Po 5 tisících hotová, ale jinak dobrá guma. Ale nechápu ty nájezdy co tu na fóru píšou lidi žádná guma mi nevydrží víc jak 7000. Asi jezdím trochu rychleji.
cer napsal:
Po 5 tisících hotová, ale jinak dobrá guma. Ale nechápu ty nájezdy co tu na fóru píšou lidi žádná guma mi nevydrží víc jak 7000. Asi jezdím trochu rychleji.
Tak tohle je velmi plodná debata. Sleduji to, protože budu taky za chvíli přezouvat... ale jsem z vás úplně minimálně rozpolcený. Jedni tohle, druzí tamto. Jsem spíš on než off - takže doporučení? Děkuji.
BMW R1200GS (2004)
To nevyresis tady, kazdej je zamerenej jinak. Proste nazuj tu, ktera ti pocitove sedi a jed... Pristi sezonu budes vedet.
Pink Floyd - Coming Back To Life
Tak jen pro zacatek takova poznamka k moderatorum, pokud tu jeste neco takoveho alespon v naznacich existuje, nebo proste ke komukoliv, kdo na to ma prava, jestli by nestalo za tohle vlakno rozdelit, jde o dost ruzny druhy obuti...
-------
A ted k veci. Maje na HP2 i druhou sadu kol - 21/18 excel, obutou do Metz Six days (tedy ostryho terenniho obuti) - jsem si rekl, ze to teda risknu a Karoo 3 hodim na origo bezdusovy rafky. At vim ktera bije opravdu na vlastni kuzi.
Tak rekneme si rovnou, ze na origo Karoocka to co do terennich schopnosti nema ani s mirnym odstupem, takze ukonceni jejich vyroby je definitivne potvrzenou vystavni chybou a zradou Metzeleru na lidech, co to na tech mastodontech mysleli s terenem trochu vazne a musej mit vzadu 17ku.
ALE v primym smeru to tak spatny neni. Dokonce se vlastne trakce da pri akceleraci i brzdeni srovnavat. Rovne, podotykam. Do boku to tolik nedrzi (zadni). Ale to byla velka sila puvodniho modelu, treba s nejterennejsi Mitaskou E09 se to srovnavat da, s TKC v pohode, Dunlop D908rr to strci do kapsy. A tedy na blbnuti a otocky kolem nohy je to docela sranda, blby to bude do traverzu na opravdu rychly prujezdy zatackama. Coz zase cestovatele uplne neresi. Navic s hlubokum bahnem si poradi srdnate a docela pekne se i CISTI, i predek! Predek je jinak vubec spickovej!
Dulezitej v cely koncepci bude taky najezd, na ten jsem fakt zvedavej. Setrit je nebudu.
Zatim po tech pak kilometrech nevim co mokro, ale pri pohledu do predpovedi na to asi prijdu dost rychle. Zatim asfalt jen za sucha A TEDA, jede to jak Tourancka, klobouk dolu! Uz jen proto ta guma smysl ma. A nevim, co tu kdo mate s tim hlukem. Bud jsem definitivne ohluchl, nebo holt srovnavam s jeste vetsima hucakama, ale ja proste nic neslysim
V offiku je trosku specificka, ale urcite vyborna. V urovni spuntovejch gum, vysoko nad kockopsama jako k60scout atd. Jde o to, ze moje referencni klasicky Karoocko bylo jinde a vychazim z porovnani s nim. S ostatnima dostupnejma spuntama v nasem rozmeru se to muze merit naprosto sebevedome a vzhledem ke skvelejm vykonum na silnici to vlastne bude takva idealni GS guma. Nostalgii to nezmirni, ale svoje misto na slunci ma a dokonce v prvnich radach. Co v prvnich radach, vlastne, za mne je to nej velkoendurovej spunt, co je dneska v nabidce
Nakonec musim ten Metzelerackej management vlastne i trochu pochopit, ona to skutecne bude pro naprosto drtivou vetsinu uzivatelu vlastne lepsi guma. A rikam to nerad, ale pro mne na bezny jezdeni vlastne mozna taky, pokud se i potvrdi predpoklady a vydrzi. Na opravdovej teren mam ted Sixdaysky a to je jinej vesmir i proti starejm Karoockam, jenze na to si holt vy bydete muset taky sehnat motorku co obuje 18ku .
PS: pro objektivitu vychazim z hodnoceni K3 v rozmerech 90/90-21 a 140/80-17, ale dle vizaze vzorku i v klasickym gs rozmeru bych tipl, ze se bude hodnoceni shodovat na 90 a vic %
Upravil morabo dne 16.03.2014 01:21
Maiali nel Fango!
Hmm, má síce objednané TKC 80 ale najbližšie asi vyskúšam tie Karoo 3
Len tak na okraj TKC po 14 000 km v tom Albánsko, RO, UA, maximálka 170 km
glock7 přiložený následující obrázek:
to Morabo: absolutní souhlas
Jen bacha na zásadní změnu tvrdosti v cca 1/2 vzorku...totálně to zmitaskuje na tvrdost E 09 ale zase druhá polovina vydrží víc,jak 2x tolik,co první.
Je mi jasný,že tvoje nájezdy nebudou ani třetinový,ale...
K3 přední po 14500km
Mr GS přiložený následující obrázek:
přední
Ještě bych vyzdvihl to,že se zdaleka tak "neoskakuje" jako třeba TKC nebo KarooT.Řekl bych,že je to tvarem toho vzorku
Mr GS přiložený následující obrázek:
[71.74Kb]
Upravil Mr GS dne 16.03.2014 19:49
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA