Měl bych takovej dotaz. Plánuju koupit BMW padáky. V setu který chci jsou taky (kromě padáku a šroubů) 4ks silentbloků a mě zajímá kam jsou určeny. Domnívám se že se asi vymění za původní nízké silentboky který drží plech pod motorem. A tak se naskýtá další otázka zda se mi tím nesníží "podvozek". Děkuji za případné reakce.
FRN napsal(a):
Měl bych takovej dotaz. Plánuju koupit BMW padáky. V setu který chci jsou taky (kromě padáku a šroubů) 4ks silentbloků a mě zajímá kam jsou určeny. Domnívám se že se asi vymění za původní nízké silentboky který drží plech pod motorem. A tak se naskýtá další otázka zda se mi tím nesníží "podvozek". Děkuji za případné reakce.
Myslím že tam jsou ty samé. Já je teda neměnil a v pohodě to pasuje
zdar,
na netu jsem narazil na padáky fy Holan.
nemáte je někdo ? docela mě zaujaly, ale zajímajímá mě jestli je někdo má, dílenské zpracování, montáž..........
BoGuS napsal(a):
zdar,
na netu jsem narazil na padáky fy Holan.
nemáte je někdo ? docela mě zaujaly, ale zajímajímá mě jestli je někdo má, dílenské zpracování, montáž..........
dík
Myslíš holan.pl? Mám pocit, že jsou to padáky od BigHuskyho(minimálně kufry ano).
Upravil Tomas1200GSA dne 03.12.2009 07:52
BoGuS napsal(a):
zdar,
na netu jsem narazil na padáky fy Holan.
nemáte je někdo ? docela mě zaujaly, ale zajímajímá mě jestli je někdo má, dílenské zpracování, montáž..........
dík
Myslíš holan.pl? Mám pocit, že jsou to padáky od BigHuskyho(minimálně kufry ano).
SPEEDY napsal(a):
Jo já právě mám ty favority co jsem tam dal tu fotku - taky mě ta trubka nahoře u jinejch padáků přímo ser.. No a navíc ta trubka nahoře opravdu nohu poškodí... to vím - a dokonce jsem u jednich padáků viděl zakončení bez radiusu - pouze tam byla plastová ucpávka (špunt). To byla přímo hrůza! Ta fotka co jsem tam dal - tak jejich cena je cca.: 4-5 tis. dle výrobce a s ohledem na to, že si je dám do nákladů tak ještě DPH dolů. Za takovou cenu si je podle mě nemá ani moc významu vyrábět sám - ohýbačku nemám a musel by jsem s tím někoho otravovat.
Jinak je mi jasné, že je třeba řešit možné deformační zóny padáků, ale ještě jasnější je mi že záleží jak padneš, kam (event. do čeho) a v jaké rychlosti...
Sice nemám adventika ,ale jenom 650.Našel jsem si obrázek,kterej padák chci a podle něj jsem si ho udělal doma sám. Nevím jestli origoši mají odskoušený přesně matroš a jeho pevnost. Jestliže je to šroubovaný max 8šroubama na rám a fak to někam napereš natvrdo tak první uletí ty šrouby,myslím. Pboužil jsem topenářskou trubku o stejným průměru.Nejsem žádnej závodník,ale když tím někde lisknu na polnačce,tak to musí ochránit a na dálnici bych to neřešil,to je většinou o přežití a ne o padácích.Přeju ti a't nepadáš,potom je to akorát okrasa a to je pěkné.Tož tak
bubak
Zdar borci, mám kryty hlav TT,ale vzhledem k tomu že jsem to již 2xpoložil jednou v terénu a jednou asfalt chtěl bych moto rozšířit o padáky, ale nevím jaký na 1150GS,našel jsem jen jeden typ a ten se mi zrovna nelíní poradíte?případně foto vašich strojů s padákama?Díky Radek
já Tě varoval,jen si vzpomeň
Mam origo BMW, na 1150, tedy ne ADV. Padaky jsou ze spudu prichyceny skrz sutzplech na motor. Prychceni je specialnima sroubama sroub-silnetblok-sroub. Vyhoda i nevyhoda, pri rane to pohlti naraz, ale ty srouby se v te gumove casti utrhnou. Vymena stoji par kacek. Nicmene cena tech origo byla tusi 10K, coz me prijde trochu jako nesmysl, z dnesniho pohledu...
BMW R1150GS MY02
Ja jsem bral padaky jako dalsi zbytecnou zatez,tak jsem je sundal jenze jsem pak zjistil,ze tu tezkou mrchu neni moc vepredu za co chytit pri vytahovani treba z bahna nebo pisku,tak jsem je tam dal zas zpatky Navic se mi proste libej bud orig.nebo Wunderlich.
Aktualne 1250 GSA HP
Kombinace padáků BMW (nerez) a krytů hlav TT. Bohužel (nebo spíš bohu dík) neodskoušeno pádem, stále jako nové. Cena celkem vysoká - necelýh 8tis.
FRN přiložený následující obrázek:
raptor napsal(a):
pripajam sa... hepco becker alebo ich konstrukcna kopia od Grave su najlepsie riesene pretoze trubka ide pod valcom a nie nad nim
Ja bych nejradsi takove padaky, ktere jsou jednoduche jako origo na GSA, ale vedou po valcem.. Neco jako padaky na te 12 na fotce od bohumila.. ta silena klec od HB se mi vubec nelibi, ale urcite kryje motor nejlip
Měl jsem origo BMW, ale nedržely na něm nohy při dlouhých přesunech. Tak jsem je vyměnil za Hepco-Becker a nohy drží............... Jen ty víka ventilů nejdou sundat bez demontáže padáků.... a to mě sere. Bohumile, Tobě jdou sundat víka bez demontáže padáků?
čus. D.
Upravil Deny dne 29.04.2010 20:22
Pomatenost, zvaná BMW.