Vysvetlí mi niekto, aký Reálny význam má na motorke zadný radar? To ako ak ma niekto zo zadu dobieha neprimeranou rýchlosťou , tak mi na tablete napíše "za sekundu zomrieš “ ?
Upravil patol dne 13.10.2023 07:27
Tak také přidám dojmy ze včerejšího představení. No vlastně se vrátím o pár let zpět... Když v roce 2004 představilo BMW novou řadu R1200GS tak kdo si to pamatuje mi jistě dá zapravdu - komentáře "odborníků" typu "konec pořádnýho GS...plastom.d.a... rozpočtovka...plno elektroniky, která se hned pokazí a nikdo to neopraví...jeden známej říkal, že někde četl, jak někdo v americe říkal, že když brzdí tak se vymlátí baterka a motorka už nikdy nepojede...". No a dnes, na konci řady 1250 už se možná názory "trochu" změnily... Takže za mě, když jsem na ni sedl - stejný WOW efekt, jako v roce 2004 z R1200GS... Je skvělá, užší, vypadá nižší...Technický popis psát nebudu, dá se najít na mnoha místech... No a nejsem zrovna zastánce laděných výfuků, ale ten dvojitý Akrapovič - to je prostě MUSTMÍT...
Muj soucasny zaver: motorka skvela, nicmene nevim, jestli o tolik lepsi, abych si obhajil upgrade z LC, ktery ma uz vetsinu modernich veci (throttle over wire, tempomat, Dynamic ESA, moderni LEN svetlo se svetlovodem).
Jako nakonec "preskocit generaci" je bezna nakupni strategie.
Vyhoda nove premiove moto samozrejme je, ze ji nema kazdej wocas, minimalne v prvnich letech.
Upravil hicks dne 13.10.2023 10:15
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahaaaa, takže keď sa pôjdem povoziť na motorke, tak aby ma neobťažovalo jej riadenie . A kde je potom line assist? A má to aj vystrelovanie predného zobáku pre odchranu chodcov pri kolízii? Som zvedavý na novú BMW Helmet s pelovým filtrom a umelým zvukom motora do slúchadiel
Ale škodovky vyvíjejí z cca 80% české firmy. Ty vyvinuli i třeba nového Passata. Ale papírově, ano, není to česká firma. Ale i kdyby byla, pro nás to nic nemění. Daně zaměstnanců, stejně jako zdravotní i sociální pojištění dostane český stát. Daň ze zisku odvede u nás taky. A zdaněný zisk? Jestli si ho strčí do kapsy němec, čech, nebo španěl, to už je mám fuk.
Já se snad dojedu podivat k Barthovi jak ta zrůda vypadá naživo... Ale radši pojedu na lačno
At koukam jak koukam, prostě je to vyloženě hnusná motorka.
Upravil Kubrt dne 13.10.2023 17:21
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ahaaaa, takže keď sa pôjdem povoziť na motorke, tak aby ma neobťažovalo jej riadenie . A kde je potom line assist?
hlídání mrdvyho uhlu mi tedy jako nesmysl neprijde.
Podobny funkce jsou uz i na kolech.. Garmin Varia.
Na moto staci jedna chyba tohohle druhu a muze byt dost snadno s tebou amen... a jakoze na dalnici to mas hned.
Navic.. na GS jezdi (prijde mi, ze snad cim dal vic) starsi rocniky a tam to je vhodne VYLOZENE.
Upravil hicks dne 13.10.2023 22:26
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hlídání mrdvyho uhlu mi tedy jako nesmysl neprijde.
Podobny funkce jsou uz i na kolech.. Garmin Varia.
Na moto staci jedna chyba tohohle druhu a muze byt dost snadno s tebou amen... a jakoze na dalnici to mas hned.
Navic.. na GS jezdi (prijde mi, ze snad cim dal vic) starsi rocniky a tam to je vhodne VYLOZENE.
