Na nové vstřiku najeto 5300 km, lepší reakce na plyn, klidnější průběh výkonu, tikání na volnoběh. Vše OK
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ahojte,
kvůli výraznému snížení ceny vstřiků nabízím na 11ku komplet sadu za 2700 Kč včetně pošty.
Vše je skladem.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Dobrý den, vyměnil jsem vstřikovače. Hned po prvním startu jsem zaznamenal absenci kuckání, se kterým jsem zápasil při seřizování volnoběhu. Znamená to, že jsem měl špatný pravý vstřikovač. Dnes jsem seřídil volnoběh na synchro hadicích. Motor běží klidně. Čeká mě ještě synchro na 3,5 is.ot/min.
Moc dobrá vychytávka ta výměna.
God, Gun & BMW
Vstřikovače u nepřímovstřikových motorů se nijak zvlášť nezanášejí(krom vyloženě špatného benzínu/nafty), nepůsobí vlivy spalovací komory. Ten rozdíl je v rozprášení paliva a ačkoliv je nejmarkantnější rozdíl právě mezí verzí EV1 a EV14 tak i mezi EV6 a EV14 je to vidět na testovací stolici pouhým okem.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Jo to dává smysl. Ale přecijen.. vstřikovač se stářím řekněme 20 let a 150tis. km bude pořád fungovat jako novej? Docela by mně zajímalo to porovnání..
per aspera ad astra
Dnes jsem seřídil synchro motoru. Udělal jsem zajímavou zkušenost - třeba se Vám bude hodit: Když se zavře obtokový šroub, vyskočí konektor přívodu paliv do vstřikovače. Udělal to vlevo, tak jsem si myslel že chyba dílu, ale po opravě zpět to udělal i pravý.
Motor běží pravidelně, nekucká, synchronizace rychlá až do 4000 ot. v pohodě, dál jsem to nechtěl točit na místě.
CO je divné, že se mi nedaří zvýšit volnoběh nad 1100 otáček.
God, Gun & BMW
dicksz napsal:
Dnes jsem seřídil synchro motoru. Udělal jsem zajímavou zkušenost - třeba se Vám bude hodit: Když se zavře obtokový šroub, vyskočí konektor přívodu paliv do vstřikovače. Udělal to vlevo, tak jsem si myslel že chyba dílu, ale po opravě zpět to udělal i pravý.
Motor běží pravidelně, nekucká, synchronizace rychlá až do 4000 ot. v pohodě, dál jsem to nechtěl točit na místě.
CO je divné, že se mi nedaří zvýšit volnoběh nad 1100 otáček.
Když se zavře obtokový šroub, vyskočí konektor přívodu paliv do vstřikovače.
mužeš to prosím přeložit do češtiny? čtu to asi po 10ty a nechápu to
... servis a diagnostika BMW Motorrad
dicksz napsal:
Dnes jsem seřídil synchro motoru. Udělal jsem zajímavou zkušenost - třeba se Vám bude hodit: Když se zavře obtokový šroub, vyskočí konektor přívodu paliv do vstřikovače. Udělal to vlevo, tak jsem si myslel že chyba dílu, ale po opravě zpět to udělal i pravý.
Motor běží pravidelně, nekucká, synchronizace rychlá až do 4000 ot. v pohodě, dál jsem to nechtěl točit na místě.
CO je divné, že se mi nedaří zvýšit volnoběh nad 1100 otáček.
Když se zavře obtokový šroub, vyskočí konektor přívodu paliv do vstřikovače.
mužeš to prosím přeložit do češtiny? čtu to asi po 10ty a nechápu to
Když na běžícím motoru zatáhnu obtokový šroub na tělese směšovače, ze vstikovače vyskočí přívod paliva, válec nemá palivo a motor zdechne. Přitom benzín, který je v potrubí pod tlakem, stříkne na motor....
God, Gun & BMW
Autor originálních nástavců tills.de uvádí, že vzhledem k rozdílné délce vstřkovačů 1150/1200 se má 1200 vstřik případně podložit dalším vitonovým kroužkem. Předpokládám, že když úplně zavřeš obtokový šroub na volnoběh tak motor podtlakem přisaje o kousek vstřikovač a ten se vytrhne z napojení.