budu držet palce aby něco vydržel, ty podmínky co tam panují snad ještě žádný převinutý stator nezvládl.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ahoj, když se kuchá ten alternátor, je potřeba vylejt olej z motorky?
Sorry, že se ptám tak blbě, ale nikdy jsem to ndedělal, tak nevím.
Motorka mi nedobíjí, čili se na to hodlám podívat, jak je na tom ten stator.
Co jsem tak pročítal, převíjení moc nedoporučují... čili možná je lepší pořídit zcela nový stator: viz třeba zde...
http://www.demoto.cz/BMW-F-800-GS-2008-2015-stator-alternatoru-d33563.htm
Dík za odpověďi!
Nemusíš dokonce ani pokládat na bok (pokud tam nemáš přehršle oleje -já dávám po vrch měrky (i o fous víc) Dáš na hlavní stojan , max jej podložíš na pravé straně prkýnkem a můžeš se kochat demontáží
diaboluss napsal:
Ahoj, když se kuchá ten alternátor, je potřeba vylejt olej z motorky?
Sorry, že se ptám tak blbě, ale nikdy jsem to ndedělal, tak nevím.
Motorka mi nedobíjí, čili se na to hodlám podívat, jak je na tom ten stator.
Co jsem tak pročítal, převíjení moc nedoporučují... čili možná je lepší pořídit zcela nový stator: viz třeba zde...
http://www.demoto.cz/BMW-F-800-GS-2008-2015-stator-alternatoru-d33563.htm
Dík za odpověďi!
Stator od elektrosportu jsem měl - a už je převinutej
Zdravím, tak to tady zase oživime... Včera jsem podle voltmetru co mam u budíků zjisitl problémy s dobíjením.. Po nastartování to drží hodnoty pod 13v a nahoru to neleze.. Až po přidání plynu to hodně pomalu leze nahoru (opravdu pomalu)... Pár "zavrkani" plynem a na volnoběhu skákají hodnoty 14.2-13.4.. Po zapnutí dálkových světel se skoky zmenší,ale posunou se na hodnoty 12.8-13.2
Odhaduji dobře že se jedná o počátek konce altiku?
Nechat někde převinout stator (a kde?) nebo koupit nový? (a kde?)
Mrknul jsem reálně na stator a pěkně spalenej.. Předcházelo tomu měření proti kostre a odpor nulový - propalene
Sehnal jsem jiný stator na tipmoto.. Použitý díl, ale podle vzhledu nějaký repas nebo něco tak.. Ok cena 1200 a podle prodejce funkční díl bez problémů..
Přišel stator a podle pohledu naprosto stejný jako ten můj jen místo konektoru jen "kolíky" - ok nevadí podařilo se napojit
Po nastartování hned 14.5 a radost jak blázen!!
Jenze jsem ujel cca 20km a bylo hotovo.. Teď už mám zase jen 12.5V a měření proti kostře zase ukazuje "prošlehnute"
Může mi to něco odrovnavat? Nebo to byl nějaký šmejd před smrtí?
Tak nejspíše prozatím vyřešeno.. Jeden drátek vedoucí na vinutí statoru byl kousek vedle a při prisroubovani se lehce přimačkl.. Závadu jsem odstranil, lehce zalakoval a už zase funguje