Kubo, ty vole, víš na co jsou zpětný zrcátka a obratle pod hlavou?
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
hlídání mrdvyho uhlu mi tedy jako nesmysl neprijde.
Podobny funkce jsou uz i na kolech.. Garmin Varia.
Na moto staci jedna chyba tohohle druhu a muze byt dost snadno s tebou amen... a jakoze na dalnici to mas hned.
Navic.. na GS jezdi (prijde mi, ze snad cim dal vic) starsi rocniky a tam to je vhodne VYLOZENE.
Kubo, ty vole, víš na co jsou zpětný zrcátka a obratle pod hlavou?
Přesně Mediku!
Protože jsou lidi čím dál vic líní a čím dál víc k hovnu, tak prostě budeme radši všude srát asistenty, protože lidi začínají být líní i k pootočení hlavy.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
hlídání mrdvyho uhlu mi tedy jako nesmysl neprijde.
Podobny funkce jsou uz i na kolech.. Garmin Varia.
Na moto staci jedna chyba tohohle druhu a muze byt dost snadno s tebou amen... a jakoze na dalnici to mas hned.
Navic.. na GS jezdi (prijde mi, ze snad cim dal vic) starsi rocniky a tam to je vhodne VYLOZENE.
Kubo, ty vole, víš na co jsou zpětný zrcátka a obratle pod hlavou?
Přesně Mediku!
Protože jsou lidi čím dál vic líní a čím dál víc k hovnu, tak prostě budeme radši všude srát asistenty, protože lidi začínají být líní i k pootočení hlavy.
Mě říkal Dagr jak si lidi nechávají dodělat asistent rozjezdu do kopce...To už je na sebrani papírů když se neumíš rozjet do kopce,je jedno jestli autem nebo motorkou.
Kupredu spatki ni krok...
hlídání mrdvyho uhlu mi tedy jako nesmysl neprijde.
Podobny funkce jsou uz i na kolech.. Garmin Varia.
Na moto staci jedna chyba tohohle druhu a muze byt dost snadno s tebou amen... a jakoze na dalnici to mas hned.
Navic.. na GS jezdi (prijde mi, ze snad cim dal vic) starsi rocniky a tam to je vhodne VYLOZENE.
Kubo, ty vole, víš na co jsou zpětný zrcátka a obratle pod hlavou?
Přesně Mediku!
Protože jsou lidi čím dál vic líní a čím dál víc k hovnu, tak prostě budeme radši všude srát asistenty, protože lidi začínají být líní i k pootočení hlavy.
Mě říkal Dagr jak si lidi nechávají dodělat asistent rozjezdu do kopce...To už je na sebrani papírů když se neumíš rozjet do kopce,je jedno jestli autem nebo motorkou.
Motorka ale není auto, kde sedíš v sedačke a výhľad je o dosť horší, keďže zrkadlá máš "vedľa seba" a nie pred sebou ako na moto. A auto sa používa často ako iba presuvadlo, takže tam chápem snahu k autonómnemu riadeniu. Kto potrebuje asistentov na motorke, asi nepochopil význam motorkarčenia a asi by lepšie urobil keby sa vydal na cestu v plechovke. Okrem toho asistenti tým, že zľahčujú proces ovládania , tak vlastne vychovávajú nevodičov, ale čo je asi najhoršie, že ľudia sa tak menej venujú riadeniu. Stačí pozrieť do ostatných áut na diaľnici, kolkati vodiči čumia do mobilu....daj to na motorku a budú sa hrať s navigáciou a inými fičúrami, popr sa rozhlížet jak Hrušinský a ustáť krízovku na motorke je asi dosť náročnejšie ako v aute s elektronikou ovládaným gripom štyroch širokých gúm.
Kubo, už vidím tie zástupy motorkárov pred ambulanciou chiropraktika.....ako vám mohol takto zatuhnúť krk na motorke?... kúpil som si nové BMW s asistentom