, zes na me myslel jak jsi rikal)) a nebudou za ni chtit skoro 2500,- jako za E10.
A ja rikam... NEVYDRZI... zatim zadna zadni Mitas ve dvou lidech pri dodrzeni vseho i max hmotnosti presazene jen o 20kg nevydrzela a to za to ani netaham bude mit pred sebou asi 7 tis km v horku, asfalt, kameny, sotolina a zatizena dvema lidma... nechame se prekvapit... pokud teda vubec bude
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm