Tak jsem se jeste porad nevzdal, poradne dobil baterku a zkousel jsem jeste startovat. Je to ale cim dal horsi. Dokonce i zvuky, co jsou semtam slyset z motorovyho prostoru jsou dost divny a to jak pri startovani, tak i zhasnuti motoru. I predtim to bylo hlucnejsi, ale rozhodne ne tolik. Nekolikrat se pri startu starter natvrdo zahryznul a vsechno osvetleni zhaslo Nasel jsem na internetu plno for, kde meli borci stejny priznaky a mela to na svedomi volnobezka. Je to mozny, ze je za tim vsim zpropadena volnobezka? Vysvetlovalo by to i ty problemy s otackama a skubanim kvuli sponam dole na snimaci...
Upravil motylu dne 30.10.2012 12:33
motylu napsal:
Nedavno jsem mel moznost videt rozdelanej obtokovej ventil. Ten kuzel je soucasti hridele, kterej ma na druhym konci zavit a je zasroubovanej do nejakyho plastu uvnitr toho ventilu. Kolem toho je pruzina a pruzina je zakryta plastovym valeckem.
Jestli to je u toho ventilu na Corsu stejny, tak by to prehozeni kuzele bylo otazka chvilky...
Já ho koupil od Praskina,myslim,že ještě náký má..
Byl vyndanej z mašiny a byl za dobrej peníz..
motylu napsal:
Tak jsem se jeste porad nevzdal, poradne dobil baterku a zkousel jsem jeste startovat. Je to ale cim dal horsi. Dokonce i zvuky, co jsou semtam slyset z motorovyho prostoru jsou dost divny a to jak pri startovani, tak i zhasnuti motoru. I predtim to bylo hlucnejsi, ale rozhodne ne tolik. Nekolikrat se pri startu starter natvrdo zahryznul a vsechno osvetleni zhaslo Nasel jsem na internetu plno for, kde meli borci stejny priznaky a mela to na svedomi volnobezka. Je to mozny, ze je za tim vsim zpropadena volnobezka? Vysvetlovalo by to i ty problemy s otackama a skubanim kvuli sponam dole na snimaci...
Netrápil bych to a radši kouknul na tu volnoběžku. Něž rozmastíš plochy na ozubeným kole a vnějším pouzdru volnoběžky.
Kdybys potřeboval mužem to vyměnit. Stahovák mám. Ale jestli jsi trochu zručný tak to zvládneš i sám. Hlavně pořádně odmastit a zalepit šrouby předepsaným lepidle a dotáhnout předepsaným momentem.
servisak, vondri: Diky moc kluci. Co nejdriv to rozdelam (pravdepodobne ve ctvrtek) a kdyztak dam vedet. Jen tak pro info, na kolik vyjdou ty jednotlivy casti? Abych vedel, jak moc bohatyho Jeziska budu mit:-D
Tak v týdnu už snad budu mít v ruce stahovák, takže se do toho pustím. Chtěl bych se zeptat, na co si mám dát pozor, nebo třeba nějaký fígle a špeky co mě čekají při sundávání rotoru alternátoru. V servisním manuálu je to sice celkem dobře popsaný, ale nikdy v takovejch chytrej knížkách není úplně všechno a pár drobností tam chybí
Jo jinak předpokládám, že zablokování pístu v horní úvrati je důležitá věc, která předejde hodně problémům, je to tak? S tím souvisí moje druhá otázka: Jak dlouhý je třeba udělat zajišťovací šroub a dá se nějak jednoduše (třeba přes otvor na svíčku) určit správná poloha pístu pro aretaci? A nemusím mít strach, že při povolování zajišťovacího šroubu rotoru se třeba špička aretačního šroubu nezlomí a pak to bude všechno v prčicích?
Zrovna 2x nevím na co se ptáš, ale když jsme to dělali se Servisákem, tak jsme to jen sundali a jen nandali, nic nenastavovali. Jediný co bylo problémem je utáhnout to na moment.
Prosimte rotor je na klinku tudiz ma danou polohu takze pistu je fuk kde je.. a pokud chces zajistit kliku tak dole zespod je otvor se zavitem M8 nabrus si sroub do spicky nastav podle manualu motor a kdyz posvitis baterkou do te diry je tam probrousena jakoby ryska a dote kdyz to s citem nasroubujes mas nastaveno
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Mno mozna vypadam jak bl**c, ale radsi jsem se zeptal, protoze tady to resi: http://faq.f650.c...tchFAQ.htm. Nerad bych slapnul z blata do louze Ale pokud ma rotor svou pevne danou polohu, tak je to asi zbytecny. Pri tom povolovani silne utazeny matice bych se totiz bal pripadnyho poskozeni kliky zajistovacim sroubem. Kazdopadne diky. Jen doufam, ze kolo bude v cajku, nechce se mne do toho zrovna cpat moc penez pred Vanocema...
Upravil motylu dne 12.11.2012 09:47
Prosímtě matice se nechá povolit vzduchovou pistolí a při sundavání rotoru se neboj na stahovák bouchnout kladivem aby to odskočilo z kuželu jinak to nestahneš....
Jinak pokud bys potřeboval novou volnoběžku mám ji tady
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Prosímtě matice se nechá povolit vzduchovou pistolí a při sundavání rotoru se neboj na stahovák bouchnout kladivem aby to odskočilo z kuželu jinak to nestahneš....
Jinak pokud bys potřeboval novou volnoběžku mám ji tady
Ahoj, prosím Vás, je ten odpojený konektor na fotce od snímače otáček? naměřil jsem 252 Ohm to je asi špatně že? Ježek tady psal, že má mít mezi 120-210 Ohm
DAGR přiložený následující obrázek:
D-A-G-R napsal:
ještě jedna ot. jde nějak poznat, když budu mít sundaný ten dekl motoru, jestli je volnoběžka na výměnu, nebo jí musím sundat a rozdělat?
jde.. budou na ní kovove špony a bordel. odjinud než z volnoběžky to není
... servis a diagnostika BMW Motorrad
talže když budou ty špony na tom snímači, jak je to popsané tady ve vlákně, tak je to špatně, a co ten konektor je to ten správný a ty hodnota co jsem naměřil je asi špatná že?
Konektor je správný a tebou naměřená hodnota taky - má být 190 - 300 Ohmů (hodnota z orig. dílenského manuálu BMW). Některé manuály udávají hodnotu 190 až 360 Ohmů.
Upravil Tonda dne 08.03.2013 23:13
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Proč se tady tedy psalo 120-210 Ohmů?, ale stejně se na to asi podívám, abych měl klid, a potom, když nic nenajdu vyzkouším ještě pár rad tady z fora zatím díky
Upravil DAGR dne 09.03.2013 08:10