Ve čtvrtek jsem absolvoval technickou s mou 1150GS. Proběhlo focení, kontrola výfuku, rozměru pneu, VIN a typu motoru a to bylo asi vše. Samozřejmě také kontrola jestli svítím a troubím. U nás tedy žádná změna oproti dřívějšku, kromě focení.
PavelDR napsal:
Teď jsem se vrátil z STK.Na motorce jsem nechal úmyslně úplně všechny doplňky.Sundal jsem je mřížku předního světla od TT a přídavná dálková světla z Číny jsem zabalil do látkových obalů od pracovních brýlí.Jel jsem jen na evidenční prohlídku,kvůli prodeji motorky.Když přišel technik,tak jsem se ho ptal co je na mém LC,kvůli čemu by nemělo projít STK?Borec to obešel a říká,jsem fanda motorek a tady nevidím nic,proč by to nemělo projít.Ptal se jen na ta dálková světla a když jsem mu řekl,že jsou to světla která používám jen mimo silnici,tak byl úplně spokojen.STK je na další dva roky a bez problémů,tak doufám,že kupec bude spokojený,když bude mít vymazlené LC i s novou STK a plnou nádrží.
Takhle jsem tam s tím byl a bylo to OK.
Já byl minulý týden taky na STK - Kunovice u Uh. Hradiště - a taky mám přídavná světla Čína od Shrecka. Svítí mi po celou dobu (nemám vypínač). Technik na to neřekl ani slovo. Vyfotil, prohlédl a propustil s úspěchem.
Akorát mě zarazila cena - 500,-Kč.
Upravil honzapopelka dne 28.03.2016 16:55
BMW R1200GS (2004)
Ve čtvrtek stk u nás,na moto padáky,držáky kufrů Zega,10 minut to netrvalo,nafocení štítků,tacho,cena 400,- i s evidenčkou,nic nezkoušeli.
oranžová dvanáctka
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
Vencar1150r napsal:
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
No nekecej,taky ho mám vejpůl,ale číslo rámu je na štítku komplet.Jak to máš ty?
Tak ja vcera na STK u Českeho Krumlova Komat cena 500 kč. Na motorce velký hlinikový topcase ne sirsi nez riditka (cca. 60 cm) spodni i horni padaci ramy SW Motech, drzaky bocnich kufru. Predemnou vyhodil kluka za nehomologovane zrcatka. Ten kluk rikal ze uz je tM na STK po 4x a vzdycky prosel. Letos poprve neprosel. Na me taky zkousel zrcatka - mam original. Ale pak tu znacku E nasel.
Vencar1150r napsal:
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
No nekecej,taky ho mám vejpůl,ale číslo rámu je na štítku komplet.Jak to máš ty?
Jaký máš rok výroby? já zažil tohle loni se svou 1150, technik mi nechtěl dát STK a furt remcal nad tím zlomeným štítkem, pak přišel s nějakou tlustou chytrou knihou a omluvil se mi, že povinost mít ten štítek je na motorkách od rv.2002. Já mám 2000
Vencar1150r napsal:
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
No nekecej,taky ho mám vejpůl,ale číslo rámu je na štítku komplet.Jak to máš ty?
Jaký máš rok výroby? já zažil tohle loni se svou 1150, technik mi nechtěl dát STK a furt remcal nad tím zlomeným štítkem, pak přišel s nějakou tlustou chytrou knihou a omluvil se mi, že povinost mít ten štítek je na motorkách od rv.2002. Já mám 2000
Mám r.v. 2003,ale kdyby tam ta samolepka nebyla tak podle mě vědí prdlajs,protože číslo rámu je vyraženo natvrdo a ta samolepka je jen info co máš ve velkým TP
Vencar1150r napsal:
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
No nekecej,taky ho mám vejpůl,ale číslo rámu je na štítku komplet.Jak to máš ty?
Jaký máš rok výroby? já zažil tohle loni se svou 1150, technik mi nechtěl dát STK a furt remcal nad tím zlomeným štítkem, pak přišel s nějakou tlustou chytrou knihou a omluvil se mi, že povinost mít ten štítek je na motorkách od rv.2002. Já mám 2000
Mám r.v. 2003,ale kdyby tam ta samolepka nebyla tak podle mě vědí prdlajs,protože číslo rámu je vyraženo natvrdo a ta samolepka je jen info co máš ve velkým TP
Není pravda.. prodaval jsem ted Betu 450 RR 2008... Taky jsem měl jen na rámu vyjiskřený VIN tak s řikam je to OK.. a pak mi borec co to koupil volal že mu neudělají ani evudenčku.. na motorce není stítek ! jak je tady psáno každá motorka od roku 2002 ho musí prej mít.. No a jeslti byl papírovej tak na enduru nemuže nikdy vydržet.. takže e-mail do Bety - zaslat kopii TP a včera přišel nový štítek.. a evidenčka je hotova
Co jsme ted dělali STK na vozejk tak technika ani nezajimalo jeslit to svítí a bliká.. hlavně chtěl štítky a nafotit jinak ho nic nezajimalo..
Souhlas, není pravda, při první STK od koupi jsem si nemohl vzpomenout kde je a nedal by mi to. Až jsem ho našel pod plastem u kolen. A jak píšu výše, taky ho nic jiného nezajímalo, ale motorka je jak nová.
Vencar1150r napsal:
Tak jsem byl vyhozen z STK za poškozený a špatně čitelný výrobní štítek.Bohužel je to jen samolepka a zub času se na ní podepsal.Kdyby se to prý nefotilo tak bych prošel.Strach jsem měl z padáků a vyletím na štítku....
No nekecej,taky ho mám vejpůl,ale číslo rámu je na štítku komplet.Jak to máš ty?
Měl jsem kousek odtržený a chyběli z výrobního čísla dvě písmena a vyhodili mě za to.
Trochu mimo téma, ale mohli byste mi doporučit kam na STK v Brně a okolí? Díky
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Včera jsem se na pivku potkal se slečnou co pracuje na STK v kanclu. Řikala že když má nějaký technik vysokou propustnost ( projde u něj skoro vše ) tak na ně hned vlítne nějaká kontrola.
Tím by se vysvětlovalo proč občas vyhodí za věc která byla doteď v pohodě. Jinak teda ty fronty tam stojí zato.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Ahoj, moje čerstvá zkušenost: na 1150 mám laminátový desierto, mřížku před světlem, padáky, no name přídavný světla bez eček a s motorkou nebyl problém. A to zadní guma už má dost zasebou. STK jsem dostal na měsíc, protože se mi neshoduje TP s motocyklem. V TP je u ABS vyplněno ANO, ale motorka ho nikdy neměla, došlo k chybě technika při dovozu a špatnému vyplnění dovozového protokolu a tím špatnému zápisu v TP... Za ty roky si toho nikdo nevšiml, až teď. Jak jsem zjistil, dostat STK mě ted bude něco stát, protože potřebuji papír s razítkem od akreditovanýho zástupce výrobce pro čr
choke napsal:
Ahoj, moje čerstvá zkušenost: na 1150 mám laminátový desierto, mřížku před světlem, padáky, no name přídavný světla bez eček a s motorkou nebyl problém. A to zadní guma už má dost zasebou. STK jsem dostal na měsíc, protože se mi neshoduje TP s motocyklem. V TP je u ABS vyplněno ANO, ale motorka ho nikdy neměla, došlo k chybě technika při dovozu a špatnému vyplnění dovozového protokolu a tím špatnému zápisu v TP... Za ty roky si toho nikdo nevšiml, až teď. Jak jsem zjistil, dostat STK mě ted bude něco stát, protože potřebuji papír s razítkem od akreditovanýho zástupce výrobce pro čr
Řešil jsem podobný problém ABS mám ale vTP nebylo zapsáno také chyba technika. Tonda mě nechal v Renocáru vyjet origo papír v němčině jak byla motorka z výroby vybavená. Zašel jsem na evidenci vozidel a po nějaké debatě nějakého mladého páska z druhým jestli to platí i od autorizovaného servisu se do debaty zamíchal starší pán který seděl vedle a zdělil jim že to samozřejmě platí. Tak jsem zaplatil 50kč protože chyba nebyla na jejich straně a udělali mě úřední opravu. Z toho plyne že oni sami neví od koho to vlastně platí a od koho ne. Myslím že kdyby tam ten starší pán neseděl tak jsem musel žádat oficiální zastoupení BMW.
choke napsal:
Ahoj, moje čerstvá zkušenost: na 1150 mám laminátový desierto, mřížku před světlem, padáky, no name přídavný světla bez eček a s motorkou nebyl problém. A to zadní guma už má dost zasebou. STK jsem dostal na měsíc, protože se mi neshoduje TP s motocyklem. V TP je u ABS vyplněno ANO, ale motorka ho nikdy neměla, došlo k chybě technika při dovozu a špatnému vyplnění dovozového protokolu a tím špatnému zápisu v TP... Za ty roky si toho nikdo nevšiml, až teď. Jak jsem zjistil, dostat STK mě ted bude něco stát, protože potřebuji papír s razítkem od akreditovanýho zástupce výrobce pro čr
Řešil jsem podobný problém ABS mám ale vTP nebylo zapsáno také chyba technika. Tonda mě nechal v Renocáru vyjet origo papír v němčině jak byla motorka z výroby vybavená. Zašel jsem na evidenci vozidel a po nějaké debatě nějakého mladého páska z druhým jestli to platí i od autorizovaného servisu se do debaty zamíchal starší pán který seděl vedle a zdělil jim že to samozřejmě platí. Tak jsem zaplatil 50kč protože chyba nebyla na jejich straně a udělali mě úřední opravu. Z toho plyne že oni sami neví od koho to vlastně platí a od koho ne. Myslím že kdyby tam ten starší pán neseděl tak jsem musel žádat oficiální zastoupení BMW.