Schreku pekne! Hlavne se mi libi ten naraznik, co je to za firmu?
Nepremyslel jsi o celopolepu?
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
schrek napsal:
Hosi tak auto jsem nakonec dotahnul do kompletni renovace, nakonec sem musel udelat i horni cast motoru (hlavu atd.), ale auto uz je na 99% dodelane, uz chybi jen doladit svetla na zahradce a nejake elektroinstalcni veci jako dvojbaterka, menic, campig osvetleniale, ale to jsou uz jen drobnosti. Kdyz to vyjde dojedu na Radarku. Jen mala ochutnavka.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
pekny... ale vsechny deti se ti tam stejne nevejdou, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jpbmw napsal:
ten naraznik je kovovy?jestli jo, tak nechapu, jak to muze jezdit po silnici, timhle jenom nekoho strcis na prechodu a je mrtvej....
Chodců je jako much a pumpičkáři jsou škodná. Správnej lidolam je třeba :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Schreku koukal jsem na fotky z renovace a smekám před takovým krásným šílenstvím. Dobrá práce !!!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Na GSu jezdim max do LIDLu, tak jsem (spolu s jednim nejmenovanym clenem fora) vobjednal GSo na ctyrech kolech.
Jsem na to zvedavej... pocitam, ze projedu stare trasy na Balkane v Andalusii
Samozrejme s harantem
Upravil hicks dne 15.02.2023 18:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...mne se tolik nelibi, abych za nej dal 1.5M...
Upravil hicks dne 15.02.2023 19:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Amarok vypadá dobře, ale Ranger se mi líbí víc.
Za jak dlouho bude?
novy Amarok je derivat Rangeru. Ma vyrazne hezci interier, napr.
Presne tohle mam objednano... V6 3.0, bezova metaliza:
YouTube Video
termin dodani zatim nikdo nevi... tipuju rijen-unor.
Upravil hicks dne 15.02.2023 19:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdravím, jen musím napsat, Wranglera Rubicona 2.2 diessel si koupil můj syn a je to velký průser, kdyby neměl záruku 5 let, tak by se do něj vysypal už tak cca 180 tkč, najel 60tkm a odešel DPF, turbo, výměník ( emulse v motoru), no a nezajezdil si celkem několik měsíců.
Kamarád myslivec si ho koupil taky, a ty samé problémy a už druhý měsíc nejezdí a auto hnije, okolo pantů dveří po 2,5 roce puchýře, no hnus.. Nemohl čekat, koupil Defendra za dva miliony. Jeep jedině v benzínu, jinak fakt průser.
Smutné, že to musím přiznat já, mám Jeepa už 27 let a rok výroby 1989 a jezdí, ne sice denně a s horším komfortem.
Ivoš.
No já osobně moc nechápu, proč si kupovat 2.2D (dělali to myslím jen 2 roky.)
S těma pantama...už jsem to na US fóru taky párkrát viděl. Řeší se to zárukou, ale je to blbý. Holt smůla na blbý kus...jako určitě to neni z důvodu, že by to auto nějak hnilo po dvou letech.
bmwivo napsal:
najel 60tkm a odešel DPF, turbo, výměník ( emulse v motoru), no a nezajezdil si celkem několik měsíců.
tady VW pise, ze je tam 2+2 roky zaruka do 200 tisic.
Tak jsem zvedavej... asi ho budu muset pujcovat asistentce, protoze s mym aktualnim najezdem cca 9 tisic km rocne autem se nestihnu k zadny poruse ani propracovat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Hele my je asi budeme mít na věčné časy.
Já za rok najeto 7000km - jen o víkendech - jen ve vyjímečných případech když je posoleno - při příjezdu hned myčka i s ostříkáním spodku.
Úchyl no...
a mas nakonzervovanej spodek bitumenom + dutiny? A na motoru motoren-klarlack?
My mame vsechna auta.
Upravil hicks dne 16.02.2023 12:29
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bmwivo napsal:
najel 60tkm a odešel DPF, turbo, výměník ( emulse v motoru), no a nezajezdil si celkem několik měsíců.
tady VW pise, ze je tam 2+2 roky zaruka do 200 tisic.
Tak jsem zvedavej... asi ho budu muset pujcovat asistentce, protoze s mym aktualnim najezdem cca 9 tisic km rocne autem se nestihnu k zadny poruse ani propracovat
jestli je tam minimálně stejně dobrej podvozek jako u současného, tak je to super auto i s tou trochou DNA od Forda ...
jen by bylo super mít možnost to objednat s tím US tažným jeklem, pro tohle auto ho prostě chceš
zetor napsal:
S těma pantama...u....... Holt smůla na blbý kus...jako určitě to neni z důvodu, že by to auto nějak hnilo po dvou letech.
A není to jako třeba s Yeti Škoda, nevím, jaký rok, ale hnily jim dveře a oni tvrdili, že je to od kamenů, ale pravda byla taková, že ty plechy byly zvlnité a oni to museli obrousit a tak pozink byl pryč a prostě to rezlo.
Třeba tu je někdo, kdo by to mohl potvrdit.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
zetor napsal:
S těma pantama...u....... Holt smůla na blbý kus...jako určitě to neni z důvodu, že by to auto nějak hnilo po dvou letech.
A není to jako třeba s Yeti Škoda, nevím, jaký rok, ale hnily jim dveře a oni tvrdili, že je to od kamenů, ale pravda byla taková, že ty plechy byly zvlnité a oni to museli obrousit a tak pozink byl pryč a prostě to rezlo.
Třeba tu je někdo, kdo by to mohl potvrdit.
tohle se všechno hrozně v čase mění, jsou i roky kdy třeba Mazda 5 se dělala v jednom závodě a byla pozinkovaná, Mazda 7 pak v jiném kde nezinkovali vůbec ...
Ale obecně pokud jsou nějaké problémy ve výrobě, které přinášejí vícepráce (jako třeba to dodatečné broušení), se vždycky řeší velmi rychle a prioritně, takže pokud to fakt brousili, musí to být max. pár týdnů.