fero napsal:
Mělo by se jednat o tento díl, výměna prý není nijak náročná, a jediné co musí dolu jsou prsa motorky.
JJ, tohle problém není. Důležité je to, co ti tam namontujou místo vadného čerpadla. Na zahraničním fóru, na které jsem dával odkaz výše, píše chlápek, kterej má v motorce třetí čerpadlo! Průměrná výdrž 3000km. Montovat tam stejnej kazovej díl je myslím kravina. Já čekám už dva měsíce na výzvu z Inveltu, abych přijel na montáž, tak doufám, že čekají na vylepšené čerpadlo. Pokud je jediné nebezpečí v tom, že si neuhlídám hladinu chladící kapaliny v nádržce, tak se nebojím a počkám si na kvalitní díl.
BMMW R1200GS LC 2014
fero napsal:
Mělo by se jednat o tento díl, výměna prý není nijak náročná, a jediné co musí dolu jsou prsa motorky.
JJ, tohle problém není. Důležité je to, co ti tam namontujou místo vadného čerpadla. Na zahraničním fóru, na které jsem dával odkaz výše, píše chlápek, kterej má v motorce třetí čerpadlo! Průměrná výdrž 3000km. Montovat tam stejnej kazovej díl je myslím kravina. Já čekám už dva měsíce na výzvu z Inveltu, abych přijel na montáž, tak doufám, že čekají na vylepšené čerpadlo. Pokud je jediné nebezpečí v tom, že si neuhlídám hladinu chladící kapaliny v nádržce, tak se nebojím a počkám si na kvalitní díl.
No to jo ale aby jsme všichni než se to stane nejezdili s kanystrama vody na motorce
Upravil fero dne 28.08.2014 19:49
Tak hlásím, že jsem po servisu v 10 000 a zároveň po výměně vodní pumpy. Pumpa je už jiná než tam byla a měly by u ní být odstraněny neduhy, které měl pumpa z výroby, je tedy inovovaná . V celku jednoduchý úkon vyměnit to a prý by se už neměla opakovat netěsnost.
Co mě zaskočilo zadní destičky po 10 000 km kaputt - tzn. též výměna , u vzducháče jsem na ně najel bez problémů 30 000 km. No nic no, holt by asi neměly výrobci destiček co žrát....
Tak že uvidíme
Upravil fero dne 26.09.2014 17:07
fero napsal:
Tak hlásím, že jsem po servisu v 10 000 a zároveň po výměně vodní pumpy. Pumpa je už jiná než tam byla a měly by u ní být odstraněny neduhy, které měl pumpa z výroby, je tedy inovovaná . V celku jednoduchý úkon vyměnit to a prý by se už neměla opakovat netěsnost.
Co mě zaskočilo zadní destičky po 10 000 km kaputt - tzn. též výměna , u vzducháče jsem na ně najel bez problémů 30 000 km. No nic no, holt by asi neměly výrobci destiček co žrát....
Tak že uvidíme
Vymena platniciek po 30 000km ???srandujes?Ja som tie origo na vzduchaci menil az pri 80 000 km. Asi mas styl jazdy: plyn-brzda....
Béďo
Dnes jsem pri myti nasel diru v zadni manzete, motorka ma najeto cca 8 tis a ceka me garancka na 2 letech, asi celkem brzo resit takoveto veci
TomV přiložený následující obrázek:
TomV napsal:
Dnes jsem pri myti nasel diru v zadni manzete, motorka ma najeto cca 8 tis a ceka me garancka na 2 letech, asi celkem brzo resit takoveto veci
Čím jsi to procvakl?To je nějaký divný,že by se to takhle udělalo samo.
.
TomV napsal:
Dnes jsem pri myti nasel diru v zadni manzete, motorka ma najeto cca 8 tis a ceka me garancka na 2 letech, asi celkem brzo resit takoveto veci
Čím jsi to procvakl?To je nějaký divný,že by se to takhle udělalo samo.
Ten prostredek, kde je dira, byl vpadly jakoby dovnitr, ale cim bych to ja udelal, to opravdu netusim...
Tam kde je vule jde vsechno. Nevim jak kulance, ale reklamace mi prosla vsude i kdyz nebyla motorka z CR
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Tam kde je vule jde vsechno. Nevim jak kulance, ale reklamace mi prosla vsude i kdyz nebyla motorka z CR
reklamace je neco trochu jineho, nez koulantze.
Navic u vas na morave vojebete vse B|
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2