Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 11 z 32:   1  ...  8    9    10    11    12    13    14  ...  32  
 
BMW R1300GS?
paja1
#201 
Přidané 27.12.2011 13:00
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
Vypadá docela dobře v tom maskování.

Spíš je zajímavé, že tam jsou pořád žebra na motoru. Uvidíme jak to bude s tím chlazením. Tipuji, že je chladič na bocích dole pod nádrží a ty žebra tomu jen dávají vzhled.
Taky koukám, že je jinde filtr oleje, sice dobrý přístup, ale je dost na ráně...
Každopádně sjednocují Paralever a kardan se silničkami.
No uvidíme....
Upravil paja1 dne 27.12.2011 13:01
Pája
 
raptor - neaktivni ucet
#202 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 13:04

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
ak sa dobre pozeram na tu poslednu fotku tak tusim vidim denne svietenie v style angels eyes..

novy vzhlad clap aj mam pocit lahkej inspiracie caponord + nova multisranda

uvidime ako to vyriesia nemecki sudruhovia po technickej stranke
 
stepan
#203 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 13:55
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Žebra na motoru podle mne určitě zachovají kvůli vzhledu, hladký válce by vypadaly asi divně.

Kardan nalevo je podle mne z čistě technického důvodu kvůli integrované převodovce, která bude díky tomu také daleko menší.

Pro mne je kardan napravo hezčí, protože při pohledu z boku, kdy je motorka na bočáku je krásně vidět spolu s motorem.
 
http://kouzelnyzivot.cz
scorpion
#204 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 14:49
Avatar člena


Příspěvků: 158
Registrace: 01.07.09
dost sa mi to podoba na novy triumph..hmmhmm!
som zvedavy na testy..
ten zobak mohol pan dizajner krajsie doladit k motorke, nechapem, preco ho strihol na spicke...
 
https://picasaweb.google.com/home?tab=mq
hicks
#205 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 16:16
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
paja1 napsal:
Vypadá docela dobře v tom maskování.

Spíš je zajímavé, že tam jsou pořád žebra na motoru.


mozna proto, ze to porad bude ze slusny casti chladit i naporove?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#206 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 16:56
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Tak nějak...žebra budou mít určitě i účinek na chlazení...

Třeba to na nedělní ježdění kolem komína nakonec nebude špatná motorka Wink
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
raptor - neaktivni ucet
#207 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 17:53

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
ze nechali rebra je iba dobre... v horucich letnych mesiacoch cim viac chladenia tym lepsie, cim vacsia plocha valca tym vacsi teplotny spad

mna ale dost zaujimaju technicke parametre t.j. o kolko narastie vykon vodou chladeneho boxera
 
paja1
#208 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
raptor napsal:
...mna ale dost zaujimaju technicke parametre t.j. o kolko narastie vykon vodou chladeneho boxera


Jo jo Multistráda určitě klukům z Berlína leží v žaludku. Budou mít ale hodně práce se jí aspoň přiblížit. Teda ve výkonu motoru. Wink

Nějaký ten koník bavoráčkovi jen prospěje.
Pája
 
Peacemaker
#209 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 20:44
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
tak pro me jako vzdy - skaredy jak pytel zmyji Shock chce to pockat az na pohled z oci do oci hmm!
 
scorpion
#210 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 158
Registrace: 01.07.09
Zaujimalo by ma, ci je na tych fotkach klasicke gs alebo adventura na liatinakoch ...hmm hmm!
 
https://picasaweb.google.com/home?tab=mq
raptor - neaktivni ucet
#211 
BMW R1300GS?
Přidané 27.12.2011 22:44

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
paja1 no to mas pravdu ze to budu mat tazke taliani dali do novej multisrandy motor z 1098 upraveny aby mal lepsi spodok

sucasny DOHC boxer ma 110 koni a myslim ze BMW to nebude spickova do nejaky extremov... ocakvam tak bajocko 125-130HP co bude podla mna uz velmi slusne
 
Hrabe_X
#212 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 07:44
Avatar člena


Příspěvků: 3741
Registrace: 31.10.07
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.

GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.

Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.

Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.

V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.

A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.

Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.

Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
12gsa
#213 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 09:57

Příspěvků: 110
Registrace: 01.04.11
Hrabě_X: tento pohled podepisuji téměř v plném znění..
 
welli
#214 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 10:03
Avatar člena


Příspěvků: 1066
Registrace: 20.08.09
Hrabě: fajn názor, souhlas. za 10 let bude vyhlášený držák 1300 a v přípravě bude nespolehlivé 1450GS s hybridním pohonem Smile
 
https://mojegs.cz/
TomR1
#215 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 10:15

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Hrabe_X napsal:
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.

GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.

Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.

Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.

V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.

A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.

Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.

Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.


Řekl bych že zatím nejrozumnější pohled na věc a hlavně uplně pravdivej.
 
JardaFGS
#216 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 11:19
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Hrabe_X napsal:
Když to tady čtu, dovolím si tedy jednu svojí, rychlou, spekulativní úvahu, kterou třeba ani nemusíte číst, protože jak je známo, moje názory vždy vyvolávaly diskuse a rozpory.

GS bylo vždy objemově největší sériově vyráběné "enduro" na světě.
Proto je potřeba udělat 1300GS.
Jestli to bude voda, nebo vzduch je mi úplně jedno a bude to jedno i 90% zákazníkům.
Se svou 11tkou jsem se párkrát dostal s teplotou motoru do úplného vrcholu, ventily rachotily jak u starého nafťáku a měl jsem docela strach, že v tom zabouchá, zakuká a bude po dovolené. U vodníka by se roztočila vrtule chlaďáku a byl by v duši klid. Ideální do pouště na blbnutí v dunách. :-)
Myslím, že je to krok dopředu a na spolehlivosti to neubere tolik, jako to motorce přinese.



Já se rozhodl vyměnit motorku, až 11tku odjezdím do nepoužitelného stavu. Ale protože spotřební díly kupuju nové, asi na to dřív nevylezu nebo dojde ropa.

Vzhledem k tomu, že Evropa půjde brzy směrem severních zemí, budou podporovat bezpečnost provozu za každou cenu, tak se rychlostní limity budou spíše snižovat a motorka, kde nevyužiju poslední 2 rychlosti ani potenciál motoru by mi přišla jako zbytečná.

V dnešní době už dobrodruh nepotřebuje Adventure nerozbitnou motorku. Však se podívejte, že objet svět s tereňákem už nikoho nezajímá.
Dobrodruh chce i zaujmout a tak se jezdí kolem světa na mopedech, v Trabantech a dalších exkluzivních samohybech podobné značce Tatramat, které jsou předurčené k tomu, že se s tím dojet nikam nedá.

A ten, kdo chce jen spolehlivě cestovat po světě v jedné stopě, tomu vodou chlazené GS s loukotěma bude stačit. Pro pocit si může nakoupit milion výztuh v renomovaných adveture firmách. Ale to je vždy hlavně pro ten pocit.

Každé GS bylo vždy schopné svět objet už v základní výbavě a tak to bude i u nového modelu. Takže sem s ním, jsem zvědavej, jak tu starou petflašku naplnili s vodou.

Takže závěrem: těším se na nové GS, ale nekoupím si ho, stejně jako jsem si nekoupil modely 1150, 1200, které jasně pamatuju, že když přišli na svět, vždy byly "méně spolehlivé" a moc komplikované a rozbitné proti svým předchůdcům. Časem v hlavách lidí zesilily na dnešní vyhlášené držáky. Tak to bylo, je a bude.


Hezky napsaný... jen s tim chlazenim v extrémních podmínkách bych to neviděl tak jednoznačně, on ten vzducháč zase snese o hodně větš teploty a je otázka, jestli bude vodní chlazení takový, aby to zvládlo i tyhle extrémy.
Upravil JardaFGS dne 28.12.2011 11:19
jardajerman@seznam.cz
 
scorpion
#217 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 12:51
Avatar člena


Příspěvků: 158
Registrace: 01.07.09
JardaFGS: suhlas, motor chladeny vzduchom lepsie pracuje v extremnych teplotnych podmienkach naporovym chladenim vzduchu, ako vodou chladena konkurencia...

kamarat na SK kupil novu yamahu XTZ 1200 Super Tenere a po sezone skonstatoval, ze ma otaznik v hlave, ako to bude s tym chladenim motora dalej, vraj pri jazde po alpach a v kopcoch ten ventilator fungoval permanentne..hmm!

Podla mna ukaze cas, ako to bude so spolahlivostou vodou chladenej jednotky a mozno potrva tak 2-3 roky, pokial sa odstrania mozne nedostatky a pociatocne muchy.
 
https://picasaweb.google.com/home?tab=mq
Alda
#218 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 13:06
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
scorpion: nastesti ma kazdy BMW prvni 2-3 roky nedostatky a mouchy, takze to nikoho neprekvapi Smile
 
stepan
#219 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Je pravda, že u vodníka často běží ventilátor, na co jsem si u GSa odvykl a líbí se mi, že je vždy slyšet jen motor. Na Enduroškole měl jeden kluk taky novou supertenerku a furt mu běžel ventilátor. Když jsme zastavili a chtěli si něco říct, tak jsme se skoro neslyšeli, jelikož mu ještě dobíhal i po vypnutí motoru.

V Albánii my na GSech s teplotou úplně bez problémů, měl jsem myslím max o jednu čárku víc, čili 6 místo 5, a KTM občas i vařila. Nevím, jestli neměl málo vody, nebo co, ale teplota furt nahoře.

Na druhou stranu jsem jezdil až do GS na samých vodnících sice po silnici, ale s větrákem jsem žádný problémy neměl, až teda na jednu půjčenou motorku po bouračce, kde větrák zlobil a jednou jsem vařil v Praze. Ale to byl jenom konektor a pak byl klid.

Ale jak říkám, na GSu se mi strašně líbí, že je vždy slyšet pouze motor a žádnej votravnej větrák, a taky je o kontrolu jedné kapaliny méně.
 
http://kouzelnyzivot.cz
TomR1
#220 
BMW R1300GS?
Přidané 28.12.2011 14:35

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Osobně si myslím a z vlastní zkušenosti mužu říct že tak jak se uchladí GS olej/vzduch jsem ještě žádnou motorku chladit neviděl,myslím tím vodním chlazením.

Původně jsem si myslel že má rozbitej ukazatel když jsem GS koupil Smile,ale když jsem někde zakufroval a rval ji ven přes spojku,trápil v bahně nebo co já všechno vim-teplota ok.U všech jiných motorek už dávno ventilátor,teplota přes 100°C a u KTM ani nemluvě!Tam mi pomohlo až speciální chladící kapalina.

Takže si nemyslím že vodou chlazené GS bude líp chladit-naopak myslím že to prospěje nárustu výkonu ale ne chlazení.Toť muj názor.

Taky si ale namyslím že vodní chlazení bude zpusobovat problémy,nebo to bude zdroj poruch.

Tom
 
Strana 11 z 32:   1  ...  8    9    10    11    12    13    14  ...  32  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 56
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,711
Nejnovější člen: trajosef

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.83 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI