Koupil si velký deštník, ten klasický velký pánský anglický deštník, který se ale neskládá a používá při se chůzi, pokud neprší, jako vycházková hůl. Prostě ten velký pro aristokrata z přelomu století. Teď Thanasi, když cesta začíná, máme před sebou ješte tolik kilometrů a ty se budeš celou cestu zabývat uložením a uchycením deštníku? Ale Thanasis to měl jako jednoduchou záležitost. Prostě to dal podél tašky na postranní, umístěné nad postranním hliníkáčem. Sice trochu přečuhoval vzadu, ale ne natolik, aby připomínal náklaďák s dlouhými prkny a červeným bezpečnostním praporkem na konci.... Každopádně to byla srandovní důkaz a rázná odpověď všem pochubujícím, kteří se ptaji
„A proč zrovna GS?“
„Protože se naloží jak žádná jiná motorka, jede se v komfortu a můžeš s sebou mít i menší lyže nebo alespoň velký deštník!“
Doc přiložený následující obrázek:
[186.54Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[139.28Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Opouštíme Wimbledon a vjíždíme do jižních předměstí. Shodou okolností přes Sutton. To mi vyloudilo úsměv na tváři, protože jsem si kdysi náhodně vybral tento fotbalový tým šesté ligy, když jsem hrál fooball manager a „dotáhl“ ho přes všechny postupy, každý rok jeden a zvětšoval stadion a zvětšoval budget a nakonec později i několikrát vyhrál Champions League. Ne, nemohu konkurovat Ježkovi nebo Brucknerovi ba ani Rehnhagelovi. Když jsem prohrál zápas, který jsem potřeboval, prostě jsem hru vypnul a začal s posledního uloženého archívu odznova, než jsem našel jinou sestavu, taktiku (nebo taky štěstí) a vyhrál.
Doc přiložený následující obrázek:
[190.92Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale místo aby mne Sutton přivítal s ovacemi jako hrdinu, přivítal mne kontrolními kamerami rychlostí. Naštěstí je měl všechny Thanasis zanešeny ve svém Garminu a tak šel dopředu a korigovali jsme rychlost podle GPS upozornění o kamerách. Ale to už jsme stejně nemohli jet o mnoho rychleji, než byla omezená rychlost, protože cesty dosud docela úzké a provoz hustý. Navíc jsme si netroufali jen tak lehce předjíždět, ještě jsme si nezvykli na řízení vlevo a byli trochu nesví. Já naposled řídil vlevo na Kypru asi pět let zpět, ale to byl osobák na jeden den. A předtím jeden víkend na Maltě a mezitím týden jeden džípa v Asii, ale to je už deset let.
Doc přiložený následující obrázek:
[175.82Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[179.22Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[165.98Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
V této rychlosti jsem se aspoň nebál rychlého zahřátí gumy, která opět pomalu měkla. Nacházíme hotel a v velkým povděkem kvitujeme, že přesně naproti přes ulici je benzinka. Teď se sice zavřená, je neděle odpoledne, ale zitra je pracovní den a jistě nahustíme.
Doc přiložený následující obrázek:
[125.02Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[134.59Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[138.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[146.76Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[142.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[158.96Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[159.06Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[176.09Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[173.4Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
A také je potřeba najít opravnu, takhle to prostě nejde. V recepci byli velice ochotní a než jsme se vypakovali a osprchi a převlekli, měli jsme z printeru papír na dvě opravny motorek v okolí, spolu s adresou, telefony a vytištěnou mapkou z google maps. Odcházíme k autobusu, protože zastávka byla hned vedle hotelu a je to jednodušší, než jezdit na podhuštěné pneumatice. Navíc, já nikdy nejel dvoupatrovým autobusem, abych si vychutnal jízdu „s patra“ a nadýchal co nejvíce atmosféru Londýnu. Bydleli jsme sice hodně v centru Londýna, ale na pěšky z hotelu to nebylo.
Doc přiložený následující obrázek:
[167.11Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[161.76Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.99Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[170.13Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[171.84Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic