TomasTT napsal:
Těch možností jak prodloužit kyvku je víc, všechny blbý. Strašně rád bych do toho šel, jen tak nějak nevím, jestli by se to dalo udělat tak, aby to pak nepraskalo. Dneska jsme se o tom bavili, co udělá hliník když se v takovém rozsahu zavaří, jestli to nezmění vlastnosti. Jestli by to uměli nastavit a zavařit tak, aby to bylo souosé. Prodloužení kardanu už je brnkačka ale ten odlitek je oříšek. Stačilo by 2cm a bylo by po problémech..
Jinak já jezdím vzadu Stonemaster, který je taky užší a je to OK, jen boky ráfku dostávají zabrat v kamení. Ale 120mm mi přijde fakt extrém.
Ta realna sire jednotlivejch pneu je mimochodem fat vtipna. Kdyz jsem dal vedle sebe dunlop d908rr a tu sixdaysku, tak v nich je rozdil snad 3cm a pritom jsou obe takzvane 140ky
PS: ta 908 je teda vubec pryz.... Klidne by ji mohli brandovat jako mitasku a ani mezi nima by moc nevycnivala, spis naopak. Mozna tak do 45 stupnu do pisku do maroka, jinde pochybuju, ze to muze davat smysl.
Upravil morabo dne 26.02.2014 23:41
Maiali nel Fango!
TomasTT napsal:
Těch možností jak prodloužit kyvku je víc, všechny blbý. Strašně rád bych do toho šel, jen tak nějak nevím, jestli by se to dalo udělat tak, aby to pak nepraskalo. Dneska jsme se o tom bavili, co udělá hliník když se v takovém rozsahu zavaří, jestli to nezmění vlastnosti. Jestli by to uměli nastavit a zavařit tak, aby to bylo souosé. Prodloužení kardanu už je brnkačka ale ten odlitek je oříšek. Stačilo by 2cm a bylo by po problémech..
Jinak já jezdím vzadu Stonemaster, který je taky užší a je to OK, jen boky ráfku dostávají zabrat v kamení. Ale 120mm mi přijde fakt extrém.
Ta realna sire jednotlivejch pneu je mimochodem fat vtipna. Kdyz jsem dal vedle sebe dunlop d908rr a tu sixdaysku, tak v nich je rozdil snad 3cm a pritom jsou obe takzvane 140ky
PS: ta 908 je teda vubec pryz.... Klidne by ji mohli brandovat jako mitasku a ani mezi nima by moc nevycnivala, spis naopak. Mozna tak do 45 stupnu do pisku do maroka, jinde pochybuju, ze to muze davat smysl.
S tou šířkou je to normální a ne jen u Mitasu, konečně jsi se přesvědčil :-)
Upravil joe dne 27.02.2014 07:02
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
TomasTT napsal:
Čízák právě zapojuje IMO a přišel čas rozhodnout to absolutně nejdůležitější na celé stavbě - modrá+černá nebo jen černá?
mooc pekny!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomášTT: ...moc pěkná stavba, ale jen letmo jsem Tome zaznamenal, to prodloužení kyvky.....řeknu to asi tak, pokud by ta motorka byla pro sebevraha nebo hadrového panáka tak klidně, ale něco svařit je jedna věc, ale druhá je, aby to po sváření mělo požadovanou resp. očekávanou životnost....
....jelikož trošinku do sváření dělám tak bych toto jednoznačně zavrhnul....jedná se přeci jen o dost exponovanou součást motorky a není to prdel....technologická náročnost je více než vysoká a nedokáže to jen někdo, respektive pochybuju, že bys někoho našel....
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
mencas napsal:
TomášTT: ...moc pěkná stavba, ale jen letmo jsem Tome zaznamenal, to prodloužení kyvky.....řeknu to asi tak, pokud by ta motorka byla pro sebevraha nebo hadrového panáka tak klidně, ale něco svařit je jedna věc, ale druhá je, aby to po sváření mělo požadovanou resp. očekávanou životnost....
....jelikož trošinku do sváření dělám tak bych toto jednoznačně zavrhnul....jedná se přeci jen o dost exponovanou součást motorky a není to prdel....technologická náročnost je více než vysoká a nedokáže to jen někdo, respektive pochybuju, že bys někoho našel....
Právě o tom jsme se bavili, jestli by tam šlo prostrčit ještě trubku, která by se zavařila a nechat vysoustružit ten mezikus který by po odsunutí těch částí kyvky doplnil ty chybějící 2cm a přes to další výztuhu nebo jestli by to vůbec šlo. Ono tam není kde jinde co prodloužit. Vzadu je to ještě složitější kvůli těm vidličkám uvnitř, kyvka je složitý odlitek a nikde jinde už to prodloužit nejde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
...jak bych ti to stručně a jednoduše vysvětlil......když něco svaříš tak se ti projeví dva negativní důsledky tavného svařování 1.tepelná deformace svařence (ať už větší nebo menší, ale je tam) a 2. změna mech. vlastností materiálu v okolí svaru (TOO), kterou dostaneš na mech. vlastnosti základního materiálu pouze tepelným zpracováním (žíhání atd.).......nehledě na to, že nevíš co je to přesně za druh (chem.složení Al) odlitku kyvky pro volbu přídavného materiálu pro svařování atd.
...to už bych raději volil variantu nového prodlouženého odlitku kyvky nebo novou kyvku celou jako svařenec, ale kombinace svařence s odlitkem-příliš vysoké rizika a o důvod navíc pro neklidný spánek přecijen se nejedná o držák na přídavné světlo.....
TomasTT napsal:
mencas napsal:
TomášTT: ...moc pěkná stavba, ale jen letmo jsem Tome zaznamenal, to prodloužení kyvky.....řeknu to asi tak, pokud by ta motorka byla pro sebevraha nebo hadrového panáka tak klidně, ale něco svařit je jedna věc, ale druhá je, aby to po sváření mělo požadovanou resp. očekávanou životnost....
....jelikož trošinku do sváření dělám tak bych toto jednoznačně zavrhnul....jedná se přeci jen o dost exponovanou součást motorky a není to prdel....technologická náročnost je více než vysoká a nedokáže to jen někdo, respektive pochybuju, že bys někoho našel....
Právě o tom jsme se bavili, jestli by tam šlo prostrčit ještě trubku, která by se zavařila a nechat vysoustružit ten mezikus který by po odsunutí těch částí kyvky doplnil ty chybějící 2cm a přes to další výztuhu nebo jestli by to vůbec šlo. Ono tam není kde jinde co prodloužit. Vzadu je to ještě složitější kvůli těm vidličkám uvnitř, kyvka je složitý odlitek a nikde jinde už to prodloužit nejde.
To nás taky napadlo, nechat vyrobit celou tu kyvku novou - třeba prostě hranatější tvary ale prodlouženou... *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
to mi připadne jako rozumné a jediné rozumné východisko....teď už jen zvolit variantu a HLAVŇĚ někoho kdo to umí a má s takovými věcmi zkušenost....je potřeba nějaký konstrukční návrh, volba materiálu a pak i výroba....."když to znáš tak je to brnkačka..."
TomasTT napsal:
To nás taky napadlo, nechat vyrobit celou tu kyvku novou - třeba prostě hranatější tvary ale prodlouženou...