TomasTT napsal:
Pamilton: pochybuju. Touratech AG je příliš spojené s BMW. Je to jinak než v minulosti, kdy dělali přímo třeba výztuhu praskajícího místa na 1100GS. BMW je jejich největší zákazník, takže bych se asi i vsadil, že oni nic takového nabízet nebudou. BMW - možná ano. Bude asi záležet na tom, kolik takových případů bude a jak moc budou zákazníci křičet. V Evropě je to špatné - tam kde se prodává většina motorek, tam jezdí jen po silnici. Ale v USA by to mohlo být jinak.
Každopádně - pokud potřebuješ jet na nějakou zásadnější offroad cestu s LC, tak asi nemáš moc možností. Do budoucna se uvidí ale čekal jsem nějaké vylepšení už u GSA a tuhle partii vůbec nezměnili, tak to asi z jejich pohledu je OK.
Mě je to osobně celkem fuk ale kdybych měl LC a jezdil na něm tak, jak jezdím s 1150, tak bych si to tam dal bez váhání.
Tak tady nacházím možnou odpověď na moji otázku: TT by oficiálním uvedením podobné berličky na trh zpochybnil kvality produktu svého stěžejního obchodního partnera. To má smysl, ale jsem zase tam kde jsem byl
Mimochodem, byl představen model 2015 a ve výčtu inovací žádná změna konstrukce rámu nebyla.
Jak už tady někde bylo psáno v BMW o takové závadě nevědí a nebo o ní zákazníkům mají zakázáno říkat.Někdo tu psal,že se na to ptal V Ostravě,já se ptal v Brně a prodejci o tom neví.Jediný kdo to tady opravdu řešil je Progranit.Jsou tady dva členové co měli s LC havárii,ale ani jeden mi neodpověděl co po té ráně udělal krk.Já osobně výztuhu mám a to se do terénu moc nepouštím.Jistota je jistota.Spousta doplňků je zbytečných,nebo jen estetických,ale právě tato výztuha z principu provedení má smysl.
.
TomasTT napsal:
Pamilton: pochybuju. Touratech AG je příliš spojené s BMW. Je to jinak než v minulosti, kdy dělali přímo třeba výztuhu praskajícího místa na 1100GS. BMW je jejich největší zákazník, takže bych se asi i vsadil, že oni nic takového nabízet nebudou. BMW - možná ano. Bude asi záležet na tom, kolik takových případů bude a jak moc budou zákazníci křičet. V Evropě je to špatné - tam kde se prodává většina motorek, tam jezdí jen po silnici. Ale v USA by to mohlo být jinak.
Každopádně - pokud potřebuješ jet na nějakou zásadnější offroad cestu s LC, tak asi nemáš moc možností. Do budoucna se uvidí ale čekal jsem nějaké vylepšení už u GSA a tuhle partii vůbec nezměnili, tak to asi z jejich pohledu je OK.
Mě je to osobně celkem fuk ale kdybych měl LC a jezdil na něm tak, jak jezdím s 1150, tak bych si to tam dal bez váhání.
Tak tady nacházím možnou odpověď na moji otázku: TT by oficiálním uvedením podobné berličky na trh zpochybnil kvality produktu svého stěžejního obchodního partnera. To má smysl, ale jsem zase tam kde jsem byl
Mimochodem, byl představen model 2015 a ve výčtu inovací žádná změna konstrukce rámu nebyla.
Myslím že to eventuální procento zákazníků, kterých by se to týkalo, bude tak mizivé, že to BMW nestojí ani za oběžník. Já vím o dvou případech - Progranit a v Inveltu prý řešili stejnou situaci hned po něm a pak zase Progranit havárie č. 2. Takže dvě motorky celkem.
Nicméně v Brně na výstavě někdo ze zastoupení BMW kolegům říkal, že prý tam proběhla nějaká inovace - o čemž dost pochybuju protože by asi byla svolávačka nebo by to alespoň mělo jiný kód apod. Každopádně když se člověk podívá do té trubky u fungl nové motorky která se teď prodává, tak je to stejný, jako má Progranit, takže žádnou změnu nevidím - leda by to dělali z jiné slitiny apod. Myslím že to je prostě záležitost pro pár jedinců, kteří s tou motorkou jezdí tak, jak viděli někde v katalogu ale 99.9% majitelů takhle nikdy jezdit nebude. Takže proč něco měnit a zejména na tak komplikovaném dílu?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
PetrAT napsal:
PavelDR , na kolik todle může přijít v seriové výrobě ?
U motorky za půl míče zlomeček ceny
V sériové výrobě počítám,tak do 1000 Kč.Jo a na fotce ještě chybí duralová,velkoplošná podložka.V TT to stálo myslím 3000 Kč.Nápad dobrý jen provedení nebylo hodno takové značky,tím myslím jak TT tak BMW.Musel jsem natřené hlavy šroubů zbavit barvy a nechal jsem to celé nazinkovat,aby to nerezlo a nekorodovalo.
.
Takže potvrzené info od známého z BMW - problém byl se dvěma motorkama 2013. Takže k progranitovi ještě jeden. Celkem 3 problémy na 2 motorkách. Stejný stav po pádu.
Motorky od 2014 by měly mít tu partii pevnější. Horní víčko by mělo být kvalitnější.
Některé motorky co jezdí v enduroškolách v zahraničí mají nahoře navařenou poměrně masivní kovovou destičku, která zabrání aby se ložisko "vylomilo" do strany. Na první pohled to není nijak vidět a BMW o tom nikde nemluví ale je potvrzené, že to tam je. To je všechno.
