schrek napsal:
Nema prave kontrolka porad svitit kdyz je to vypnute.
Ano, kontrolka na 1150 v případě vypnutí ABS svítí
Sorry kluci upravuji, dneska jsem to zkoušel, mám malé GS F650 a kontrolka i při přidržení zhasne takže to pořád funguje, zkoušel jsem to na štěrku a pořád maká ABS neni v tom nějakej fígl nebo je to nějak blokovaný? To by tam ale nebyl ten vypínač co? Mám ji jenom chvilku tak s ní nemám zase tak velký zkušenosti, Díky kluci
u 650gs zmáčknout -3vteřiny držet až začne blikat a pak pustit.Pak už to bude jen blikat a abs je deaktivováno.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Při vypnutém zapalování zmáčknout ABS a držet, Při stálém držení ABS zapnout zapalování. ABS zabliká a je po pár vteřinách vypnuté a kontrolka svítí, pustit tlačítko ABS. - u 650 GS 00´
jetam napsal:
předek sem dal na 2,3 a zadek 2,5
musím ty gumy trosku oject do zatáček to padá až moc
nie nie, nepada treba ich tasat pod plynom fajnovo v zatacke. Ja som si to tiez myslel, ale bolo to len v hlave. Normalne mam teraz pocit, cim je chladnejsie, tym lepsie drzia, teda mam taky pocit. Ked bolo teplo, tak sa guma moc hriala a akosi smykala, ale len pocitovo. Mesiac som si zvykal, ale teraz jazdim ako na tourance metzeler co som mal. Aj na mokrom su fajn. Akurat pri vyjazde z krizovatky ked riadne pridam, tak trochu smykne. Chcem este vyskusat E07, ale ostanem asi pri E10. Kolko vydrzia je mi jedno, hlavne ze funguju aj na ceste a off. Po vyvazeni kolies je jazda do 150 fajn, potom sa to tiez da do pohody, ale to uz na brzdenie na stuploch nie je. ABS je citlive na nich, uz ho nechavam vypnute. Len na mokrom si pustam ABS, tam sa mi horsie brzdi na E10
Ahoj copo mám takový dotaz, už to tu bylo někde ve fóru ale nemůžu to najít. Mám taky moto s ABS a nedaří se mi nějak vypnout a chtěl bych taky E10 Mitas na svoje GS. Mám tam Michelinky ale jen na silnici a minule jsem jel lehký off a hrůza smýká se to jak sviňa. Jak to na své motorce vypínáš. Já jsem ten spínač podržel a nic kontrolka pořád svítí. Nebo je v tom nějaký fígl? Díky za radu
stlacim tlacidlo ABS drzim stlacene, otocim klucik, nastartujem motorku a pustim tlacidlo abs. ABS je potom vypnute, blikaju kontrolky. Ked chem pustit nazad, vypnem motorku klucom a nastartujem. Idem si to urobit teraz podla navodu ktory tu je na fore "Modifikace ABS"
kontrolky pri vypnutom blikaju, ked stlacim abs pri blikajucich kontrolkach tak prestanu blikat, len svieti tusim spodna. Po asi XX minutach zacnu blikat znova kvoly upozorneniu, ze je ABS nefunkcne
Upravil copo dne 05.01.2014 23:29
Vím že to sem nepatří kluci ale slíbil jsem že se ozvu a to ABS mi vypnout nejde protože mám utržený kablík vypadá to na kostru takže lehká oprava :-) Zítra to vyzkouším znova dneska jsem to nově sletoval. Zdar
Definitivně potvrzeno příští týden jedu pro první Mitas Sport Force v rozměru 120 a 180. Jsem zvědav jaké výše bude nákup.
Upravil joe dne 17.01.2014 06:47
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Testoval jsem MC 60. Dobrá guma s přihlédnutím k přilnavosti na mokru o suchu ani nemluvě. Upozorňuji, že to není pneumatika na žádné kravení. Při hrubějším zacházení leze rychle dolů. Srovnatelná s TKC jak cenou, tak kvalitou. Jinak už to není Sava, ale Mitas :-)
MC 32 pouze v rozměru 130/70/17 a 100/80/17 je to pneu určená pro silniční motocykly. Dělá se v provedení bez lamel a M+S s lamelami
MC 30 pneu pro cestovní endura v rozměru 100/90/19, 90/90/21, 120/90/17 a 130/80/17
MC 23 Rockrider rozměry 80/90/21,90/90/21, 110/80/18, 120/90/18 a 140/80/18
MC 60 GETaWAY v rozměrech na velká endura 110/80/19 a 150/70/17
Všechny uvedené pneu včetně Mitas SportForce pro vaše kamarády na zmrzlinách budou postupně v mojí nabídce za velice zajímavé ceny.
Upravil joe dne 20.01.2014 20:43
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Sice ne na enduro, ale přesto: sada radiálních Mitas Sport Force 180/55ZR17 a 120/70/ZR17 za krásných 4205,-
Upravil joe dne 27.01.2014 16:27
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží