Tak jsem dnes zavolal prodejci BMW do HK, že objednávám GS 1250 HP za 419 tis. a že bych jich chtěl aspoň 8-9 kousků. Velmi diplomaticky mi zdělil že už nejsou a nebudou, protože si je za ty prachy všechny koupil pro sebe
Hoši, je tu někdo, kdo už 1250 má a přešel na ní z 1200 LC? Zajímaly by mne rozdíly - hlavně projev motoru (je opravdu mechanicky tišší?) a jak moc je znát vyšší výkon a krouťák versus vyšší hmotnost v porovnání s LC. Co převodovka - zklidnilo se řazení? Budu mít LC už čtvrtý rok a 1250 mne láká... Plánuju se na tom svézt, ale do jara daleko.
Upravil hajnrich dne 28.01.2019 09:35
hele ptal jsem se na to, prodejce je zároveň majitelem staršího LCčka a říkal, že ten rozdíl není až tak strašný, projevuje se hlavně ve vyšších otáčkách, míň pazvuků a vibrací celkově.Nicméně, říkal, že jako důvod pro změnu to nevidí. Je to spíš evoluce, než revoluce.
Druhá věc je jestli hledáš další motorku tak proč ne... pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
hele ptal jsem se na to, prodejce je zároveň majitelem staršího LCčka a říkal, že ten rozdíl není až tak strašný, projevuje se hlavně ve vyšších otáčkách, míň pazvuků a vibrací celkově.Nicméně, říkal, že jako důvod pro změnu to nevidí. Je to spíš evoluce, než revoluce.
Druhá věc je jestli hledáš další motorku tak proč ne...
tak s tím si troufám nesouhlasit. ten motor je naprosto odlišnej od stary vody, nemlátí v tom jede to uplně jinak a hlavně to řazení jak na vzducháči
... servis a diagnostika BMW Motorrad
zetor napsal:
No výborný...jen co si koupim rok starý LCčko, tak všichni začnou říkat, jak je 1250 nebe a dudy...
Takže na podzim zase měnim jo?!
tvl uz i Zetor ma LCcko.
Asi cas na 1250...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
hele ptal jsem se na to, prodejce je zároveň majitelem staršího LCčka a říkal, že ten rozdíl není až tak strašný, projevuje se hlavně ve vyšších otáčkách, míň pazvuků a vibrací celkově.Nicméně, říkal, že jako důvod pro změnu to nevidí. Je to spíš evoluce, než revoluce.
Druhá věc je jestli hledáš další motorku tak proč ne...
tak s tím si troufám nesouhlasit. ten motor je naprosto odlišnej od stary vody, nemlátí v tom jede to uplně jinak a hlavně to řazení jak na vzducháči
i s quickshifterem? už motorka nenadskakuje na dvojku a trojku?
asi musím vyzkoušet, ideálně přijet na svojí dvanáctce a hned přesednout na 1250 pro okamžité srovnání...
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
hele ptal jsem se na to, prodejce je zároveň majitelem staršího LCčka a říkal, že ten rozdíl není až tak strašný, projevuje se hlavně ve vyšších otáčkách, míň pazvuků a vibrací celkově.Nicméně, říkal, že jako důvod pro změnu to nevidí. Je to spíš evoluce, než revoluce.
Druhá věc je jestli hledáš další motorku tak proč ne...
tak s tím si troufám nesouhlasit. ten motor je naprosto odlišnej od stary vody, nemlátí v tom jede to uplně jinak a hlavně to řazení jak na vzducháči
Přesně tak. Už jsem to psal o několik příspěvků výše. Je to nebe a dudy. Chod motoru, zvuk motoru, řazení - paráda. Po přesednutí z 1200LC na 1250LC to musí poznat snad každej.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
zetor napsal:
No výborný...jen co si koupim rok starý LCčko, tak všichni začnou říkat, jak je 1250 nebe a dudy...
Takže na podzim zase měnim jo?!
tvl uz i Zetor ma LCcko.
Asi cas na 1250...
Tak já už taky podlehnul těm chvalozpěvům. Moje Ralye duben 18 jde do světa a na březen 19 zaplacena záloha na 1250. Je s podivem, že je levnější než byla 18ctka
Upravil Jahn dne 29.01.2019 11:01
Jahn
Jahn napsal:
Tak já už taky podlehnul těm chvalozpěvům. Moje Ralye duben 18 jde do světa a na březen 19 zaplacena záloha na 1250. Je s podivem, že je levnější než byla 18ctka
ja na to zatim pecu, nejezdim ted temer vubec + mam desny vedlejsi naklady... nicmene zase jako nemusim mit stejnou moto jako Zetor, to zas ne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jahn napsal:
Tak já už taky podlehnul těm chvalozpěvům. Moje Ralye duben 18 jde do světa a na březen 19 zaplacena záloha na 1250. Je s podivem, že je levnější než byla 18ctka
ja na to zatim pecu, nejezdim ted temer vubec + mam desny vedlejsi naklady... nicmene zase jako nemusim mit stejnou moto jako Zetor, to zas ne
To by jsme stejně neměli...ty jsi malej vepřík, takže by si koupil určitě obyč GS...Já jsem velký prase, takže musím mít GSA...
Jahn napsal:
Tak já už taky podlehnul těm chvalozpěvům. Moje Ralye duben 18 jde do světa a na březen 19 zaplacena záloha na 1250. Je s podivem, že je levnější než byla 18ctka
ja na to zatim pecu, nejezdim ted temer vubec + mam desny vedlejsi naklady... nicmene zase jako nemusim mit stejnou moto jako Zetor, to zas ne
To by jsme stejně neměli...ty jsi malej vepřík, takže by si koupil určitě obyč GS...Já jsem velký prase, takže musím mít GSA...
tak z poloviny jsi mne uklidnil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch zajimalo by mne jakym smerem to povedou... jestli za cca 4-6 let prijde neco fest prepracovanyho, nebo evoluci ala 800...
Ja uz mam LC... SEST let... tvl...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2