Cycli napsal:
Je to už tam je dlouho. Tak dlouho dráždíš Mitasku, až se špunt utrhne. Ale mě se to nikdy nestalo a lidem co znám taky. Že by to bylo stylem jízdy????
Mě se špunt neutrh,ale začala mi praskat mezi figurama (špuntama). A tak jsem je vyměnil za Continentaly a teď mám Metzelery. Naprostá spokojenost a s Mitaskama se to rozhodně srovnávat nedá. Je to prostě jiná kategorie. Ale i finančně. Hold za kvalitu se musí zaplatit. I když Michelin Anakee nestojí za ty peníze...
Je to věc názoru a každýmu vyhovuje něco jiného. Taky záleží na tom kolik máš financí a na jakej účel gumu potřebuješ.
Já letos na dovolenou obul Metzeler Torance a bez jediného problému (defekt,nebo uklouznutí) jsem najel 9500km 98% po silnici a s plnou zátěží. A ještě zbyl vzorek. Sice stála sada 5500,-kč,ale už jiný nechci.
Upravil BIGR dne 10.01.2008 19:42
dopr..e a u nas porad jeste nejsou diky te zmene zastoupeni v GR, doprdele!!!!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ne Dekuji, mam jeste na Karoo T na dalsich alespon 5.000
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Hovez> Tebe jsem se ptal taky Chtel bych E07 ale bez duse, ovšem mám z toho obavy, ale prece jen je pohodlnejsi zapichnout knot do bezdušové gumy, nez sundavat kolo a menit pom. montpak, ktery ani nemam a menit dusi. Mam v sobe duševní :-D boj jestli dat E07 bez duše nebo s duší a jak se s tím poprat kdybych to píchnul.
Jinak jsem se díval na přední E08 a ta nevypadá tak zle jako zadní tak zvažuji kombinaci... napředek E08 bez dušovou a na zadek E07 s duší
božhe to je dylema.... piště svoje názory, sám se asi nerozhodnu
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
věř Cyclimu Mitas E-07 velice dobrá volba ! Jel jsem loni do Turecka s HP2 na E-07 a jsem nadšen !!! Zadní má na pohled cca dvakrát víc vzorku než E-08 , v Mitasu v Praze tvrděj že E-07 jsou nejlepčí gumy co kdy Mitas udělal a E-08 zas asi nejhorší .Něco na tom asi bude ... Montpáky můžeš koupit tady - http://www.motoes...a6b86fa03e
Upravil cizak dne 15.01.2008 01:09
O kvalitách gum MITAS tady toho je dost k tomu se vracet nebude, ale já osobně jezdim 09 s dušema a Ultrasealem. Jak tady taky někde píšu tak jsem vytáhl jednou hřebik a asi 3 měsíce jezdil a pak teprv jsem to spravoval. Bez problémů. Za další můj kamarád jezdí 07 bez duší už asi dva roky a byli jsme spolu na Krymu a v Rumunsku a snad je ani nikdy nefoukal. Další kamarád jezdí jen 09 na 1100gs už tak 130 000km bez duší a taky pohoda. Tenkrát když jsem dával duše, tak jsem tyto věci nevěděl. Dnes bych už duše nedával, ale dojezdím je. Dej 07 nebo 09 bez duší a nic nekombinuj. Na 08 se vysloveně vyser, stojej za hovno. Na mokru smekaj ( 07 a 09 ne - mám na nich najeto 60 000km, tak jsem je snad trochu vyzkoušel - jsem zvědav kdo zas bude oponovat ) Přitom mají všechny tři druhy stejnou směs gumy. Samozřejmě nemám nic proti TKC a jiným gumám, ale nikdy jsem je nejezdil protože jsem nepocitoval potřebu. Srovnání adheze je ve "vlákně" (sorry Docu ) Adheze špuntových pneumatik. Navíc v Mitasu se vyrábí i pneumatiky Michelin, takže to asi není tak špatná firma. Tot asi vše. Doufám, že jsem ti pomohl.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Takže kufry bez homologace,gumy který tam nepatřijou,kritky,světýlka...Potkat vás nasranej policajt tak to bude mazec Netvrdím že su swatej ale aspoň ty gumy mám správný.
Kupredu spatki ni krok...
Jen tak pro info. By mne teda zajímalo jak ten policajt zjistí, že tam ty gumy nemaj bejt? Nijak! V malém tp rozměr není.
Jinak mitas super nemůžu si na ně stěžovat na transalpu najezdili kolem 20 tis. km a pak jsem ho prodal a jestě tak 10 najezdí (E07) Chci si je dát i na gs tak uvidime. Jinak po konzultaci přímo u prodejce mitasu mi bylo řečeno, že 140/80(mitas) je to samé jako 150/70, že prý jde o vnitřní objem. to co není naboku je na výšce. Mělo by to být schodné. Prý jde o to co ta pneu nese ale v tomto případě by to mělo být totožné. Tak nevím. U gs bude spíš asi rozhodující rychlostní index, ale 180 je dostačujicí i pro mitas na gs, podle mne.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Jamesgsf napsal:
Jen tak pro info. By mne teda zajímalo jak ten policajt zjistí, že tam ty gumy nemaj bejt? Nijak! V malém tp rozměr není.
Jinak mitas super nemůžu si na ně stěžovat na transalpu najezdili kolem 20 tis. km a pak jsem ho prodal a jestě tak 10 najezdí (E07) Chci si je dát i na gs tak uvidime. Jinak po konzultaci přímo u prodejce mitasu mi bylo řečeno, že 140/80(mitas) je to samé jako 150/70, že prý jde o vnitřní objem. to co není naboku je na výšce. Mělo by to být schodné. Prý jde o to co ta pneu nese ale v tomto případě by to mělo být totožné. Tak nevím. U gs bude spíš asi rozhodující rychlostní index, ale 180 je dostačujicí i pro mitas na gs, podle mne.
Zjistí to až na technické kontrole a nebo jestli narazíš na "motokomando". To už nejsou obyčejný dopraváci,ale profíci,co se v tom fakt vyznaj. Kámoše sestřelila baba ve stodvacítce z vedlejší a přijeli tyhle specialisti. Hned šli po stavu a rozměru gum,stavu řetězu,zařazeném kvaltu. Vůbec je nezajímalo kdo byl na hlavní. To bylo až na druhém místě.
A co se týká toho jestli 150/70,nebo 140/80. Jsou to záměnné rozměry (150 je v milimetrech a 70 je v procentech ze šířky)takže obvod kola vychází nastejno.
Ale pozor dej nejen na rychlostní index,ale taky na zátěžovej index. Tady bývá s Mitaskama problém. BMW je dost těžká motorka a s kuframa je to ještě horší. Pak se stane to,že začnou praskat a vylamovat se vzorek.