Hrabe_X napsal:
Mě by spíš vadilo, že každej na tom stojí, jak když to má ovladač ve formě análního kolíku.
Na dovolených mi procházky pěšky nevadí. Zvlášť stará města v přímoří, jejich úzké uličky, schody atd. bych si na tom nedokázal představit.
...ten A. Kolik je super ...vieš si Ivane predstaviť že si daš náhodou pri prechadzke 2-3 fajne chladene pivečka ktoré si určite vychutnaš z laskou, to len potom budu držkopady ako Sandokan!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 - no, i kdybych nespadl, z hospody bych na tom hlavně dojel bůhvíkam, domů rozhodně ne... Ale dal jsem to sem hlavně kvůli tomu, jak může být pestré hledání skladného přibližovadla do obytného auta, osobně bych dal přednost koloběžce...
Ivan napsal:.. Ale dal jsem to sem hlavně kvůli tomu, jak může být pestré hledání skladného přibližovadla do obytného auta, osobně bych dal přednost koloběžce...
...je spousta skládacích kol, které jde zabalit do malého balíčku...pořád nejlepší způsob pohybu...
...i v elektrice...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ivan napsal:
Díky, no, to budu řešit až na to přijde řada (= zbydou peníze):-).
http://www.motoko...zky.cz/cs/ ..elektro nebo benzinove.... ..uz sam setrim... ... u me nejspis benzin, ty elektro jsou porad diky bateriim celkem dost tezke....
Upravil Bubak dne 10.11.2015 11:12
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ivan napsal:
Díky, no, to budu řešit až na to přijde řada (= zbydou peníze):-).
http://www.motoko...zky.cz/cs/ ..elektro nebo benzinove.... ..uz sam setrim... ... u me nejspis benzin, ty elektro jsou porad diky bateriim celkem dost tezke....
Máš pravdu v tom, že benzínové kolobrndy mají pro obytné auto výhody. Hlavně se nemusí nabíjet, což je problém, pokud nemáš vnější zdroj energie, benzín je všude. A také v ceně. Nevýhodou je hluk, poruchovost (elektro je téměř 100% spolehlivé) a taky nevím, jak je to s legislativou, protože mi někdo říkal, že na elektru se dá jezdit i v centrech měst, na pěších zónách či v historických zónách. Nevím, jestli je na tom bezínová koloběžka stejně, i když se dá v takovém místě motor vypnout a odstrkovat se... Skladnost obou je podobná a do našeho auta by vyhovovala.
Ivan napsal:Máš pravdu v tom, že benzínové kolobrndy mají pro obytné auto výhody. Hlavně se nemusí nabíjet, což je problém, pokud nemáš vnější zdroj energie, benzín je všude. A také v ceně. Nevýhodou je hluk, poruchovost (elektro je téměř 100% spolehlivé) a taky nevím, jak je to s legislativou, protože mi někdo říkal, že na elektru se dá jezdit i v centrech měst, na pěších zónách či v historických zónách. Nevím, jestli je na tom bezínová koloběžka stejně, i když se dá v takovém místě motor vypnout a odstrkovat se... .
...hluk je výrazná nevýhoda, navíc když ze složené vytače benzín, také nic moc a do centra to také není....
Já dnes odvezl náš karavan Prokopovi, dlouho jsme poseděli nad punčem a do vánoc bude karavan zcela soběstačný......plus vymyšleno pár dalších vychytávek...
Jinak Prokop básnil o elektrokole, jak se po letech vrátil na kolo a jaká je to pohoda
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Primárně se tam bude dělat solár....plus nějaké drobnosti, jako detektor plynu, držák na rezervu do podvozku, předělat nějaké panty, atd....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ivan napsal:
Díky, no, to budu řešit až na to přijde řada (= zbydou peníze):-).
http://www.motoko...zky.cz/cs/ ..elektro nebo benzinove.... ..uz sam setrim... ... u me nejspis benzin, ty elektro jsou porad diky bateriim celkem dost tezke....
