Fanos Rusicka napsal:
Je to prostě Korejskej šrot a hotovo.Motorka vhodná leda tak na motání se po Práglu pro Hickse
na to, ze tu vasi srandatovarnu koupili indiani jses nejakej drzej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Měla najeto 1ř tisíc a výměna spojky tak to už mi stačí úplně.To je opravdu kvalitní práce.Fakt smutnej příběh 800GS
jj... ultimatni onanisticky tema pro oranzove, je mi to jasne
Ale muzu te uklidnit, ja jsem na puvodni spojce najel 100 000 a vymenil jsem ji teprve minuly ctvrtek a ne proto, ze by prokluzovala, ale ze se naopak uplne nerozevirala.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Rozhodně nesouhlasim s Hicksem,od takovéhle motorky očekávám že ji koupim dokoupim cest.vybavení třeba v Touratechu a pokud má motor olej,filtry a chladivo.Nevidim důvod co bych ještě měl připravovat na takovouhle cestu proti tomu aby se mi zadřel motor!!
motor ne, ale treba na systemovem, neservisovatelnem tlumici bych tedy nejel.
Jinak kdyz jsme v zime byli na promitani TT o Heroes Legend ci co to bylo, tak tam snad vetsina aut lehla po natankovani JEDNOHO hodne spatnyho benzinu. Zavadu nevim... ale prezil to ten, co si tam lil nejaka aditiva.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Rozhodně nesouhlasim s Hicksem,od takovéhle motorky očekávám že ji koupim dokoupim cest.vybavení třeba v Touratechu a pokud má motor olej,filtry a chladivo.Nevidim důvod co bych ještě měl připravovat na takovouhle cestu proti tomu aby se mi zadřel motor!!
motor ne, ale treba na systemovem, neservisovatelnem tlumici bych tedy nejel.
Jinak kdyz jsme v zime byli na promitani TT o Heroes Legend ci co to bylo, tak tam snad vetsina aut lehla po natankovani JEDNOHO hodne spatnyho benzinu. Zavadu nevim... ale prezil to ten, co si tam lil nejaka aditiva.
jojo o tom s těma autama jsem slyšel...
A jsme u toho zase,pročbych kurňa měl měnit zadní tlumič před takovouhle cestou za nějakej racing?Měnit sotva jsem si to koupuil nový.
Dyt jedu sám naloženej terénem,prostě na to by to snad mělo bejt...
Podivej se na Igora s GS1100-přeloženej jako prase a nerozumí technice a prostě to nepotřebuje a jede...
Dneska už to prostě stojí za ho..o spotřební společnost a je jedno jestli je to GS1200 nebo 800.
TomR1 napsal:
jojo o tom s těma autama jsem slyšel...
A jsme u toho zase,pročbych kurňa měl měnit zadní tlumič před takovouhle cestou za nějakej racing?Měnit sotva jsem si to koupuil nový.
Dyt jedu sám naloženej terénem,prostě na to by to snad mělo bejt...
Podivej se na Igora s GS1100-přeloženej jako prase a nerozumí technice a prostě to nepotřebuje a jede...
Dneska už to prostě stojí za ho..o spotřební společnost a je jedno jestli je to GS1200 nebo 800.
Tak si kup 11ku co vazi tunu, moc nejede, hur brzdi, zadne ABS, zadnou ESA, zadny palubni pocitac a budes spokojenej. Pripadne Ural, nebo 950ku
Zapominas, v cem je GS silne... cesty kolem sveta to nejsou. Je to mimoradna kombinace ovladatelnosti, nizkeho teziste, podvozku, nizke vahy, moznosti nakladu a super spotreby (=vysoky dojezd).
Muzes s tim jet kudlu v alpach, po meste, nalozit zenskou a baglama a projet pul sveta... uznavam, lepsi civilizovaneho.
Ja OSOBNE nechci, aby se GS vydavalo prilis do adventurna. Na to at jsou specialy. Mne staci, aby to prezilo polsky, slovensky, jihoitalsky, bosensky silnice At to zaroven drzi super v zatackach, at to ma adaptivni tlumice...
Igora prilis nechapu, s takovou vahou to nemuze mit dobry jizdni vlastnosti.
