TomR1 napsal:
Při opravách které řešíme je to celkem běžná záležitost je to téměř na každém bloku motoru který má více najeto.
Údajně to vzniká vysokým tepelným namáháním materiálu. Problém je že při montáži nových šál kliky a jejich dotažení na moment se pravděpodobně klika nebude točit...
Tom
..to potom prestruzujete ulozeni kliky na nestandard saly?
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Samozrejme, ze to jde opravit. Jenze slozitost teto opravy v kombinaci, ze u nas je malo firem co to umi dobre plus to neco stoji plus vsechno ostatni je taky v haji = fungl novy motor. Nejrychlejsi a mozna i nejlevnejsi varianta. Def neni zadny skvost, kde by se musela resit originalita.
Rčení "Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci." mi začíná dávat smysl.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Michal21 napsal:
Pane hasic, mame tady jeden maly magic blackbox...
Ty jsi normální šponfírer Netejráš jenom Hasiče. Takhle napínat zvědavost. Styď se, je tu spousta starších pánů a může nás z toho klepnout.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
On si to nechává na pátek večer kdy si před to sedne jak k televizi. Otevře láhev vína, hodí nohy nahoru a paní do rukou montpáku. Na povel začne pomalu ničit bednu :-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží