motoblb napsal:
Taky se už nemůžu dočkat až mi péra dorazí
Jak to píšete ty objednávky, čoveče?
Dyť vy tam píšete úplný blbosti!
Já jsem žádný vobjednávky nepsal, pane Karfík!
To mě nezajímá, ale píšete tam blbosti!
No prosim: péro.
Péro, co to komu řiká?
Takový objednávky já odmítám podepisovat.
Tos mi připoměl jednu dávnou historku(našince jistě pobaví,zapaďáci prominou) z našeho uhelného kraje, kde za dob indiánů jeden učeň z intru,od nás bydlištěm hodně na západ byl při praxi na dole poslán instruktorem k vrátku,že tam leží okor ať ho donese.Když se po půl hodině nevracel instruktor se za ním vydal.Když instruktor za ním dorazil,dojebal ho kde je tak dlouho a:
učeň:hledám ten okor
inst.: a tohle je co?
učeň: (krásným přízvukem) tohle?Tohle je kláda a nosej to dva
jo není péro jako pružina
Upravil motoblb dne 12.01.2012 09:33
Dnes jsem namontoval predni tlumic po repasi s novou Hyperpro. Pruziny jsem koupil na podzim v Bikerscrown sadu za 4.246 CZK, tlumic repasoval pan Prochazka z Cercan za 2.150 CZK. Zadek zatim neresim, tam uz Hyperpro je a chova se zatim ok, nova zadni pruzina tak zustava v zaloze. Nemuzu se dockat, az se svezu, uz pri shozeni z hlavniho stojanku se predek nahoru vratil mnohem svizneji.
alesvagner přiložený následující obrázek:
[141.77Kb]
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
Dnes jsem namontoval predni tlumic po repasi s novou Hyperpro. Pruziny jsem koupil na podzim v Bikerscrown sadu za 4.246 CZK, tlumic repasoval pan Prochazka z Cercan za 2.150 CZK. Zadek zatim neresim, tam uz Hyperpro je a chova se zatim ok, nova zadni pruzina tak zustava v zaloze. Nemuzu se dockat, az se svezu, uz pri shozeni z hlavniho stojanku se predek nahoru vratil mnohem svizneji.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
alesvagner napsal:
...... nova zadni pruzina tak zustava v zaloze. Nemuzu se dockat, az se svezu, uz pri shozeni z hlavniho stojanku se predek nahoru vratil mnohem svizneji.
Taky už mám obě pružiny doma, ale zatím se neženu do výměny. Na jaře budu mít o čem špekulovat.. zatím teda záloha pro předek i zadek...
Pája
Uz se nemuzu dockat, az se na tom svezu. Fakt uz jenom sundani ze stojanku je zmena. Snad se povede nejaka casne jarni projizdka.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Ty ceny repase v rozptylu 300% a zvěsti co je, a co není rozebiratelné - to je fakt loterie.
Telefon dnes s panem Buráněm k tlumičům na 1100GS:
- předek prý nemá cenu řešit, že je to typ tlumiče jak na Jawě
- zadek jo, tak po 60000 ideál, že je to tak akorát kdy může vytéct nebo zatuhnout. Je prý nerozebiratelný, proto první repas 6000,- (kdy z něj udělá rozebiratelný), další pak necelé 3tis. Repas doporučuje, tlumič je pak prý za podstatně menší peníze jako nový. Pružinu že u toho prý otestuje a pokud se jezdí převážně solo, tak jestli je v tolerancích, tak by ji klidně nechal. Pro ježdění ve dvou by novou dal.
Tak nějak mi z toho vypadlo, že ty debaty jestli je to stejné rozebiratelné nebo ne, můžou být z házení 1100 a 1150 do jednoho pytle. Jestli není origo zadek na 1100 nerozebiratelný a origo 1150 už jo, protože mluvil i o ročnících.
Benedikt napsal:
Ty ceny repase v rozptylu 300% a zvěsti co je, a co není rozebiratelné - to je fakt loterie.
Telefon dnes s panem Buráněm k tlumičům na 1100GS:
- předek prý nemá cenu řešit, že je to typ tlumiče jak na Jawě
- zadek jo, tak po 60000 ideál, že je to tak akorát kdy může vytéct nebo zatuhnout. Je prý nerozebiratelný, proto první repas 6000,- (kdy z něj udělá rozebiratelný), další pak necelé 3tis. Repas doporučuje, tlumič je pak prý za podstatně menší peníze jako nový. Pružinu že u toho prý otestuje a pokud se jezdí převážně solo, tak jestli je v tolerancích, tak by ji klidně nechal. Pro ježdění ve dvou by novou dal.
Tak nějak mi z toho vypadlo, že ty debaty jestli je to stejné rozebiratelné nebo ne, můžou být z házení 1100 a 1150 do jednoho pytle. Jestli není origo zadek na 1100 nerozebiratelný a origo 1150 už jo, protože mluvil i o ročnících.
