jo tak to me zajima taky ? sem to uz studoval a u nekterych tlumicu je psany prave i omezeni nosnosti
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ja som dával japonské ložiská KOYO. Sú drahé jak šlak. Ale ked som ich už do nejakej motorky dal, tak som už nemenil. Skorej som ju predal akoby odišli.
Tak prvá otázka dĺžka: to skresľuje len fotka, dĺžkovo sú úplne rovnaké merali sme. Druhá otázka nosnosť: tlmič ja presne skladaný vo fabrike podla mojich zadaných parametrov. Zadáva sa špecifikácia v akom režime moto jazdí najčastejšie, konkrétne u mňa: váha motorky, moja váha + váha spolujazdca a nakoniec váha batožiny.
Priemer pružiny odmerám.
Teď jsem dělal přední ložiska, byly tam ZKL a motorka tady není dlouho. Takže bych řekl že moc nevydržela. Teda jedno, pravé. A myslím že hlavní problém bude voda. A to i přes to že tam někdo nacpal kupu vazelíny. Problém je v drážkách od gufer. V kole byla oxidace a vlhkost. Asi by to chtělo vyměnit i (aspoň) ten hliníkový doraz z leva.
schrek napsal:
1. sundat kola pokud nemas zvedak nejprve udelat zdani a pak presni.
2. pred demontazi rozhodne nahrej kola at to povoli , jelikoz ty loziska sou tam dost na fest at ti nerupne stred kola , hlavne to predni ma tost tenkej matros
3. loziska dej do mrazaku tak na par hodin a pred montazi nahrej stred kola pak to lozisko tam krasne zapadne
A pamatuješ si teda co jsi kupoval za ložiska a za gufera ? Já vyměním radši vše. 2x přední kolo a 2x zadní. Jak už víš tak se mi po Radarce vysypalo zadní a musím vyměnit i střed, protože je na sračky.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
jjj ja ti to rikal ze je nakonec koupis, podobne neli stejne vlastnosti jak hyperpro za cenu rozhodne lepsi
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Pokud jezdis velice casto teren a najedes vice km za rok proc ne je to znat ale beznymu uzivateli staci progres pruziny jelikoz je to vetsi investice a treba na mych 10tis rocne staci progres
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Bitubo je rozhodne dobra volba.
Ani progresky to o tolik nezlepsi.tohle je hodne znat.
Rikam ze je to stredni třída.
Upravil dufino dne 15.11.2013 11:36
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
a dopredu Ohlins TTX, nebo jak se tomu nadava.
Upravil hicks dne 15.11.2013 10:28
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jasne. Napr predni vydle:
STRED - bitubo cartridge za 12tis
HIEND - Ohlins za 35tis
Upravil dufino dne 15.11.2013 11:36
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
ohlins..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tractive resp. Touratech Suspension má dozadu čtyři verze - L1, L2, L2e, HighEnd a Extreme. L2 a L2e se liší jen tím, že předpětí se nenastavuje otáčením kolečka ale mačkáním tlačítka na elektrickém ovladači. Proto to považuju ze stejnou verzi.
Dopředu budeme v sezóně 2014 nabízet nové plně stavitelné cartridge v cenové kategorii cca 1200EUR. A taky aktivní podvozek ACE (stejně jako dozadu).
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tractive resp. Touratech Suspension má dozadu čtyři verze - L1, L2, L2e, HighEnd a Extreme. L2 a L2e se liší jen tím, že předpětí se nenastavuje otáčením kolečka ale mačkáním tlačítka na elektrickém ovladači. Proto to považuju ze stejnou verzi.
Dopředu budeme v sezóně 2014 nabízet nové plně stavitelné cartridge v cenové kategorii cca 1200EUR. A taky aktivní podvozek ACE (stejně jako dozadu).
ACE na osmikile bude megamasakr.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2