Držím palce. No, bylo by sice hezké udělat to auto 100% podle originálu, pak by se navíc dalo hodně dobře vydražit, ale to je extrém vyhrazený úzkému okruhu renovátorů investičních aut, se kterými se nejezdí. Ale i Tvoje éčko je určitě dobrá investice a navíc se snad vrátí na silnici a bude jezdit, což považuju za důležité. Mimochodem, abys nemyslel, že renovuješ extra shnilé auto, teď zrovna sleduju renovaci kamarádova Aston Martinu DB6, která spočívá v tom, že se auto vyrábí z velké části znovu:-).
Ivan napsal:
Držím palce. No, bylo by sice hezké udělat to auto 100% podle originálu, pak by se navíc dalo hodně dobře vydražit, ale to je extrém vyhrazený úzkému okruhu renovátorů investičních aut, se kterými se nejezdí. Ale i Tvoje éčko je určitě dobrá investice a navíc se snad vrátí na silnici a bude jezdit, což považuju za důležité. Mimochodem, abys nemyslel, že renovuješ extra shnilé auto, teď zrovna sleduju renovaci kamarádova Aston Martinu DB6, která spočívá v tom, že se auto vyrábí z velké části znovu:-).
Presne chapu jak to myslis. Sice to muze vypadat, ze delam kdovijake upravy, ale vzdy se drzim toho, aby se to dalo kdykoliv vratit do puvodniho stavu, tzn neupravuju puvodni soucastky.
Dost jsem tohle resil a prisel na to, ze i kdybys auto chtel prodat, daleko vice lidi zajima, aby se to dalo normalne pouzivat a bylo to funkcni nez aby si rikali ze maji naprosty original, ktery nefunguje....
Michal21 napsal:
Presne chapu jak to myslis. Sice to muze vypadat, ze delam kdovijake upravy, ale vzdy se drzim toho, aby se to dalo kdykoliv vratit do puvodniho stavu, tzn neupravuju puvodni soucastky.
Dost jsem tohle resil a prisel na to, ze i kdybys auto chtel prodat, daleko vice lidi zajima, aby se to dalo normalne pouzivat a bylo to funkcni nez aby si rikali ze maji naprosty original, ktery nefunguje....
Vratnost úprav je důležitá a drobné odchylky mi také nevadí, zvlášť když nejsou vidět. Na druhou stranu, originály ve své době fungovaly a pokud se auto poctivě zrenovuje do 100% původního stavu, nemůže vzniknout "...naprostý originál, který nefunguje". Ta auta nebyla technicky dokonalá, vyžadovala častější servis, na druhou stranu to byl servis zvládnutelný v domácích podmínkách. Auta nejezdila desítky i stovky tisíc km po mnohem horších cestách než dnes. A kolik se toho s renovovaným veteránem najezdí? Já mám pro radost MX-5, mám i motorku a další koníčky a do Majdy se nedostanu na víc než 3000 km ročně, neznám veterána, který by jezdil víc, naopak. Takže i původní, nedokonalé, ale dobře repasované řešení by myslím stačilo, ale chápu, je to otázka přístupu a někomu to nedá...:-)..
Co takhle dat si novy ram motoru????? tak kazdy se muze rozhodnout, jedenactpade edvenzra nebo ram? Je to dilema za stejny prachy...
Michal21 přiložený následující obrázek:
Nazdárek Michale, koukam jak pilně pokračuješ na své renovaci. Ty to ale bereš vážně. Já už mam konečně 1150 doma, posílam foto, ahoj Jarda.
Starter přiložený následující obrázek:
Tak čistý vlákno to bylo........no škoda.Jinak Michale klobouk dolu.Na tohle vlákno se vždycky těsim.
Když houska, tak se salámem, když salám, tak turistický!
Tedy ve snu by mě nenapadlo, že zadní kolo bude držet jen za rameno a hřídel. Když tedy povolíš hřídel, kolo dělá pá pá.....čekal bych ještě nějaké horní rameno.
Už se těším na výsledek. Přijedeš se někam pochlubit ne? Rád si poslintám
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak premyslel jsem nad radarkou, ale nebude to driv nez za dva roky... Vydrzis? Jinak prozradim ze cekani na klempire trvalo cca 520dni.
Michal21 přiložený následující obrázek:
Michal21 napsal:
Tak premyslel jsem nad radarkou, ale nebude to driv nez za dva roky... Vydrzis? Jinak prozradim ze cekani na klempire trvalo cca 520dni.
jseš neskutečně precizní machr,držím palce ať máš pevné nervy s renovací.
Upravil Bob dne 28.04.2016 22:55
Pojdme si trochu zablikat. Dalsi problematickou casti renovace jsou svetla a blinkry. Kdybych do slova "zablikat" doplnil jedno pismeno, tak by to presne vystihovalo moje pocity pri reseni urcitych casti renovace ktere jsem si samozrejme nedokazal pred zacatkem predstavit. Problemem u blinkru a pozicek jsou jejich plastove ramecky, ktere samozrejme musi byt chromove. Chromovat zelezo dejme tomu, ale plast jen tak nekdo nechromuje. Navic v techto rameckach jsou vyzrane diry. Nechapu jakto, ale proste tam jsou. Takze svetylka konci v popelnici a problem resim koupi kompletni sady osvetleni celeho auta. Made by Lucas, Made in England...
Michal21 přiložený následující obrázek: