pig napsal:
Nevim jestli to tady někdo psal už, ale trochu jsem zkoušel....
originál soft - nesmysl - od průběhu až po spotřebu...
stage 8 s katem a orig koncovkou je velice příjemná změna - reakce na plyn o milion procent lepší, spodek lepší, ten přechod 3-4tis otáček furt divnej ale lepší.. nad 5tis zatáhne jak cip. spotřeba o litr nižší oproti originálu, u mě... vibrace u cestovních rychlostech vyšší než originál, kdo někdy dával na třiapule velkej předstih...asi tak..
zkoušel jsem Y-svod, pro mě utrpení, vibrace peklo hruza děs, spodek pěknej, vršek nic moc, celkově k ničemu...
dal jsem stage 10, problém s průběhem vyřešen, ale ty vibrace...hnus...
nechal jsem stage 10 a vrátil kat, TOHLE pro mě nejlepší kombinace... vibrace skoro nic, hlavně cestovní rychlosti 110-130 krása a s vyšší rychlostí se stále zmenšují... průběh výkonu je pro mě užasnej, dole se pěkně sbírá, míň než stage 8 ale zase přechod 3-4tis je super a táhne do konce dost lineárně... barva svíček o malinko lepší než originál, nejsou tak moc bílé, možná náznak cihle,ale uplně trochu.
moje poznatky... třeba to někomu pomůže...
aktualize...aneb chybama se opice učí...
až někdo budete řešit brnění, vibrace,spotřebu,díry ve výkonu...
zkontrolujte si propojení té bílé ****iny pod sedlem,
r1150r s katem a funkční lambdou je 30-87-87a R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
pokud by někdo potřeboval, obnovil jsem po nějaké době spolupráci s expertem na bmw john gemi a ačkoli to někdy trvá a skřípe, fungujeme.
nabízí úpravu 1100, 1150 a i 1200 vzduch, palivová mapa na vaši konfiguraci motorky.
řeší to hlavně otevřené výfuky, sání atp. mapy jsou i pro vysokokompresní písty atd.
u 1200 se nahrává mapa přímo do řídící jednotky.
milan 737 363 333
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Mám stage 15. Twin Spark 2023. Mám špatné studené starty. Baterie nová. M. Po čipu nastartuju ale asi tak na 5 pokus s laborováním sytiče. Otáčky kolem 800-900. Pak je jízda parádní, motorka táhne parádně. Lepší vliv je cítit hlavne na 4 odspodu a i dál. Odspodu je to znatelnější a rychleji jde do otáček napohodu. Né že by nešla před tím, měl jsem ji na velkým servisu a vše se nastavovalo. Přitom mám jen klasiku v origu, jen na sport filtr. Budu měnit ještě svíce všechny na iridium, tak uvidíme. S Johnem se komunikuje dobře, rychle reaguje. Doporučuju.
800 az 900 otacek volnobehu? to je doost malo a iridium ti nepomuze pokud to nestartuje na normalni nebude ani na iridiove svickz
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ono kolikrat staci seridit ventily a volnobeh se vrati. Ale ja chapu ze je jednodussi tam nasrat iridiovy svicky a cekat na zazraky. Jinak zahraty volnobeh 1100 a ta prvni nedrzici pozice sytice klidne 2500 az 3000 otacek. To stejny kn filtr to je peklo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ono kolikrat staci seridit ventily a volnobeh se vrati. Ale ja chapu ze je jednodussi tam nasrat iridiovy svicky a cekat na zazraky. Jinak zahraty volnobeh 1100 a ta prvni nedrzici pozice sytice klidne 2500 az 3000 otacek. To stejny kn filtr to je peklo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Whisky, nezlob se na mě, ale vyměnit jen jednu svíčku ze čtyř, je docela prasárna
A na ty iriodiovy se fakt vykašli. Kup co tam maji být a starty budeš mít jak fík.
NGK DCPR8EKC 2x a NGK BKR7EKC 2x.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mno menila se i jedna zapalovaci civka. JOHN psal ze iridiovy jsou nejlepsi. Cet sem o nich a nemel by byt problem nahradit ty klasiky. Vsak je to jen lepsi material. Nebo jsou nake negativni zkusenosti s nima?
Ty chipy jsou peklo, tolikrát jsem se zasekl na špatných startech, když byl v motorce chip. Dopadlo to tak, že mám ve skříni originální jednotky a když motorka někomu nejede zkouším hned po seřízení všeho originální jednotku s chipem. Buď nejde nastartovat nebo vynechává v otáčkach, častěji nejde nastartovat. Iridiové svíčky, lití acetonu do nádrže a další rady od Johna nemělo na start žádný účinek, až se vše vrátilo do originálu najednou fungovala. Asi mám na to smůlu, ale u 11xx vrácení do původního stavu vyřeší aspoň u mě na servise minimálně 50% problémů.
Upravil DAGR dne 29.04.2025 15:17
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Co jsem četl, většina spokojenost. Zkusíme ještě čeknout správné nastavení a když se nezadaří, dáme zpět. Ona byly před rokem nastavovaná a po zimě už blbě chytala i s origo. Baterka na měřáku byla diagnostikována na výměnu - 5let Exide, jsem si říkal, je to tím. No a stejně ne. Kromě horších startů je vše co se týče jízdy, nástupu do otáček atd paráda.
Může být i zatuhlý startér, s některými startéry i novými motorka strašně blbě startuje. Někdy stačí startér vyčistit. Startér zatuhne prachem a bordelem a při startu se neroztočí tak rychle, někdy to vypadá jako horší baterka.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Prehodil jsem zpet čip. Nechtela chytnou vubec. Heh, pak mi doslo, že se vysune lanko, když se hejbne s nádrží. Pak chytla, ale otacky jsou pod 1000, tak 800, 900. Na sytič reaguje jen málo. Ale je 20 stupnu. Nicméně myslím, že to je na seřízení ještě všeho. A na ten startér mrknem, dík za radu. Zda se mi ale ze baterka ztraci hodne kapacitu, kdyz parkrat nastartuju a to je nova. Odhadem 10x startu a uz byla na pulce pri pripojeni na nabijecku. Pri startování kleslo napeti az na 10V Dobiju na full a zkusim rano v nizsi teplote.