Za 6000,-první repas?To bych se na to pěkně vy.ral,dnes sem posílal panu Procházkovi předběžná cena cca 2500,-
Beran delal jak 1100gs,tak 1150 gs i gsa.Zadni jsou u obou rozebiratelne.Zetor sem daval i fotku uctu,kde to bylo napsano.Ja mam 1100gs a rikal mi to osobne,ze zadni je rozebiratelny!Cena taky 2500kc se vsim vsudy.Nerozebiratelnej je predni,ale za cca.2500 ti ho zrepasuje taky a udela z nej rozebiratelnej.Je pravda,ze ty predni tlumice byvaji v lepsim stavu.Beran se s tim setkal asi 3x,ze ten predni byl na tu repasy fakt zralej.Ale pokud mas najeto dost km,a hodlas si motorku nechat jeste dlouho,tak se to prej vyplati.
1200gs ma rozebiratelnej i predni tlumic.Ale je uz trochu slozitejsi a je v nem krome oleje i plyn stejne jako v zadnim.Takze u 1200gs se musi na prednim taky udelat ventilek.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Beran delal jak 1100gs,tak 1150 gs i gsa.Zadni jsou u obou rozebiratelne.Zetor sem daval i fotku uctu,kde to bylo napsano.Ja mam 1100gs a rikal mi to osobne,ze zadni je rozebiratelny!Cena taky 2500kc se vsim vsudy.Nerozebiratelnej je predni,ale za cca.2500 ti ho zrepasuje taky a udela z nej rozebiratelnej.Je pravda,ze ty predni tlumice byvaji v lepsim stavu.Beran se s tim setkal asi 3x,ze ten predni byl na tu repasy fakt zralej.Ale pokud mas najeto dost km,a hodlas si motorku nechat jeste dlouho,tak se to prej vyplati.
1200gs ma rozebiratelnej i predni tlumic.Ale je uz trochu slozitejsi a je v nem krome oleje i plyn stejne jako v zadnim.Takze u 1200gs se musi na prednim taky udelat ventilek.
Ahoj Vevisi,
musím s tebou nesouhlasit. Na našich motorkách nejsou přece žádný sériový tlumiče vyloženě rozebiratelný. Rezebiratelný jsou jen Öhlins, WP atd. Rozebiratelný by vypadal tak, že do něj nikdo nedodělává jakýkoliv ventilek atp. Konkrétně ty zadní Showy nebyly v serii dodávaný s tím, že se budou někdy repasovat. Uvažovalo se určitě jen s výměnou kus za kus. Öhlins atd s repasema počítá a má komplet náhradní díly pro repase a i doporučený intervaly, který se můžou u jednotlivých výrobků měnit dle použitých střev a nasazení stroje.
Díky tomu, že tady máme spoustu šikovných lidí a ta repas je možná. Nevím jestli se to řeší i na západ od nás, ale pochybuju. Repase tlumičů a nahrazení origo lineárních pružin za progresivní byla zatím nejlepší investice do mé moto. Je to obrovskej rozdíl proti sérii
Pořád nechápu, že je mezi Buráněm a zbytkem světa takovej cenovej rozdíl. To na to jde buráň přes výfuk??
To mas asi pravdu.Ale u zadniho nemusis na rozdil od predniho nic rezat,delat zavit atd.Pouze se prida ventilek,aby jsi ho mohl znovu natlakovat.Tohle se pri vyrobe ve fabrice resilo jinak a po rozebrani to bez toho ventilku znovu nenatlakujes.Proc si ale Buran za prvni repasy uctuje 6000kc a za druhou 2500kc netusim.Pokud je to jen za montaz ventilku(Beran si za ni uctuje 250kc),tak je to sakra hodne.
Ale pokud budes delat u Berana podruhe repasy predniho tlumice,tak verim ze bude levnejsi nez tech 2500kc,protoze tu upravu na rozebiratelnej uz ti uctovat nebude.Zadni by mel byt pri druhe repasy levnejsi taky.Minimalne o tech 250kc za montaz ventilku.
Upravil vevis dne 01.02.2012 18:55
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dotaz pro znalé: zadní z 1100GS - to co ukazuje šipka, to je tam normálně? Vypadá to jako vložená podložka pro předpětí pružiny, složená ze dvou půlek a kolem dokola opásaná měděným drátem místy zpevněným cínem. Přemýšlím, jestli to je origo, nebo s tím tlumičem už někdo něco dělal
Je blbé, když mám motorku už po předchozích majitelích, 110tis. na tachometru, tak nevím co má která část nalítáno. Nepřijde mi ani podvozek v háji, ani samotný tlumič na pohled že by měl víc jak 100tis. za sebou, takže je pravděpodobnější, že to není původní. V Čechách má motorka asi 30tis, a dohledávat nějakého němce s dotazy na tlumiče asi těžko. Teď zvažuju, kterou kostkou si hodit, jestli to ještě nechat, nebo řešit
Benedikt přiložený následující obrázek: