to Pipo: z Prahy jezdit servisovat na venkov (do Brna)? NESMYSL...když na druhou stranu stejně daleko je Motorradheimatland...třeba do Drážďan je to blíž než do Brna a nemusí se jezdit offroad po D1
Já jezdím do Regensburgu a story alá Invelt tam odtud neznám...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Je třeba využívat zahraničí pánové, já jsem v červnu potřeboval udělat servis na své 1200 v prvních 1000km, samoržejmě co nejdříve protože sezona v plném proudu. Telefonát na Invelt = termína za 3týdny, zkusil jsem zavolat do Vídně od někoho z Vás tady jsem dostal kontakt na p.Krajču. Vynikající jednání s nabídkou termínu za slovy "čtyři" dny nebo pak další termíny. Využil jsem toho a objednal se, dorazil jsem na místo a průser - dotyčný pan Krajča nebyl ten den přítomen, uporozňuju, že neumím kváknout německy kromě kriskot (což jsem předpokládal jako velký problém), okamžitě se mě tam ujali se špičkovým přístupem, byl tam jiný kolega slušně česky mluvící, o všem byli informováni, úcta i toho mechanika z dílny na vynikající úrovni, přesně jak řekli za dvě a půl hodiny jsem přišel vše hotovo. Cena 200E, která mi byla sdělena už při telefonátu jako předběžná, což podle mého známého je cca o 2500,-Kč méně než platil v Autecu (před pár lety). Takže vřele všem doporučuju, nebo spíš ne aby tam nejezdili náhodou všichni a pak pro mě nebudou mít volný termín
Nevím nakolik je to dáno mým specifickým úhlem pohledu, ale já byl v Inveltu, dokonce i dříve v AuTecu (mohu porovnávat i s Bychlem, kam už by mně nikdo nedostal ani heverem) za těch pět let vždycky spokojen. Ano je pravda, že dovolat se bývá problém. Ale jinak bylo vždy všechno hotovo dle dohody, včas, nebo i dřív a nikdy nikdo neměl problém mi vyjít vstříc či adekvátně napravit chybu, která se stala. Ať už jde o pana Horského, nebo pana Hrušku, či bývalé zaměstnance pány Novotného a Skopalíka. Je taky pravda, že tam jezdím i s autem, které jsem tam koupil, motorku vlastně taky. Ať už jde o výše zmíněné pány, tak třeba o lidi od prodeje motorek, pana Havlíka, Pajera a především Šubrta, se všemi jsem se vždy bavil přátelsky, často se i zakecal (tímto se omlouvám ze případné zdržování ) a tak mě tam vlastně všichni znají, hlásí se ke mně. Díky tomu je pro mně atmosféra ve Stodůlkách jen a jen příjemná a pokaždý se cítím jako vážený zákazník a tudíž dobře a tak se tam rozhodně mám důvod vracet. Nemůžu srovnat se servisem v cizině, ale v porovnání s řadou servisů v ČR - 2xVW, 3xAlfa Romeo, Mercedes, výše zmíněný Bychl a některé další (Škoda, Ford...), tak Invelt u mně v přístupu rozhodně VEDE! A ruku na srdce, když budu mít nějakou poruchu, kam prostě už z praktického hlediska radši pojedu, no co nejblíž domovu.... Takže myslím, že i když bych měl drobnější výhrady, je lepší budovat vztahy v domácím servisu, než jezdit jinam a pak se v nouzi vrátit jako člověk z ulice. Uznávám, správně by neměl být mezi zákazníky rozdíl, ale prakticky k tomu všude trochu dojde. Za mně tedy máte
Maiali nel Fango!
Tak jsem absoloval servis po 20000 a musím říct, že jsem byl velice spokojen s přístupem Inveltu, odvedenou prací a i cenou za servis. Hlavně velkou pochvalu p. Horskému za přístup
BMW R 1250 GS Exclusive
jsem na tom stejně, dobrý přístup, ochota, kafe, rychlost servisu prostě pohoda. fakt je ten, že mám asi kliku, protože u mě to měli i za minulého režimu / autec za 1-
pipo napsal:
Panove opravdu nevim co delam spatne, nebo co vy delate proto aby Vas servis v Inveltu dokazal uspokojit. Osobne pracuji se zakazniky kazdy den a nikdy bych si nikdy nedovolil to, co predvadi BMW v Praze. Uz nekolikrat jsem byl opravdu vyhroceny, ale vzdy si rekl, ze jsou taky jen lide, ale dnes uz jsem utrousil na recepci i nejaka ta sprosta slova na adresu pana Horskeho, ktery ma servis motorek na starosti. I kdyz tu nejde jen o jeho pristup. Dvakrat jsem v Praze chtel BMW koupit a vzdy jsem nakonec skoncil nakupem v nemecku...
Dovolat se, dostat odpoved na e-mail anebo na kontaktni formular na webu, je umeni...Jen jednou se mi snad postestilo, ze po zmeskanem hovoru vzal sluchatko a zavolal zpatky. Ted jsem resil havarku, kterou zaplati pojistovna a snazil se mu dovolat. Milou stredu se to povedlo. Chtel jsem jen dohodnout termin, ale byl vytizeny a rekl, at to napisu do mailu, ze mi da vedet termin. To jsem hned udelal a cekal az do pondeli na odezvu, ktera nakonec stejne zadna nebyla takze jsem ho zase musel uhanet. Mel jsem stesti, ze vzal telefon a dohodl se na tom, ze nejlepsi bude kdyz prijedu a omrkne to, at se objednaji potrebne dily. Protoze to mam celkem daleko doporucil mi at prijedu v tydnu mezi 13-15hodinou. To jsem dnes udelal... zkousel jsem dopoledne volat abych termin potvrdil, ale klasicky nikdo nebral telefon, takze jsem si rekl, ze to je normalni a kdyz mi rekl, ze tam bude, ze tam opravdu bude... Vykaslal jsem se na obed a ulil se z prace, aby mi ve 13:30 bylo oznameno, ze pan Horsky uz dnes nebude.
Co na to rici... uz posledne jsem dostal termin opravy "za mesic" a radsi jsem to dovezl do Brna a stopoval zpatky. Ted cekam tyden a jeste nejsem ani dohodnuty na terminu opravy. Kdybych jel rovnou do Brna, tak mi sice jedna cesta zabere taky 2hodiny, ale verim, ze by se tam nekdo ochotny nasel...
Vubec nechapu ten svuj divny pocit, ze mam nekomu nejak lezt do prdele, aby se mi alespon trochu venoval. V Turecku nebo Nemeckem BMW me servis malem vyrazil dech a opravdu jsem se citil jako vazeny zakaznik... ale Invelt? Hooodne hooodne spatny!
Mrzi me, ze v Praze neni BMW, ktere by o sve zakazniky pecovalo. Ja budu kazdopadne moto na servis radsi vozit kamkoliv jinam...
Ahoj, tak to se cte opravdu spatne. Posilam prosbu o blizsi informace (jmeno, kontakt atp.) do PM abychom se na to mohli podivat a pripadne zjistit kde nastal problem... diky.
prosiiim pouzivete ten mail pripominky@invelt.com at nastale problemy muzeme resit a pripadne napravit.
ahojte, vymysleli jsme (jako kazdy rok) uskladneni vaseho motocyklu v nasem garazovem stani pod 24hod.dohledem ve vytapene garazi behem zimnich mesicu. Ceny jsou:
A: 90Kc / mesic - podminkou je objednani pravidelneho servisu behem "ustajeni" + ziskavate moznost pick-up servisu do 70Km od prazskeho showroomu zdarma
B: 500Kc/ mesic - standardni ustajeni
v obou pripadech je udrzba baterie po dobu zimniho spanku samozrejmosti a je zdarma.
Pokud mate zajem piste na recepce@invelt.com devcata to klukum predaji a ti vas budou kontaktovat s podrobnostma, popr. se obracejte na moto tym:
Ludo46 napsal:
Tak jsem absoloval servis po 20000 a musím říct, že jsem byl velice spokojen s přístupem Inveltu, odvedenou prací a i cenou za servis. Hlavně velkou pochvalu p. Horskému za přístup
Souhlasím a k tomu to názoru se také přidávám! Invelt mě vskutku velice příjemně překvapil a jsem jenom rád.....
Dnes objednáno na garančku do Stodůlek. Dovolal jsem se hned. Příjemný ženský hlas nabídl termín hned na zítřek...
Poděkoval jsem a požádal o termín na příští týden. Není problém. Středa 09:00 hod.
Takový fofr jsem nečekal - jsem mile překvapen.
Po garančce dám vědět, jak vše proběhlo...
Radosek napsal:
Garančka bez jakéhokoli problému. Seřízeno a provedena synchronizace - motorka jede jako z praku a nestřílí jako po seřízení od Bychla...
Roční prohlídka před koncem garanca + servis na 20.000 km + výměna oleje kardanu = cca 6.500,- Kč
Za mě - spokojenost...
mno jo no sme holt sikulove co nadelame... obcas se snazime neco pokazit, aby to zase nebylo tak ze stahneme 100% trhu to by sme asi kapacitne uz nedali:-))
ba ne diky za pochvalu a pripominam pripominky@invelt.com je ta adresa kde nas muzete postouchnout pokud neco nejde od prvopocatku tak jak by melo... idealne pri naznacich ze je neco spatne, aby byl jeste cas to vyresit. Po prusvihu uz si muzeme akorat drbat hlavu a penalizovat lidi, coz neni cilem... :-)
co zima? Uz mate objednany uskladneni? na louce vedle inveltu je jeste mista dost, prikrijeme to plachtou a obcas odmeteme snih
Radosek napsal:
Garančka bez jakéhokoli problému. Seřízeno a provedena synchronizace - motorka jede jako z praku a nestřílí jako po seřízení od Bychla...
Roční prohlídka před koncem garanca + servis na 20.000 km + výměna oleje kardanu = cca 6.500,- Kč
Za mě - spokojenost...
mno jo no sme holt sikulove co nadelame... obcas se snazime neco pokazit, aby to zase nebylo tak ze stahneme 100% trhu to by sme asi kapacitne uz nedali:-))
ba ne diky za pochvalu a pripominam pripominky@invelt.com je ta adresa kde nas muzete postouchnout pokud neco nejde od prvopocatku tak jak by melo... idealne pri naznacich ze je neco spatne, aby byl jeste cas to vyresit. Po prusvihu uz si muzeme akorat drbat hlavu a penalizovat lidi, coz neni cilem... :-)
co zima? Uz mate objednany uskladneni? na louce vedle inveltu je jeste mista dost, prikrijeme to plachtou a obcas odmeteme snih
Jirka
.....tak to je dobře, že máte i spokojené zákazníky. Já jsem na servispraha@invelt.cz vznesl skromný dotaz na opravu nefunkčního tacha dne 30. 9. a dosud čekám na odpověď. Přiznám se, že nehohodlám nikoho bombarbovat telefonáty a ptát se, jestli někdo chce mé těžce vydělávané peníze nebo ne, toho jsme si někteří z nás užili před mnoha lety myslím dost.
Kolega mě posílá ke Žlábkovi, mám to sice dál, ale asi pár korunami nepohrdne. (Doufal jsem, že alespoň jako skromný příspěvek na benzín do zánovního Porsche by to stačit mohlo.)
Radosek napsal:
Garančka bez jakéhokoli problému. Seřízeno a provedena synchronizace - motorka jede jako z praku a nestřílí jako po seřízení od Bychla...
Roční prohlídka před koncem garanca + servis na 20.000 km + výměna oleje kardanu = cca 6.500,- Kč
Za mě - spokojenost...
mno jo no sme holt sikulove co nadelame... obcas se snazime neco pokazit, aby to zase nebylo tak ze stahneme 100% trhu to by sme asi kapacitne uz nedali:-))
ba ne diky za pochvalu a pripominam pripominky@invelt.com je ta adresa kde nas muzete postouchnout pokud neco nejde od prvopocatku tak jak by melo... idealne pri naznacich ze je neco spatne, aby byl jeste cas to vyresit. Po prusvihu uz si muzeme akorat drbat hlavu a penalizovat lidi, coz neni cilem... :-)
co zima? Uz mate objednany uskladneni? na louce vedle inveltu je jeste mista dost, prikrijeme to plachtou a obcas odmeteme snih
Jirka
.....tak to je dobře, že máte i spokojené zákazníky. Já jsem na servispraha@invelt.cz vznesl skromný dotaz na opravu nefunkčního tacha dne 30. 9. a dosud čekám na odpověď. Přiznám se, že nehohodlám nikoho bombarbovat telefonáty a ptát se, jestli někdo chce mé těžce vydělávané peníze nebo ne, toho jsme si někteří z nás užili před mnoha lety myslím dost.
Kolega mě posílá ke Žlábkovi, mám to sice dál, ale asi pár korunami nepohrdne. (Doufal jsem, že alespoň jako skromný příspěvek na benzín do zánovního Porsche by to stačit mohlo.)
Ahoj, mohl bys mi prosim ten e-mail preposlat do PM? Zkontroluju kdepak se to zadrhlo a proc. Chapu kdyz nedorazis, kazdopadne vedet kde se stala chybka pomuze nekomu dalsimu, tak bys mohl byt kolegyalni. Pomohl bys nam to identifikovat prosim? diky
Nechapu, proc je BMW servis v CR takovy problem? Proc to jinde muze fungovat a v CR ne.... Tady u nas je BMW servis spickovej. Drahej, ale snazi se... Dokonce mi minuly tyden prisel dotaznik od centraly BMW abych ohodnotil motorku co jsem si koupil, vyhodnotil prodejce, jeho pristup a tak. Proste zajem o zakaznika a pripadnou napravu... Prodejci se podle toho snazi.... To, ze te v prodejne znaji jmenem ( i kdyz tam moc nechodim) a jsou ochotni kdykoliv pomoci....
Dnes jsem napriklad vyzvedaval nahradni dily pro 800. Bovdeny, packy a tak. Bylo toho za 600 dolaru. A oni mi to pujcili!!! Co pry pouziji zaplatim, co ne, vratim.... Tomu rikam pristup a vzajemna duvera.
petrs napsal:
Nechapu, proc je BMW servis v CR takovy problem? Proc to jinde muze fungovat a v CR ne.... Tady u nas je BMW servis spickovej. Drahej, ale snazi se... Dokonce mi minuly tyden prisel dotaznik od centraly BMW abych ohodnotil motorku co jsem si koupil, vyhodnotil prodejce, jeho pristup a tak. Proste zajem o zakaznika a pripadnou napravu... Prodejci se podle toho snazi.... To, ze te v prodejne znaji jmenem ( i kdyz tam moc nechodim) a jsou ochotni kdykoliv pomoci....
Dnes jsem napriklad vyzvedaval nahradni dily pro 800. Bovdeny, packy a tak. Bylo toho za 600 dolaru. A oni mi to pujcili!!! Co pry pouziji zaplatim, co ne, vratim.... Tomu rikam pristup a vzajemna duvera.
třeba je to tím, že motorky jsou u těch milionových aut jakýmsi přívažkem, trpěným chudým příbuzným, se kterým je mnoho práce a hovno z toho.
jinak si to taky neumím vysvětlit.
petrs napsal:
Nechapu, proc je BMW servis v CR takovy problem? Proc to jinde muze fungovat a v CR ne.... Tady u nas je BMW servis spickovej. Drahej, ale snazi se... Dokonce mi minuly tyden prisel dotaznik od centraly BMW abych ohodnotil motorku co jsem si koupil, vyhodnotil prodejce, jeho pristup a tak. Proste zajem o zakaznika a pripadnou napravu... Prodejci se podle toho snazi.... To, ze te v prodejne znaji jmenem ( i kdyz tam moc nechodim) a jsou ochotni kdykoliv pomoci....
Dnes jsem napriklad vyzvedaval nahradni dily pro 800. Bovdeny, packy a tak. Bylo toho za 600 dolaru. A oni mi to pujcili!!! Co pry pouziji zaplatim, co ne, vratim.... Tomu rikam pristup a vzajemna duvera.
třeba je to tím, že motorky jsou u těch milionových aut jakýmsi přívažkem, trpěným chudým příbuzným, se kterým je mnoho práce a hovno z toho.
jinak si to taky neumím vysvětlit.
nazdarek.-) no v necem mas pravdu, ale urcite to nei brany tak jako ze je to jen privsek k drahejm autum:-) kdyby ano neresim jestli sme udelali chybu nebo ne... a arogantne na to budeme kaslat a rikat si at jedou jinam je nam to fuk:-) neni.
petrs napsal:
Nechapu, proc je BMW servis v CR takovy problem? Proc to jinde muze fungovat a v CR ne.... Tady u nas je BMW servis spickovej. Drahej, ale snazi se... Dokonce mi minuly tyden prisel dotaznik od centraly BMW abych ohodnotil motorku co jsem si koupil, vyhodnotil prodejce, jeho pristup a tak. Proste zajem o zakaznika a pripadnou napravu... Prodejci se podle toho snazi.... To, ze te v prodejne znaji jmenem ( i kdyz tam moc nechodim) a jsou ochotni kdykoliv pomoci....
Dnes jsem napriklad vyzvedaval nahradni dily pro 800. Bovdeny, packy a tak. Bylo toho za 600 dolaru. A oni mi to pujcili!!! Co pry pouziji zaplatim, co ne, vratim.... Tomu rikam pristup a vzajemna duvera.
třeba je to tím, že motorky jsou u těch milionových aut jakýmsi přívažkem, trpěným chudým příbuzným, se kterým je mnoho práce a hovno z toho.
jinak si to taky neumím vysvětlit.
nazdarek.-) no v necem mas pravdu, ale urcite to nei brany tak jako ze je to jen privsek k drahejm autum:-) kdyby ano neresim jestli sme udelali chybu nebo ne... a arogantne na to budeme kaslat a rikat si at jedou jinam je nam to fuk:-) neni.
jirka
tak to mě těší! číst takovou odpověď. jen doufejme, aby těch zádrhelů bylo co nejméně a bylo to jako v tý Germánii, za ty prachy
petrs napsal:
Nechapu, proc je BMW servis v CR takovy problem? Proc to jinde muze fungovat a v CR ne.... Tady u nas je BMW servis spickovej. Drahej, ale snazi se... Dokonce mi minuly tyden prisel dotaznik od centraly BMW abych ohodnotil motorku co jsem si koupil, vyhodnotil prodejce, jeho pristup a tak. Proste zajem o zakaznika a pripadnou napravu... Prodejci se podle toho snazi.... To, ze te v prodejne znaji jmenem ( i kdyz tam moc nechodim) a jsou ochotni kdykoliv pomoci....
Dnes jsem napriklad vyzvedaval nahradni dily pro 800. Bovdeny, packy a tak. Bylo toho za 600 dolaru. A oni mi to pujcili!!! Co pry pouziji zaplatim, co ne, vratim.... Tomu rikam pristup a vzajemna duvera.
třeba je to tím, že motorky jsou u těch milionových aut jakýmsi přívažkem, trpěným chudým příbuzným, se kterým je mnoho práce a hovno z toho.
jinak si to taky neumím vysvětlit.
nazdarek.-) no v necem mas pravdu, ale urcite to nei brany tak jako ze je to jen privsek k drahejm autum:-) kdyby ano neresim jestli sme udelali chybu nebo ne... a arogantne na to budeme kaslat a rikat si at jedou jinam je nam to fuk:-) neni.
jirka
tak to mě těší! číst takovou odpověď. jen doufejme, aby těch zádrhelů bylo co nejméně a bylo to jako v tý Germánii, za ty prachy
Mno jo no, mas kvalitu a i my chceme aby jste za to dostavali primerene sluzby. Bohuzel se proste cas od casu chyba stane, tomu se vazne neubranime, jen je musime postupne eliminovat step by step:-) samozrejme je nasim cilem se dotahnout na nemeckou nebo rakouskou uroven a to nejen v motorkach, jenze JENZE porad sme cesi, studeny cumaci (obecne a s nadszkou) a tohle se strasne tezko meni. Proto je tohle forum, aby sme meli zpetnou vazbu a vstrebavali postrehy a pocity a tomu prizpusobovali sluzby, pokud je to v nasich podminkach mozny. Myslim a doufam ze alespon nekteri z vas mi to potvrdi, ze za ten uplynulej rok co jsme motorky prevzali se mnohe zmenilo snad k lepsimu a ze jste nejakou zmenu zaznamenali:-) a znovu opakuju neni clovek ten aby zavdecil se lidem vsem... to proste nejde, ale zadrhele jako ze nekdo nezareaguje na poptavku jsou zaklady a stavat by se nemely o tom zadna. Poto mame pripominky@invelt.com kam se da odvolat / dovolat a bude tomu venovana pozornost. A kdyz use sem tak uprimnej, potrebujeme prodat nejaky BMW dily, tak sup sup nakupovat, vanoce se blizej:-)))