Máš pravdu v tom, že benzínové kolobrndy mají pro obytné auto výhody. Hlavně se nemusí nabíjet, což je problém, pokud nemáš vnější zdroj energie, benzín je všude. A také v ceně. Nevýhodou je hluk, poruchovost (elektro je téměř 100% spolehlivé) a taky nevím, jak je to s legislativou, protože mi někdo říkal, že na elektru se dá jezdit i v centrech měst, na pěších zónách či v historických zónách. Nevím, jestli je na tom bezínová koloběžka stejně, i když se dá v takovém místě motor vypnout a odstrkovat se... Skladnost obou je podobná a do našeho auta by vyhovovala.
...no motorove uz maji i jako 4takty - ty 2 takty jsou nektere hodne hlucne, to ano. S elektro kolobezkou od tadytech Nitro Scooters jezdi v nasi ulici jeden kluk do mesta a nema s tim vubec zadny problem - az na ten, ze to jede tak potichu, ze o nem lidi nevi..... ...a protoze ja bych mel na dovolene taky problem s elektrinou, tak budu zkoumat ty motorove hlavne z hlediska hluku.... .. doma bych to mel hlavne na otocku do obchodu a tak...... ...proste nekam, kam to na kole bude dal, autem se tam bude blbe parkovat a nebude se mi chtit vytahovat motorku...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Zdravím, motorovou koloběžku jsem měl, koupil jsem ji v Praze, vymazlil a prodal, protože to je opravdu úlet, myslím tu motorovou, jde o to, že když pominu ten ukrutný kravál, je to jak motorová pila na plný plyn, tak je to dost o hubu. Problém je, že dvacet jezdit nebudeš a těch šedesát je mazec, je potřeba ukazovat změnu směru a když jsem pustil řídítka jednou rukou, tak stabilita je v trapu a stačí menší nerovnost a jdeš na hubu.
Ta elektrická je mnohem lepší, nebo čtyřtaktní, ale tu jsem viděl pouze tu větší, teď si nevzpomenu na výrobce. Jo vím, je to Crosco.
bmwivo přiložený následující obrázek:
[381.46Kb]
Upravil bmwivo dne 12.11.2015 06:21
Ivoš.
Včera jsem byl u plynařů, nádrž je na místě, voda zapojená, stejně jako další věci, dělají zakrytování na spodku, z původního plynu použijí díl, co byl posazený na vzduchovém filtru, jen ho upraví pro elektronickou regulaci. Plnící hrdlo vzadu vedle RZ, přístupné z obou stran. Hotovo, i s nástřikem spodku a posunutou postelí, bude asi příští týden. Pak se do auta zase dostanu abychom udělali přesné měření a návrh interiéru a zkusíme vyndat část koberce a nahradit PVC, aby to truhlář dostal i s novou podlahou. Dnes jsem měl schůzku s truhlářem a ujasňovali jsme dataily a jeho možnosti (oblouky, zaoblení, pracovní desku, kování atd.).
Dnes jsem objednával lednici. Že bude kompresorová, na 12V, jsme už věděli, chtěli jsme klasickou, otvírací zepředu, ale Karel Prokop nám doporučil otevírání shora, protože při jejím otevření nedochází k "vylití" studeného vzduchu do auta a lednice tak nemusí po každém otevření znovu nachlazovat. Tenhle argument mne nenapadl, ale je logický. Nakonec jsme našli Indel B TB45A o objemu 45 litrů, s malou spotřebou energie (elektrikou musíme hodně šetřit) a vnějšími chladícími boxy na nápoje v plechovkách či PET lahvích do 0,5 l. Nápoje asi nebudou ledové jako uvnitř lednice, ale určitě budou příjemně vychlazené. Lednice bude ve skříňce s výsuvnou zásuvkou. A Drákula po prohlídce jiného typu lednice o stejném objemu prohlásila, že 45 litrů nám stačí.
Ivan přiložený následující obrázek:
Vjetrník: tak tomu říkám opravdu rychlost skládání Akorát si to nedovedu představit nacpat do kufru u Důry a to nejlépe ve dvou provedeních Jednokolka stále vede
Tak jsem si v konfigurátoru Hymeru naspecifikoval, jak by se mi ML-T Allrad líbil...cena 2.8 mil, k tomu nějaké offroad doplňky a jsme bratru na 3mil... mám asi ještě chvíli smůlu
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."