Co se týká toho prototypu - tak těch pokusů bylo několik. Není to žádná sériová výroba, prostě to někdo musel vymyslet, vyzkoušet, vymyslet to jinak, vyzkoušet atd. Pak se udělalo pár kusů zakázkovou výrobou a to je všechno. Když do třech kusů rozpočítáš hodiny co stálo to vymyslet a náklady na ty pokusy, nějaké cesty k soustružníkovi atd - tak to prostě vyjde dráž než když to někdo dostane vymyšlené a jen by to měl vyrobit podle vzoru. Tečka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jen technicka probiral jsem tuto moznost s znamim který se zabyva konstrukcni cinosti a bylo mi receno toto krk je tvoren jako deformacni zona aby naraz nepostupoval dále do ramu oprava takto ponicene věci je snadnejsi nez oprava krku s vystuhou protože potom se naraz prenese dále do leseni a je nutno mnenit cely predek rana aby poničila nebo vyrvala takovou diru jako je na fotkách by při vystuze zohýbala leseni o kus dále je to proste moderni prvek konstrukce a nemecti soudruzi proste zvolili tuto moznost jako lepsi variantu nez udelat pevnej krk a potom resit reklamace celého ramu tot z odborneho hlediska ja jsem tedy vystuhu nedaval a budu doufat ze mne pad nepotka
mrkev: viděl tvůj "známí" jak je vůbec řešený rám na 1200GS? Pokud je krk neoddělitelnou součástí rámu, tak jaký význam by mělo zabránění přenesení deformace dál do rámu, když se to musí vyměnit jako celek tak jako tak?
Pochopitelně v případě nárazu takovou rychlostí, aby to ohnulo rám, je to celkem fuk ale v případě, kdy motorka spadne při rychlosti 30km/h na polní cestě nebo spadne z 80cm návěje na pistu v podobné rychlosti a člověk kvůli tomu končí s poškozením v řádu 70 tisíc bez daně, tak to asi normální není. A pokud tu partii u modelu 2014 udělali pevnější, tak to jen potvrzuje. Jde jen a jen o to, aby člověk při relativně triviálním pádu neskončil kvůli poddimenzovanému víčku.
TomasTT napsal:
mrkev: viděl tvůj "známí" jak je vůbec řešený rám na 1200GS? Pokud je krk neoddělitelnou součástí rámu, tak jaký význam by mělo zabránění přenesení deformace dál do rámu, když se to musí vyměnit jako celek tak jako tak?
Pochopitelně v případě nárazu takovou rychlostí, aby to ohnulo rám, je to celkem fuk ale v případě, kdy motorka spadne při rychlosti 30km/h na polní cestě nebo spadne z 80cm návěje na pistu v podobné rychlosti a člověk kvůli tomu končí s poškozením v řádu 70 tisíc bez daně, tak to asi normální není. A pokud tu partii u modelu 2014 udělali pevnější, tak to jen potvrzuje. Jde jen a jen o to, aby člověk při relativně triviálním pádu neskončil kvůli poddimenzovanému víčku.
+1
nutno jen podotknout, ze Progranit to ma asi kvuli nadvaze... nebo si myslis ze to testujou s hrochama?
Upravil hicks dne 13.08.2014 17:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: myslím že se pohybuješ lehce za hranicí možnosti inzultace - on totiž nedávno dost shodil, takže je jen velkej ale ne tlustej
Nicméně prý když se to stalo v tom Tunisu, tak ležel mimo motorku která se sunula po boku po té cestě a on na ní vůbec nebyl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Caute,
Ma niekto skusenosti s tymto plexi?
http://www.motokufry-am.cz/motokufry/eshop/24-1-Plexiskla-Kappa/0/5/3725-BMW-R-1200-GS-LC-13-adv-14-plexi-Givi-5108DT-D5108KIT
TomasTT napsal:
hicks: myslím že se pohybuješ lehce za hranicí možnosti inzultace - on totiž nedávno dost shodil, takže je jen velkej ale ne tlustej
Nicméně prý když se to stalo v tom Tunisu, tak ležel mimo motorku která se sunula po boku po té cestě a on na ní vůbec nebyl.
Správně, HICKS má u mě jednu velkou nebo spoustu malejch.
Může si vybrat...
Marooss napsal:
Caute,
Ma niekto skusenosti s tymto plexi?
http://www.motokufry-am.cz/motokufry/eshop/24-1-Plexiskla-Kappa/0/5/3725-BMW-R-1200-GS-LC-13-adv-14-plexi-Givi-5108DT-D5108KIT
[quote]Marooss napsal:
Caute,
Ma niekto skusenosti s tymto plexi?
http://www.motokufry-am.cz/motokufry/eshop/24-1-Plexiskla-Kappa/0/5/3725-BMW-R-1200-GS-LC-13-adv-14-plexi-Givi-5108DT-D5108KIT[/quote
S timto plexi ne , ale mam cire Pluig / motokufry ho take nabizeji, i kdyz po mesici cekani jsem ho koupil na ebay a za 4 dny bylo doma / a je super. Ahoj M
Tohle je plexi TT. Výška stejná jeko origo, daleko odolnější a lepší funkci plní jiným tvarem, horní část je výrazně tvarovaná přímo vzhůru. Je to funkční, myslím že decentní a vkusný, neudělalo mi to z motorky plachetnici.
Pamilton přiložený následující obrázek:
[157.4Kb]
Upravil Pamilton dne 15.08.2014 13:43
BMMW R1200GS LC 2014