slamak70 napsal:
Zdravím všechny , prosím o radu , mate někdo zkusenosti se servisem BMW Bratislava(FM Moto Bavaria) a nebo Vídeň ? Čeká mě garancka po 10 000 km. Děkuji
Domluv se v Renocaru - tel. na p. Karla Kováře 602 591 107 a nebo p.Přemysla Švandu 725 036 248
Díky všem za názor ,ale asi nakonec pojedu do Bmw Wien.Pročetl jsem docela dost recenzi na Renocar a žádná sláva ! Do Vídně to mám z Bratislavy taky kousek a cenový rozdíl není až tak markantní .
slamak70 napsal:
Zdravím všechny , prosím o radu , mate někdo zkusenosti se servisem BMW Bratislava(FM Moto Bavaria) a nebo Vídeň ? Čeká mě garancka po 10 000 km. Děkuji
Domluv se v Renocaru - tel. na p. Karla Kováře 602 591 107 a nebo p.Přemysla Švandu 725 036 248
Díky všem za názor ,ale asi nakonec pojedu do Bmw Wien.Pročetl jsem docela dost recenzi na Renocar a žádná sláva ! Do Vídně to mám z Bratislavy taky kousek a cenový rozdíl není až tak markantní .
Nazdar, v FMOTO BMW Bavaria uplna pohoda,co sa tyka pristupu ku klientom. Chalani v servise robia kvalitnu robotu a v schope ti daju kavicku. Maju novu kolekciu moto oblecenia a akciu -50% na staru kolekciu. Vzdy som spokojny s robotou apristupom!
Béďo
bubak99 - jestli jsi myslel namazat tou vazelínou drážkování vstupní hřídele do koncového převodu (tam jak je nasazená kardanová hřídel), tak ji klidně použij.
Jinak jak píše servisák - do převodovky ten olej ano. Do koncového převodu nemá smysl laborovat - s některými oleji jiných značek se potom dost hřejí (i když ty oleje splňují specifikaci - stejnou jako má doporučený olej Castrol SAF XO 75W90).
Mám mimo SAF XO odzkoušené od CASTROLu Syntrax Limited Slip 75W140 , MTX 75W140, SAF X 75W140. Od SHELLu Spirax ASX 75W-90. Od MOTOREXu PENTA LS 75W-140 - s těmito všemi naprosto v pohodě.
Upravil Tonda dne 05.04.2013 23:49
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
bubak99 napsal:
Neviete ake rozmery podloziek Hlinikovych treba pri vymenach naplní
dik
moj oco ma naučil že to treba len nahriat zapalovačom a zatiahnut. ono to zmekne a utesni.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
No ono tam je vždy napsáno (v manuálu) rozměr šroubu. Takže u motoru tam je např 16x 1,5 takže průměr je 16mm.
Nažíhat by se měly CU těsnění, změknou u hliníku je to vzhledem k jeho ,,měkosti" bezpředmětné.
U toho žíhání pozor, spousta lidí to nechá až lehce ukápnout. Úplně stačí na vařič, a šup do vody.
No ale samozřejmě manuál říká -nové.
Waltr napsal:
No ono tam je vždy napsáno (v manuálu) rozměr šroubu. Takže u motoru tam je např 16x 1,5 takže průměr je 16mm.
Nažíhat by se měly CU těsnění, změknou u hliníku je to vzhledem k jeho ,,měkosti" bezpředmětné.
U toho žíhání pozor, spousta lidí to nechá až lehce ukápnout. Úplně stačí na vařič, a šup do vody.
No ale samozřejmě manuál říká -nové.
Waltře prosím tě, říká manuál i to, že když nalíváš do koncového převodu olej přes čidlo ABS,že musíš vyměnit ten těsnící "O" kroužek na a čidle?
Jasně.
Tam bych to doporučoval mnohem více než těsnění na šroubu. A řádně máznout, opartrně nasunout, rádo se střihá.
Upravil Waltr dne 07.04.2013 10:19
No spíš bych chtěl vidět ten manuál kde je to napsáno.V F-moto mi říkali,že to žádný předpis BMW neuvádí.Proto mi tam dali zpět ten starý a pro jistotu ho na dvou místech skřípli a vlastně úplně rozpůlili a k nápravě se neměli.Když dnes jedu přes Bratislavu,tak se části kde tato firma sídlí radši vyhýbám.
Když si to budu dělat sám a uvidím,že je kroužek dobrej a budu se snažit,tak jak píše Waltr,tak ho tam dám taky třeba 3x.Ale když jsem servis BMW mám "O" kroužky v regále a servisní manuál mi určuje,že ho mám vyměnit,tak ho vyměním.Spousa lidí se tady origo servisů zastává nikam jinam nejezdí sypou do nich spoustu peněz,tak očekávám,že to tyto servisy svým zákazníkům musí náležitě vrátit zpět kvalitní prací.Například já už asi do žádného origo servisu nepojedu.Do Bratislavy 100% NE.
Ten o-kroužek se nemusí měnit pokaždé - když je OK, tak ho taky neměním. Mám je na všechny modely (s posilovačem, bez něj, pro HP a R1200S...) doma v rezervě, a když je potřeba tak dám nový. Hlavně se musí při montáži dobře nasadit - když se nasazuje blbě, tak skřípneš i ten nový.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Taky ho neměním, když je OK, ale nefakturuji ho a myslím že v BMW by měli měnit automaticky. V práci měním zákazníkovi vše, i když manžeta nebo kroužek vypadá dobře, jde o princip. U sebe si to vezmu na triko a rozhodnu jestli ano, nebo ne.
Upravil Waltr dne 07.04.2013 12:49