Já mám Navi-V na 12Adv 2006.Napojil jsem na volný konektor před nádrží a vypínání funguje do 1 min.(Navi se zeptá či vypnout, pokud nezadám volbu, vypne se sama). Hodně štěstí!
Rosta64 napsal:
Já mám Navi-V na 12Adv 2006.Napojil jsem na volný konektor před nádrží a vypínání funguje do 1 min.(Navi se zeptá či vypnout, pokud nezadám volbu, vypne se sama). Hodně štěstí!
Tak by to mělo být,ale není.Ještě si říkám jestli to náhodou nepozná,že baterka v navigaci je vybitá a chce ji to dobít.No ale asi zas tak chytrý to asi nebude.
.
rstd napsal:
Na 2015 na moto pětka jak jsem vypnul klíček hned se mě to zeptalo jestli ji mám vypnout nebo pokračovat
To samé mi dělá teď u 2017 a je to šestka
Ještě bych doplnil (LC 2015), že po cca 1-2 minutách odpojí hlavní relé motocyklu napájení el. příslušenství, takže navigace se zeptá ještě jednou, zda se má vypnout. Pokud neodklepnu že ne, tak po asi 30 vteřinách dojde k vypnutí. Tato funkce je stejná jak u Navi5, tak u Navi6.
Upravil Ruda dne 20.05.2018 22:15
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
PavelDR napsal:
Tak jsem to dnes zkusil a opravdu to vypne až 15 minutách.
Zná někdo řešení jak tuto prodlevu nastavit na 30 sekund - 1 minutu????????
Prostě navigace má reagovat nejdříve na odpojení napětí na vodiči "15" a potom na rozepnutí hlavního relé, které ji kompletně odpojí napájení. Je to bohužel pouze obecná odpověď. Vypadá to, že hlavní relé na vzducháči odpojí napájení pro el. příslušenství až po 15-ti minutách. V navi tyto doby nelze nijak nastavovat.
Úplně to vypadá, že Tvoje navigace nemá spojení na vodič "15" (zapnutí klíčku), pouze reaguje na rozpojení hlavního relé = odpojení napájení.
Upravil Ruda dne 20.05.2018 22:28
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Na LCčkách mi to chodilo,tak jak píšete.To není to co řeším.Je mi divné,že Rosta64 má Navigátora V na Advíkovi 2006 a vypne mu to jako na LC a u mé 2010 až po 15 minutách.Teď si ještě říkám jestli nebyl udělán nějaký rozdíl mezi jednovačkou a dvouvačkou v tom napájení navigace.
Uvidíme jestli se ještě ozve někdo s dvouvačkou,kdo tam má Navigátora V.
.
No ono to vypadá, že jak píše Rosta64 "napojil jsem navigaci na volný konektor před nádrží", že se trefil na konektor kde je vyvedena pouze "15"a kostra, takže hned jak vypne klíček, tak se odpojí navigaci napájení - proto se ho navi na vypnutí neptá dvakrát, ale pouze jednou.
Zkus si poslechnout za jak dlouho ti rozepne hl. relé od vypnutí zapalování - tipoval bych, že se to bude krýt s těmi 15 minutami.
Na LCčku je napájecí napětí navigaci odpojeno, protože když jsem měl přes zimu motorku "ustájenou" (akku průběžně připojována na udržovací dobíjení) a navi zůstala v držáku na moto, tak po měsíci byl akumulátor navigace zcela vybitý (to mě moc "nepotěšilo"). Tzn. navigace je dobíjena pouze při nastartované motorce.
Upravil Ruda dne 21.05.2018 00:05
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
zbynekha napsal:
Zdravím chlapi, měl bych na vás dotaz, používám Navigator V. Mám to v kombinaci s telefonem Sony Xperia Z5 compact a v přilbě mám Interphone F6T, všechno by bylo super, kdyby při telefonování po několika minutách hovoru nedošlo k situaci, kdy začnu slyšet sám sebe a druhá strana to samé. Jediné co pomůže je ukončit hovor a znovu volat. Po několika minutách se to opakuje. Máte někdo podobné zkušenosti? Měl by někdo typa co s tím?
Děkuji za reakce.
Z
ahoj, našel si nějaké řešení?
Upravil ousek dne 18.08.2019 22:07
Honda Africa twin 750 (1992), BMW R1200 GS Adventure (2015)
Ahoj všem, mám dotaz v jakém programu plánujete trasy v počítači a posíláte je do Navigátoru 6? Map source ani BaseCamp mi nefungují. Navigace je pro tyto programy "neviditelná" díky za každou radu.
Jendax napsal:
Ahoj všem, mám dotaz v jakém programu plánujete trasy v počítači a posíláte je do Navigátoru 6? Map source ani BaseCamp mi nefungují. Navigace je pro tyto programy "neviditelná" díky za každou radu.
MapSource už na šestku nefunguje. BaseCamp bez problémů. Když připojíš navi k PC a zapneš BaseCamp, tak musíš chvíli počkat. Trvá to několik minut, než jí uvidí.
Navigace (Navigátor V v držáku z LCčka na GSA dvouvačka) se mi za jízdy vypíná a píše "slabá baterie"
Nabíječkou na telefon mi to nejde nabít a taky bych potřeboval vědět na kterých pinech držáku navigace z LC je napájecí napětí.Pokud už jste někdo měnil baterku na Navigátoru V,tak bych poprosil kde se to dá koupit.
Baterie stoji 1628,-Kc. (Ano, je to paradoxne cca pětina nove navigace..) Prekvapive koupis tam, kde se prodavaji dily BMW. Nejsem si ted jisty jestli jde koupit u Garminu. Kdysi jsem neco podobneho resil, a.nejaka baterie do bmw navigatora nesla u nich koupit. Pouze jako bmw dil. Ale uz si nepamatuju co to bylo za navigatora... shanel jsem.i nejakou "druhovyrobu" a paradoxne nebyla nejak zvlast levnejsi takze tu bych asi neriskoval... Pavle obcas mne tvoje dotazy opravdu prekvapi....
Co se tyce napajeni, predpokladam ze kdyz to ma.stejnej drzak jako jiny navigator i jako garmin 660 tak staci pouzit google a misto casu, ktery stravis tim, ze tu ostatnim opravujes prispevky najdes hned hned. Takze tu minutu na googelu stravim misto tebe a prikladam obrazek:
Já jsem si nechal dělat 2 nový baterky na 660 tady https://www.aku-b...erií.html
Poslal jsme jednou starou do týdne mi přišly nový cena byla zlomová oproti originálu po dovolený tam pošlu i na 590