---
jinak neservisovatelny tlumice mi taky pijou kref.
Upravil hicks dne 22.08.2011 15:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Proto si nechávám svou obstarožní 1150GS.Odjela 125000km.Počítám tak 30000-40000km po zemích na východ a na jih.Žádný problémy.Na 70okt.benzín to jede blbě,ale jede a nic se nepodělá.Žádný serepetky okolo.
A dovolím si podotknout,že i na asfaltu mi moc lidí na obdobný motorce neujede.Co víc si přát.Jen mě mrzí,že tyhle etalony kvality a spolehlivosti už ani jedna značka nenabízí.
Jojo Saďochu poslední kvalitní motorka je 1150.Zbytek jsou přetechnizovaný šroty právě s nějakým ABS,ESP,UBA,OKD,EFR atd.Nikdy jsem na motorce žádnou takovou ****vinu neměl a byl jsem spokojenej to je zajímavý.Jediný co je na tech Báwech fakt neskutečný je ta spotřeba to je mazec.
tahle silnice je v Tajekistanu nazyvana jako Pamir highway. Je to celkem luxusni asfaltka (oproti tem co jsem si vybiral a jezdil) vedouci v nahorni plosine Pamiru ve prumerne vysce 4000m.n.m a zajimave je, ze nejsou okolo moc vysoke hory, proste rovina ale DOST vysoko
Sem tam tam potkate nejaky nakladak.
Vratil bych se tam kuci, nic mi tam nechybelo
dufino přiložený následující obrázek:
[115.73Kb]
Upravil dufino dne 22.08.2011 15:57
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Hello,
we just got back from Mongolia and it was great, but if you drive a KTM adventure you will need octane booster.
Mine broke down because of the 85 octane fuel.( my dealer just told me)
Just a warning for the KTM riders out there, a DRZ 400 will do fine on the low octane.
---
googlil jsem... oktanove boostery se vyrabi. Co vy na to?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dufino napsal:
abychom se vratili k tematu tohoto vlakna...
tahle silnice je v Tajekistanu nazyvana jako Pamir highway. Je to celkem luxusni asfaltka (oproti tem co jsem si vybiral a jezdil) vedouci v nahorni plosine Pamiru ve prumerne vysce 4000m.n.m a zajimave je, ze nejsou okolo moc vysoke hory, proste rovina ale DOST vysoko
Sem tam tam potkate nejaky nakladak.
Vratil bych se tam kuci, nic mi tam nechybelo
Motorka to nevydržela,ale tyto zážitky vydrží do konce života
BMW GS 1200 adventure
TomR1 napsal:
jojo o tom s těma autama jsem slyšel...
A jsme u toho zase,pročbych kurňa měl měnit zadní tlumič před takovouhle cestou za nějakej racing?Měnit sotva jsem si to koupuil nový.
Dyt jedu sám naloženej terénem,prostě na to by to snad mělo bejt...
Podivej se na Igora s GS1100-přeloženej jako prase a nerozumí technice a prostě to nepotřebuje a jede...
Dneska už to prostě stojí za ho..o spotřební společnost a je jedno jestli je to GS1200 nebo 800.
Tak si kup 11ku co vazi tunu, moc nejede, hur brzdi, zadne ABS, zadnou ESA, zadny palubni pocitac a budes spokojenej. Pripadne Ural, nebo 950ku
Zapominas, v cem je GS silne... cesty kolem sveta to nejsou. Je to mimoradna kombinace ovladatelnosti, nizkeho teziste, podvozku, nizke vahy, moznosti nakladu a super spotreby (=vysoky dojezd).
Muzes s tim jet kudlu v alpach, po meste, nalozit zenskou a baglama a projet pul sveta... uznavam, lepsi civilizovaneho.
Ja OSOBNE nechci, aby se GS vydavalo prilis do adventurna. Na to at jsou specialy. Mne staci, aby to prezilo polsky, slovensky, jihoitalsky, bosensky silnice At to zaroven drzi super v zatackach, at to ma adaptivni tlumice...
Igora prilis nechapu, s takovou vahou to nemuze mit dobry jizdni vlastnosti.
---
jinak neservisovatelny tlumice mi taky pijou kref.
