Spíš je zajímavé, že tam jsou pořád žebra na motoru. Uvidíme jak to bude s tím chlazením. Tipuji, že je chladič na bocích dole pod nádrží a ty žebra tomu jen dávají vzhled.
Taky koukám, že je jinde filtr oleje, sice dobrý přístup, ale je dost na ráně...
Každopádně sjednocují Paralever a kardan se silničkami.
No uvidíme....
Upravil paja1 dne 27.12.2011 13:01
Pája
dost sa mi to podoba na novy triumph..hmm
som zvedavy na testy..
ten zobak mohol pan dizajner krajsie doladit k motorke, nechapem, preco ho strihol na spicke...
paja1 napsal:
Vypadá docela dobře v tom maskování.
Spíš je zajímavé, že tam jsou pořád žebra na motoru.
mozna proto, ze to porad bude ze slusny casti chladit i naporove?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 no to mas pravdu ze to budu mat tazke taliani dali do novej multisrandy motor z 1098 upraveny aby mal lepsi spodok
sucasny DOHC boxer ma 110 koni a myslim ze BMW to nebude spickova do nejaky extremov... ocakvam tak bajocko 125-130HP co bude podla mna uz velmi slusne
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.
GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.
Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.
Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.
V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.
A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.
Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.
Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.
GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.
Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.
Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.
V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.
A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.
Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.
Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.
Řekl bych že zatím nejrozumnější pohled na věc a hlavně uplně pravdivej.
Hrabe_X napsal:
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.
GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.
Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.
Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.
V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.
A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.
Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.
Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.
Hezky napsaný... jen s tim chlazenim v extrémních podmínkách bych to neviděl tak jednoznačně, on ten vzducháč zase snese o hodně větš teploty a je otázka, jestli bude vodní chlazení takový, aby to zvládlo i tyhle extrémy.
Upravil JardaFGS dne 28.12.2011 11:19
jardajerman@seznam.cz
JardaFGS: suhlas, motor chladeny vzduchom lepsie pracuje v extremnych teplotnych podmienkach naporovym chladenim vzduchu, ako vodou chladena konkurencia...
kamarat na SK kupil novu yamahu XTZ 1200 Super Tenere a po sezone skonstatoval, ze ma otaznik v hlave, ako to bude s tym chladenim motora dalej, vraj pri jazde po alpach a v kopcoch ten ventilator fungoval permanentne..
Podla mna ukaze cas, ako to bude so spolahlivostou vodou chladenej jednotky a mozno potrva tak 2-3 roky, pokial sa odstrania mozne nedostatky a pociatocne muchy.
Je pravda, že u vodníka často běží ventilátor, na co jsem si u GSa odvykl a líbí se mi, že je vždy slyšet jen motor. Na Enduroškole měl jeden kluk taky novou supertenerku a furt mu běžel ventilátor. Když jsme zastavili a chtěli si něco říct, tak jsme se skoro neslyšeli, jelikož mu ještě dobíhal i po vypnutí motoru.
V Albánii my na GSech s teplotou úplně bez problémů, měl jsem myslím max o jednu čárku víc, čili 6 místo 5, a KTM občas i vařila. Nevím, jestli neměl málo vody, nebo co, ale teplota furt nahoře.
Na druhou stranu jsem jezdil až do GS na samých vodnících sice po silnici, ale s větrákem jsem žádný problémy neměl, až teda na jednu půjčenou motorku po bouračce, kde větrák zlobil a jednou jsem vařil v Praze. Ale to byl jenom konektor a pak byl klid.
Ale jak říkám, na GSu se mi strašně líbí, že je vždy slyšet pouze motor a žádnej votravnej větrák, a taky je o kontrolu jedné kapaliny méně.
Osobně si myslím a z vlastní zkušenosti mužu říct že tak jak se uchladí GS olej/vzduch jsem ještě žádnou motorku chladit neviděl,myslím tím vodním chlazením.
Původně jsem si myslel že má rozbitej ukazatel když jsem GS koupil ,ale když jsem někde zakufroval a rval ji ven přes spojku,trápil v bahně nebo co já všechno vim-teplota ok.U všech jiných motorek už dávno ventilátor,teplota přes 100°C a u KTM ani nemluvě!Tam mi pomohlo až speciální chladící kapalina.
Takže si nemyslím že vodou chlazené GS bude líp chladit-naopak myslím že to prospěje nárustu výkonu ale ne chlazení.Toť muj názor.
Taky si ale namyslím že vodní chlazení bude zpusobovat problémy,nebo to bude zdroj poruch.