Chápu že každej očekává od motorky něco jinýho a má jinou představu to je věc názoru.Jak píšeš tobě stačí aby vydrželo to co jsi popsal,ale jsou lidi co očekávají víc a nevím proč by se měli oni mylít jenom proto že tobě stačí méně.
Nicméně mě prosím nepoučuj nač je GS dobré co umí a neumí apod...prostě jen máme každej jinej názor co to má umět a vydržet.
Samozřejmě jízdní vlastnosti Igorovo GS musí bejt při tej zátěži mizerný to je jasný-ale každopádně to ta motorka vydrží
dufino napsal:
abychom se vratili k tematu tohoto vlakna...
tahle silnice je v Tajekistanu nazyvana jako Pamir highway. Je to celkem luxusni asfaltka (oproti tem co jsem si vybiral a jezdil) vedouci v nahorni plosine Pamiru ve prumerne vysce 4000m.n.m a zajimave je, ze nejsou okolo moc vysoke hory, proste rovina ale DOST vysoko
Sem tam tam potkate nejaky nakladak.
...když jsem četl zikmunda a hanzelku o jejich přejezdu saharou , o pro jistotu vypraveném doprovodném vozidle zn ford, které co 10km vařilo a jejich bezproblémovou VZDUCHEM chlazenou tatrou 87, věděl jsem, že vzduchem chlazený motory budou mou budoucí volbou, proto mám svou obstarožní 1100, prověřenou brezovarem a dalšími. Má sice dost najeto, ale dle servisní knihy se s ní chodilo jen na prohlídky a v cca 110.000 se měnila spojka!
Závada motoru Vašeho motocyklu nemůže být řešena na kulanci.
Popis a fotodokumentace byly přeposlány do BMW, dostali jsme bohužel záporný výsledek.
Z důvodu nedostatku chladící kapaliny došlo k přehřátí motoru a jeho následnému přidření.
Další postup opravy (včetně ceny) s Vámi bude řešit pan Horský.
S pozdravem
Bohuslav Címl
To je cele vyjadreni servisu po mesici.
Upravil dufino dne 23.08.2011 13:40
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
...když jsem četl zikmunda a hanzelku o jejich přejezdu saharou , o pro jistotu vypraveném doprovodném vozidle zn ford, které co 10km vařilo a jejich bezproblémovou VZDUCHEM chlazenou tatrou 87, věděl jsem, že vzduchem chlazený motory budou mou budoucí volbou, proto mám svou obstarožní 1100, prověřenou brezovarem a dalšími. Má sice dost najeto, ale dle servisní knihy se s ní chodilo jen na prohlídky a v cca 110.000 se měnila spojka!
Kamarád má to samé ze stejného důvodu!Ještě neřešil ani jednu závadu.
Několik kamarádu stejně jako já má:GS1200 od novejch motorek po jetý-každej už nějakej problém řešil....Nejvíc můžu za sebe říct na Adventuře rok 2007-ten má pořád něco a to je majitel leštič a motorka neví co je šotolina.
Závada motoru Vašeho motocyklu nemůže být řešena na kulanci.
Popis a fotodokumentace byly přeposlány do BMW, dostali jsme bohužel záporný výsledek.
Z důvodu nedostatku chladící kapaliny došlo k přehřátí motoru a jeho následnému přidření.
Další postup opravy (včetně ceny) s Vámi bude řešit pan Horský.
S pozdravem
Bohuslav Címl
To je cele vyjadreni servisu po mesici.
Ale to,ze se ta kapalina nekam ztratila asi bylo chybou v motorky.A pridrenej motor je uz jen nasledek toho problemu.Pokud by byli solidni,tak alespon uznaj,ze se na relativne zanovni motorce neco posralo,a dily by ti nechali za vyrobni cenu.Druha vec je,ze jsi nemel moznost okamzite ji dostat do servisu a opravil jsi to nejak svepomoci a ono to nevydrzelo.
Ja ale nechapu ty BMW a TT katalogy,kde jsou i 800gs nafoceny pri jizdach napric Afrikou,kolem sveta atd.Myslim,ze to zavani klamanim zakaznika.Maj rict rovnou,ze na to ta motorka neni,nebo ze sebou musis mit servisni auto s nahradnimy dily,nejlepe i motorem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!